Pytania o MarmarisWybór hotelu

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania


Więcej o Marmaris
Planujemy wyjazd 20 września. Chcemy Marmaris, Icmeler. 2 osoby, ja i mój mąż, wiek 40+. Pomoc w wyborze hotelu. Priorytetem jest cień i wystarczająca liczba leżaków, przyjemne terytorium, jedzenie, spokój. Chcę się wyłączyć na tydzień, położyć się, popatrzeć na piękne morze. Budżet - do 1500-1600 dolarów.
3 roku wstecz  •  9 subskrybenci 7 odpowiedzi
3 roku wstecz  •  3 abonent 1 odpowiedź
Proszę o pomoc w znalezieniu hotelu dla mamy w okolicy Marmaris, Icmeler. Głównym życzeniem jest wygodna plaża i wejście do morza (możliwe z pontonu) oraz piękny teren zielony z parkiem. Studiuję park Marmaris i Marmaris Peles. Ale może są inne ciekawe opcje? Z góry dziękuję za twoje odpowiedzi!
4 roku wstecz  •  14 subskrybenci 13 odpowiedzi
4 roku wstecz  •  4 abonent 4 odpowiedź
Najlepiej niedrogie, ale przyzwoite. Planujemy na 9/10 nocy.
5 lat wstecz  •  11 subskrybenci 50 odpowiedzi
Chciałbym odwiedzić trzy ciekawe wycieczki, po prostu spacerować po mieście itp.! Cóż, morze nie jest zbyt daleko. Dobre jedzenie i ogólnie atmosfera. Wycieczka w połowie września na 7 nocy. Jakie hotele można brać pod uwagę?
5 lat wstecz  •  7 subskrybenci 38 odpowiedzi
Jedziemy w połowie września, byliśmy 3 razy na wybrzeżu Antalyi, postanowiliśmy zobaczyć „inną” Turcję. Te hotele mają mniej więcej tę samą cenę. Latamy młodzieżą bez dzieci. Podziel się wrażeniami
5 lat wstecz  •  6 subskrybenci 15 odpowiedzi
czy jest bar na plaży?
5 lat wstecz  •  5 subskrybenci 4 odpowiedź
Osoba podróżuje z bólem kolana, co jest przeciwwskazane na długich dystansach i podbiegach, zjazdach
5 lat wstecz  •  2 abonent 1 odpowiedź
Zainteresowany dobrym 3 i 4
6 lat wstecz  •  6 subskrybenci 6 odpowiedzi