Dobry hotel, przewodnicy z TUI zepsuli wrażenie reszty

Pisemny: 22 październik 2020
Czas podróży: 11 — 18 październik 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywaliś my już w Egipcie kilka razy, zawsze w Sharm, ale tym razem zaistniał y okolicznoś ci, ż e wybó r został dokonany na korzyś ć Hurghady.
Odpoczywaliś my razem z có rką od 11 do 18 paź dziernika. Organizator wycieczek - TUI.
Wylot z Kijowa - punktualnie, w samolocie wypeł nili karty migracyjne, mieli testy na COVID i wypeł nili z nimi ankiety zdrowotne. Przed wejś ciem na pokł ad zmierzono nam temperaturę w samolocie. Po przylocie nie był o problemó w z przejś ciem granicznym - zebrali ankiety przy wyjś ciu z samolotu, potem sprawdzili testy i to był o to.

Podobał o mi się , ż e pojechaliś my do hotelu w poł owie pustym autobusem. Po przyjeź dzie temperatura został a sprawdzona raz w hotelu. Nie trzeba był o iś ć do recepcji, odebrali nasze paszporty z voucherami i przynieś li klucze w cią gu 10 minut (przyjechaliś my wieczorem). Nikt inny nie zmierzył temperatury. Tylko kelnerzy i mł odszy personel nosili maski na terenie hotelu.
Pokó j jest mał y i zniszczony, ale jest tam wszystko, czego potrzebujesz. To prawda, ż e ​ ​ rozbita mydelniczka był a rozbawiona. Od kosmetykó w - szampon, odż ywka, mydł o i czepek pod prysznic. Waż ne, aby był czajnik, kawa z suchą ś mietanką , herbata, cukier. Woda był a dostarczana w iloś ci 3 litró w dziennie. W minibarze 1 litr Pepsi-Coli i Mirindy uzupeł niany w razie potrzeby.
Jest pewien niuans w sprzą taniu. Za pierwszym razem nie zostawiliś my 1$, a nastę pnym razem usunę li nas dopiero dzień pó ź niej. Ale potem zostawiliś my cukierki Roshen za 1 i 2 USD (przeczytaj w 1. recenzji, ż e czekolada pomaga poprawić relacje), po czym sprzą taczki zaczę ł y na nas „wł amywać się ” dosł ownie każ dego ranka. Wyczyszczono, zmieniono rę czniki, wię cej wody zaczę to wkł adać . Polecam wię c zaopatrzyć się w sł odycze, Egipcjanie je uwielbiają .
Hotel jest duż y, zieleni jak na mó j gust nie wystarczy. Wzdł uż cał ego hotelu cią gnie się sztuczny kanał , któ rym pł ynie ł ó dka, moż na nim dostać się na plaż ę .
Jest kilka basenó w, duż ych - w pobliż u recepcji i restauracji Castello znajduje się basen dla dzieci ze zjeż dż alniami i kilka mał ych. Kiedy odpoczywaliś my, był o bardzo mał o ludzi, wszystko był o w wię kszoś ci w pobliż u Castello.
Plaż a jest bardzo duż a, na samej plaż y jest drobny piasek, wejś cie dla dzieci nie stanowi problemu. Jeś li chcesz zobaczyć ryby koralowe - jesteś na molo po prawej stronie plaż y. Przepł ynę liś my z niego w prawo do Desert Rose.

Mał e, ale ryby gromadzą się pod pomostami, jest kilka mał ych raf koralowych. Podobał o mi się , ż e moż na pł ywać bez ograniczeń , jak w Sharm. Widzieliś my nawet duż ego ż ó ł wia!
Na jedzenie - jest kilka restauracji, jest kawiarnia i kret spoż ywczy, któ ry jest otwarty do 17.00. W cią gu dnia zawsze jest coś do jedzenia.
Najlepsza obsł uga i personel, zgodnie z naszymi odczuciami, znajduje się w Castello oraz w restauracji nad nim na 2. pię trze. Na ś niadanie w Castello - ś wież y sok pomarań czowy, hibiskus. Tam na obiad moż na był o wybrać ś wież ą rybę lub kalmary (moim zdaniem mroż one), był y gotowane na zamó wienie. Ró wnież każ dego wieczoru kaczka lub woł owina.
Ś niadania wszę dzie są takie same - jajecznica lub jajecznica do wyboru, naleś niki z Nutellą , niejadalna kieł basa i ser, ale mamy lokalną fetę . Ś wież e warzywa to dobry wybó r. Pyszne mał e rogaliki. Owsianka ryż owa. Obiady są takie sobie, zabraliś my gł ó wnie makarony z sosami do wyboru.
Personel hotelu jest uprzejmy i przyjazny. Kelnerzy ró wnież noszą napoje przy basenach. Lepiej mieć przy sobie mał e dolary - obcokrajowcy nie ską pią napiwkó w i otrzymują za to dobrą obsł ugę . Zostawiliś my napiwki na kolację iw cią gu dnia przy basenie za 1 USD. 1 raz zapomnieliś my klucza do pokoju, wymienili go w recepcji bez ż adnych problemó w, nie wymagaliś my niczego dodatkowego przy wymeldowaniu.
Wi-Fi na terytorium nie jest bardzo dobrej jakoś ci, jeś li dostę p do Internetu jest waż ny, lepiej kupić lokalną kartę po przyjeź dzie. Stanowiska operatora - przed wyjś ciem z lotniska. Egipcjanie uż ywają Etisalat. Kupiliś my tam kartę , internet dobrej jakoś ci.

Teraz o smutku. Oczywiś cie zostaliś my zawiezieni na spotkanie z przewodnikiem TUI pod pretekstem, ż e musimy pokazać certyfikaty z badaniem koronowym i ż e bez tego spotkania nie bylibyś my odprawieni na lot.
Jednocześ nie przewodnik Amir opowiedział , jak w TUI wszystko jest cudownie zorganizowane, autobusy bę dą zapeł nione maksymalnie poł ową miejsc, ż e tylko oni mają „all inclusive”, a 100% nie bę dą musieli nic dopł acać . Przestraszył mnie strasznymi konsekwencjami, jeś li nie kupiliś my od nich wycieczki. Zdecydowaliś my się na wycieczkę ze spotkaniem o zachodzie sł oń ca na quadach. Koszt to 25 dolaró w za osobę . Już w autobusie stał o się jasne, ż e coś jest nie tak. Był brudny i wypeł niony po brzegi. Po przyjeź dzie dowiedzieliś my się , ż e na tę wycieczkę trzeba zabrać ze sobą szale arafat, aby chronić twarz. Nikt nam o tym nie powiedział . Musiał em kupić na miejscu za 5 dolaró w za sztukę . No i jeszcze 1 „niespodzianka” - trzeba był o zapł acić dodatkowe 2 USD za wypoż yczenie okularó w do ochrony. To dla ciebie „all inclusive”. Nastę pnego dnia zwró ciliś my się do przewodnikó w z pytaniem, dlaczego tak się stał o - szczerze wyś miewali nas w twarz i zaproponowali, ż e napiszą skargę do touroperatora. Mę ż czyzna podszedł do nas z tym samym pytaniem, powiedział , ż e odbył tę samą wycieczkę w zeszł ym roku i wszystko był o naprawdę inkluzywne. Został wysł any do tego samego miejsca, w któ rym jesteś my.
Przewodnicy oferują ró wnież zakup mango za 10 USD za 3 kg. Nie daj się zwieś ć . Naprzeciwko hotelu znajduje się sklep z tymi samymi mango za 1.5$/kg. Zamó wiliś my mango, nie wiedzą c o tym. Có rka wzię ł a. Przewodnik dał jej 2 mango jako rekompensatę za wycieczkę . ALE W TYM SAMYM CZASIE JEGO RĘ CE OTRZYMAŁ Y JEJ WŁ OSY. Naprawdę nie rozumiał em, co się dzieje, ale jest to niedopuszczalne i bardzo obrzydliwe. I nie ma nikogo, kto mó gł by prosić o ochronę pod nieobecnoś ć jej mę ż czyzny.
O wyjś ciu. Nasz autobus był o 16:45. Wymeldowanie o godzinie 12.00. Podeszliś my do recepcji (BEZ PRZEWODNIKA), a oni przedł uż yli nam pokó j bez dopł aty do godziny 14.00. Bransoletki nie są odcinane, rzeczy moż na zostawić w specjalnym pokoju. Poprosiliś my o pozostawienie kartek na rę czniki i pozwolili nam. Resztę dnia spę dziliś my wię c wygodnie.

Nawiasem mó wią c, transfer powrotny był już w peł nym autobusie, najwyraź niej najważ niejszą rzeczą dla organizatora wycieczek był o zrobienie pierwszego wraż enia i zawiezienie na wycieczki.
Takie są wraż enia - dobry hotel za te pienią dze i zepsute wraż enie od przewodnikó w.
Mam nadzieję , ż e organizator wycieczek TUI bę dzie bardziej zwracał uwagę na dobó r personelu oraz organizację wycieczek i transferó w powrotnych.
Mam nadzieję , ż e moja recenzja pomoż e Ci zaplanować wakacje i wydobyć z nich jak najwię cej pozytywnych emocji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał