Pytania o StambułDokumenty i granice

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania


Więcej o Stambuł
3 roku wstecz  •  2 abonent 1 odpowiedź
3 roku wstecz  •  6 subskrybenci 15 odpowiedzi
Dzień dobry! Wyjeżdżam na wakacje do Turcji, czy mogę zabrać ze sobą mój ninebot kickscooter es2? Posiada niewymienną baterię litowo-jonową. Czy trzeba to zadeklarować?
6 lat wstecz  •  3 abonent 1 odpowiedź
Dzień dobry! Lecimy do Stambułu w odwiedziny. Potrzebujesz zaproszenia, czy możesz dostać tylko bilet w obie strony, ubezpieczenie
7 lat wstecz  •  4 abonent 2 odpowiedź
Jestem Krymem, mieszkam i pracuję w Moskwie od 3 lat, mam 2 obywatelstwa (ukraińskie i rosyjskie), teraz zmieniam paszport zagraniczny (zmiana nazwiska z powodu małżeństwa), chcę lecieć z Ukraińcem paszport zagraniczny (ze starym nazwiskiem) do Stambułu z Moskwy? Od zarejestrowania małżeństwa minęły 3 miesiące. Czy mogą być problemy w urzędzie celnym? Daj mi znać, jeśli ktoś spotkał się z taką sytuacją.
7 lat wstecz  •  6 subskrybenci 7 odpowiedzi
Jestem obywatelem Ukrainy, przyjechałem do Turcji na wakacje, mam bilet w obie strony. Czy mogę polecieć z Turcji do Gruzji i wrócić do Turcji za jeden dzień? Czy potrzebuję wizy, aby podróżować do Gruzji?
10 lat wstecz  •  5 subskrybenci 5 odpowiedzi
Jestem obywatelem Ukrainy, ale pracuję w Hiszpanii, mam pozwolenie na pracę i tu mieszkam, czy mogę polecieć z Hiszpanii do Turcji na kilka dni iz powrotem? jakie dokumenty są do tego potrzebne i czy potrzebuję wizy, czy mogą być z tym jakieś problemy?
10 lat wstecz  •  5 subskrybenci 7 odpowiedzi
Bilety na 23.01 powrót 26.01
10 lat wstecz  •  6 subskrybenci 10 odpowiedzi
Chcę polecieć do Stambułu w lutym 2014 roku. Wizyta przez 8 dni. Czy mogę to zrobić. jeśli paszport kończy się w czerwcu 2014 r.
10 lat wstecz  •  4 abonent 4 odpowiedź