Postawa przewodnika była szokująca!!!
Do Egiptu polecieliśmy do hotelu Słoneczne dni El Palacio z 3-letnim dzieckiem, które drugiego dnia przyszło z temperaturą 39. Kiedy zdecydowałem się na skorzystanie z pomocy lekarza w sprawie ubezpieczenia (w którym do komunikacji były wskazane tylko ukraińskie numery telefonów), w recepcji powiedziano mi, żebym zadzwonił do naszego przewodnika, który rozwiąże wszystkie problemy, ponieważ może zadzwonić tylko na ukraiński numer opłata na mój koszt i bardzo droga! Gdy dodzwoniłam się do przewodnika, w odpowiedzi na moją prośbę o pomoc, usłyszałam niegrzecznym tonem odpowiedź, że TO NIE JEST JEGO PROBLEM I TEGO NIE ZROBI!!! Ta odpowiedź mnie zszokowała! Pracownicy hotelu również byli zaskoczeni i próbowali poinformować przewodnika telefonicznie, że są to jego turyści, a on jest za nich odpowiedzialny! Do którego przewodnik właśnie się rozłączył!!! W rezultacie moim problemem zajęli się pracownicy hotelu i moje biuro podróży z Kijowa za pośrednictwem vibera, a nie przewodnik, który miał nam pomóc! Mam pytanie do Pegas Touristic, czy wasi przewodnicy naprawdę chcą tylko porozmawiać z turystami o wycieczkach, które oferują po zawyżonych cenach, a kiedy jest prawdziwy problem, rozłączają się?!!! Moja rada dla turystów, którzy wybierają się na wakacje turystyczne z Pegas, bądź przygotowany, że jeśli nagle będziesz miał problemy, nie otrzymasz pomocy.