To nie pierwszy raz, kiedy współpracujemy. Oczywiście nie ma do nich żadnych roszczeń, ale do touroperatora Compass Ukraine. Współpracują z liniami lotniczymi SkyUp, które za pomocą swoich gównianych czarterów kradną turystom dzień odpoczynku. Napiszę reklamację i liczę na naprawienie szkody.
Kró tka dygresja. Przewoź nik czarterowy SkyUp, ze wzglę du na politykę zmiany rozkł adu lotó w, ukradł nam prawie dzień odpoczynku, ponieważ lot został przesunię ty z 17-godzinnym wyprzedzeniem.
Dobry hotel, blisko morza, zadbany, dobra okolica, przestronne pokoje. Jedyny minus - kuchnia jest monotonna, bez owocó w nie bę dziesz gł odny, ale bez smaku.
Pod warunkiem wycieczki po okazyjnej cenie. Ale nie podali jakichś szczegółów, których dowiedziałem się od innej firmy, sam musiałem zadać pytania, które sami wskazali w innej firmie.
1. Hotel w pobliż u lotniska, okoł o 20-30 minut jazdy. 2. Podczas spotkania z hotelem pierwszą rzeczą , któ ra rzuca się w oczy, jest brudna fasada budynku i brudne szyby.
Ten hotel był w kategorii dobrych cen w wybranym przez nas momencie. Nie zostaliś my poinformowani, ż e koncepcja hotelu uległ a zmianie i ż e bar nie oferuje bezpł atnych napojó w alkoholowych.
Nie mam szacunku dla agencji. Menedżerowie duzhe garno spratsyuval i pomogli nam w wyborze wycieczki. Przeniesiono nas trzy lata temu, dwa lata temu. Przewodnik oprowadził nas, a także przyspieszyli nas słudzy przewodnika.
Witam wszystkich, był y od 2.05. 2019 do 14.05. 2019. Aby nie pisać duż o, a potem nie był eś zbyt leniwy, aby przeczytać kró tko o najważ niejszej rzeczy, chodź my.