Mirafiori Hotel 3*– Opinie

8
Ocena 6.810
na podstawie
8 opinii
№2 w ocenie hotelu Lido di Jesolo
Hotel położony jest na nabrzeżu w Lido di Jesolo, w pobliżu popularnych klubów nocnych w mieście. Idealny dla tych, którzy chcą spędzić przyjemne i ekscytujące wakacje na wybrzeżu Adriatyku.Więcej →
аватар
 •  podróżował 10 lat wstecz
Ocena 5.0
hotel jest okropny! gospodyni hotelu zawsze pilnuje kto ile zjadł ! i zawsze patrzy na talerz . . nieprzyjemny ! ! odpoczywaliś my z dzieć mi . . ś niadanie takie prymitywne . . cią gle musieliś my wychodzić na wpó ł wygł odzeni ! na kolacji, wię c ogó lnie komshar! Musiał am wybrać albo deser (ciasto), albo lody (1 kulka) albo owoce (tylko 1, np. … Już ▾ hotel jest okropny! gospodyni hotelu zawsze pilnuje kto ile zjadł ! i zawsze patrzy na talerz . . nieprzyjemny ! ! odpoczywaliś my z dzieć mi . . ś niadanie takie prymitywne . . cią gle musieliś my wychodzić na wpó ł wygł odzeni ! na kolacji, wię c ogó lnie komshar! Musiał am wybrać albo deser (ciasto), albo lody (1 kulka) albo owoce (tylko 1, np. arbuz też przyniesie 1 sztukę ). Jeś li weź miesz to sam, zapł acisz grzywnę ! jak to jest . . przyjechał am z dzieć mi . . chcą lody i kilka owocó w . . jak już same wzię ł y . . podeszli do nas i powiedzieli . . ż e to niemoż liwe . . zapł ać za to ! Mó wię : „jak to. . już zapł aciliś my za obiad” . . w odpowiedzi obsł uga powiedział a: „takie zasady”. Có ż , to na pewno strasznie mnie rozzł oś cił o!
pokó j zwyczajny . . nie da się umyć pod prysznicem . . nic nie został o przemyś lane . . woda wypł ynę ł a z drzwi. . musiał em umyć niecał ą minutę .
w pokoju nie był o ś wiatł a...a kiedy to zrobili, był o tak sł abo, ż e nic nie był o widać ! Pilot z telewizora nigdy nie został nam przyniesiony, wielokrotnie pytaliś my!
jedyny plus to morze w pobliż u! Nie polecam hotelu. .
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 10 lat wstecz
Ocena 3.0
1. Zakwaterowanie. Hotel poł oż ony jest w pierwszej linii, nad samym morzem, o każ dej porze dnia moż na znaleź ć bezpł atne leż aki, choć rę czniki plaż owe należ y zabrać ze sobą . Pokoje sprzą tane są codziennie. Pokoje są ciasne, ale wygodne. … Już ▾ 1. Zakwaterowanie. Hotel poł oż ony jest w pierwszej linii, nad samym morzem, o każ dej porze dnia moż na znaleź ć bezpł atne leż aki, choć rę czniki plaż owe należ y zabrać ze sobą . Pokoje sprzą tane są codziennie. Pokoje są ciasne, ale wygodne. Poduszki są mał e. Nie dział a ani jeden rosyjski kanał . Klimatyzacja jest centralna, co ró wnież nie jest wygodne. Niewiele rynkó w zbytu. 2. Odż ywianie. Buffet ś niadaniowy. Do okfe - jeden ekspres do kawy jest spora kolejka. Wł aś ciciele hotelu zaglą dają do każ dego talerza - bardzo gorliwie podchodzą do wielkoś ci porcji. 3. Usł uga. To przeszkoda podczas naszej wizyty w hotelu. Pierwszy incydent miał miejsce dzień po zameldowaniu. My (mamy 60 lat i potrzebujemy tylko spokoju, ciszy i morza) wró ciliś my z plaż y, otwieramy nasz pokó j - przylatują za nami dwie pokojó wki. Odpychają c nas na bok, jeden spycha dwa ł ó ż ka razem, a drugi wcią ga trzecie ł ó ż ko. Jeś li wniesiesz do pokoju trzecie ł ó ż ko, wszystkie ł ó ż ka okaż ą się poł ą czone, są to tam mał e pokoje. Poprosiliś my ich, ż eby wyszli i zamknę li drzwi. Gdy nastę pnego dnia przyszedł tł umacz, powiedzieliś my mu o tym. . Zdradził nasze sł owa w recepcji, ale sł owa „przepraszam” nie zabrzmiał y z ust administratora. Oczywiś cie szybko o tym zapomnieliś my - przybyliś my na odpoczynek. Drugi przypadek. Hotel posiada pakiet lunchowy. Zamó wiliś my pakiety lunchowe na 6 rano, gdy wyjeż dż aliś my do Wenecji. Nie był o pakietu obiadowego. I znowu nie był o nawet „przepraszam”. I nie zwracaliś my na to uwagi, nadal dobrze odpoczywaliś my. Wszystko został o przyć mione przez ostatni dzień naszego pobytu. Ponieważ wymeldowanie z pokoju był o o 10 rano, a autobus dla nas przyjeż dż a o 18, ponieważ jesteś my starszymi kobietami, przedł uż yliś my pokó j o jeden dzień (100 euro). Rano poszliś my na plaż ę . Wracają c z plaż y, zobaczyliś my w recepcji rozzł oszczonego administratora, któ ry zapukał do zegara. Spojrzeliś my po sobie w osł upieniu - pokó j był już opł acony. Podaje nam klucz do innego pokoju. Tł umaczymy, ż e zapł aciliś my za nasz pokó j, ona znowu - wbija cudzy klucz. W rezultacie rosyjskoję zyczny chł opak z restauracji wytł umaczył nam, ż e powinniś my przenieś ć się do innego pokoju. Nikt nas przed tym nie ostrzegał . Na paragonie nie był o napisane o przeniesieniu z jednego pokoju do drugiego. Gospodyni - Marta - podbiegł a i zaczę ł a straszyć nas policją . . Nazwali PakTour, gospodarzem biura podró ż y. Ponownie wyjaś niono nam, ż e podobno zostaliś my ostrzeż eni, ż e musimy się gdzieś przenieś ć i powiedziano nam, ż e jeś li się nie ruszymy, zadzwonią na policję . Aby nie zawyż ać konfliktu, spokojnie wzię liś my dwa klucze (warto zauważ yć , ż e nie pokł ó ciliś my się , nie podnieś liś my gł osu. Byliś my po prostu niesamowicie zaskoczeni) i poszliś my zbierać rzeczy. A potem stał o się coś nie do pomyś lenia! Administrator wleciał za nami (kobieta na zdję ciu na stronie hotelu) i zaczą ł dosł ownie wyrzucać nasze rzeczy na korytarz! Wyrzucić ! ! Niektó rych rzeczy nie był o jeszcze w walizce, wyję ł a je z szafek nocnych i wyrzucił a na korytarz. W rezultacie nawet zwię kszyliś my ciś nienie. To prawda, ż e ​ ​ pó ź niej nas przeprosili i powiedzieli, ż e się dowiedzą . Oto taka historia. Rozumiem, ż e wielu, odpoczywają c bez ż adnych incydentó w, powie, ż e wszystko jest w porzą dku i ż e jesteś my winni - nie zachowywaliś my się prawidł owo. Ale zapewniamy, ż e my, dwoje starszych nauczycieli, nigdy nie podnosimy gł osu i nie wdajemy się w konflikty. Gburowate i bezkarne zachowanie personelu po prostu zamazał o wszystkie nasze wspaniał e wraż enia z cudownego kraju - Wł och? . Ten hotel nie jest dla Rosjan. W pobliż u znajduje się wiele wspaniał ych hoteli, któ rych wł aś cicielami nie są Niemcy, ale sympatyczni i goś cinni Wł osi.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 9.0
Przede wszystkim chciał bym obalić opinię , ż e Marta (wł aś cicielka hotelu) nie lubi Rosjan! To absolutnie nieprawda! Nie wiem, jak sprawdzili się ci Rosjanie, któ rych Marta rzekomo nie lubił a! Ale był em ś wiadkiem nieprzyjemnego zachowania rodakó w, któ rzy począ tkowo byli ze wszystkiego niezadowoleni (np. … Już ▾ Przede wszystkim chciał bym obalić opinię , ż e Marta (wł aś cicielka hotelu) nie lubi Rosjan! To absolutnie nieprawda! Nie wiem, jak sprawdzili się ci Rosjanie, któ rych Marta rzekomo nie lubił a! Ale był em ś wiadkiem nieprzyjemnego zachowania rodakó w, któ rzy począ tkowo byli ze wszystkiego niezadowoleni (np. z wielkoś ci mydł a w pokoju…). Z ludź mi, któ rzy nie mó wią (i nie pró bują mó wić ) innym ję zykiem niż rosyjski, a nawet z wiecznymi roszczeniami, trudno być zbyt serdecznym. Nie zauważ ył em ż adnej dyskryminacji w ukł adzie siedzeń w restauracji. Kelnerzy starali się obsł uż yć wszystkich jak najszybciej, byli bardzo mili. Ogó lnie pamię tam wszystkich pracownikó w jako profesjonalistó w w swojej dziedzinie! Szczegó lnie ciepł e wspomnienia pozostaną po wł aś cicielach Marty i Enzo oraz Annie, któ ra pracuje w recepcji! ! ! O trudnoś ciach tł umaczenia. Nie mogę powiedzieć o wszystkich, ale opró cz wł oskiego mó wią tutaj: Anna mó wi po angielsku, niemiecku, francusku, hiszpań sku, zna kilka zwrotó w po rosyjsku. Marta - po niemiecku, francusku. Enzo - angielski, trochę rosyjski. Być moż e Marta i Enzo mó wią innymi ję zykami, wymienił em tylko to, co wiem na pewno. W restauracji kelnerzy ró wnież mó wią po angielsku (przynajmniej na począ tkowym poziomie), niektó rzy znają kilka zwrotó w po rosyjsku (to bardzo mił e, gdy jeden z tych chł opakó w ł amanym rosyjskim mó wi z serca „Bon appetit! ”). Nocny portier Pino - francuski, angielski. Barman Angelo - angielski. Recepcjonistka Laura wydaje się mó wić po francusku i angielsku. Chociaż myś lę , ż e każ dy zna niemiecki, bo i w oś rodku, a konkretnie w Mirafiori! Jedzenie jest wielu Niemcó w. Pyszny! Ś niadanie to zwykł e europejskie, jak już wspomniano, jajecznica z bekonem co drugi dzień , plastry mię sa i sera, buł ki, pł atki musli i mleko jogurtowe dla nich, babeczki croissant, dż emy-czekolada miodowa, sok z ananasa i czerwonej pomarań czy, kawa -maszyna z kilkoma odmianami kawy, arbuza i melona. Moim zdaniem nie jest ź le na ś niadanie!!! : ) Zazwyczaj nie jem w domu ś niadania z 3 daniami, wię c ś niadanie nie wydawał o mi się monotonne. . Menu obiadowe: wieczorem wybierasz z proponowanych dań . Nie bę dę się powtarzał o tym systemie, powiem tylko, ż e bardzo mi się ten system podobał ! Prawie jak Kinder Surprise – nie wiesz, co przyniosą ! Nigdy się nie zawiodł am (poza tym, ż e pizzę lepiej zjeś ć w wyspecjalizowanym miejscu), wszystko był o bardzo smaczne i urozmaicone! Tak, kilka razy pojawił y się trudnoś ci z kategorii „jak to jest? ! ”, ale na moją proś bę kelner wyjaś nił , wię c nie wahaj się zapytać ! Osobno chcę powiedzieć o deserach! Deser przynosi kelner po obiedzie, po zapytaniu o co chcesz. Czasem miał am ochotę na arbuza lub lody, ale najczę ś ciej wybierał y ciasta - są po prostu niesamowicie pyszne! ! ! Jedyne, co chcę powiedzieć : rzeczywiś cie po 2 tygodniach pobytu we Wł oszech miał em ochotę na kaszę gryczaną , rosó ł z kurczaka. . . ) Ale to nie jest problem hotelu: jeś li przyjeż dż asz do Wł och, gdzie makaron jest „daniem narodowym”, przygotuj się na jego codzienne spoż ywanie. Przed rozpoczę ciem kolacji, kiedy otwierają się drzwi restauracji, Marta, Enzo i kelnerzy ustawiają się w kolejce i witają pierwsze osoby, któ re wejdą . A podczas cał ej kolacji zaró wno Enzo, jak i Marta są w restauracji, każ dy pilnują c swoich spraw. . Od razu zeszł am do recepcji zapytać , czy są wolne pokoje z 2 ł ó ż kami, Anna obiecał a przysł ać do nas sł uż ą cą Maryse. Maryse weszł a kilka minut pó ź niej, rozsunę ł a ł ó ż ka i prześ cielił a ł ó ż ka. Potem szukaliś my i nie znaleź liś my lodó wki : ) Znowu zszedł em na dó ł , zapytał em już Martę , wyjaś nił a, ż e ​ ​ we Wł oszech lodó wki w hotelach zaczynają się od 4*. Wszystko jest o-h-e-n-b ż yczliwie! W odpowiedzi na spokojne, przyjacielskie pytanie. Odnoś nie sejfu: jest wbudowany w ś cianę w pokoju, o klucz należ y poprosić w recepcji, za niego zostawia się.10 euro, któ re zwracamy na koniec pobytu, czyli nie t trzeba zostawić wię cej opł at. W razie potrzeby poproś recepcję o suszarkę do wł osó w - nie jest za nią wymagany depozyt. W hotelu nie ma rosyjskiego kanał u, z jakiego powodu - nie wiem, nie pytał em, bo cieszyliś my się tylko, ż e nie mieliś my okazji oglą dać telewizji. Ale wiem, ż e niektó rym turystom się to nie podobał o (z powodu czego, zgodnie z tradycją , prawie wybuchł skandal...), dlatego jeś li waż ne jest, abyś oglą dał rosyjską telewizję na wakacjach, moż e skontaktuj się z organizatorem wycieczek w przyszł ym roku kanał się pojawi. Pokó j jest przestronny (mieliś my zwykł y, 2-osobowy, bez widoku na morze). Pokojó wka codziennie zmienia rę czniki i dywanik, ł ó ż ko najprawdopodobniej co drugi dzień lub co 3 dni. Na dole w hotelu znajduje się bardzo przytulny pokó j z sofami, TV, pianinem. 5 minut spacerem od hotelu (jeś li pó jdziemy w prawo drogą biegną cą wzdł uż plaż y) znajduje się coś w rodzaju boiska sportowego: kó ł ka, poprzeczki, kł ody, tablice z moż liwymi ć wiczeniami. Rano przed ś niadaniem wielu turystó w (niezależ nie od wieku) biega i uprawia sport. spacerują c kamienną ś cież ką wzdł uż plaż y. Mirafiori tak nam się spodobał o, ż e w tym roku, po tygodniowych wycieczkach, postanowiliś my spę dzić kolejny tydzień w tym hotelu!
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 9.0
Przede wszystkim chciał bym obalić opinię , ż e Marta (wł aś cicielka hotelu) nie lubi Rosjan! Sł yszał em cytaty z tej recenzji od kilku turystó w wypoczywają cych w hotelu w tym samym czasie co my. To absolutnie nieprawda! Nie wiem, jak sprawdzili się ci Rosjanie, któ rych Marta rzekomo nie lubił a! Ale był em ś wiadkiem nieprzyjemnego zachowania rodakó w, któ rzy począ tkowo byli ze wszystkiego niezadowoleni (np. … Już ▾ Przede wszystkim chciał bym obalić opinię , ż e Marta (wł aś cicielka hotelu) nie lubi Rosjan! Sł yszał em cytaty z tej recenzji od kilku turystó w wypoczywają cych w hotelu w tym samym czasie co my. To absolutnie nieprawda! Nie wiem, jak sprawdzili się ci Rosjanie, któ rych Marta rzekomo nie lubił a! Ale był em ś wiadkiem nieprzyjemnego zachowania rodakó w, któ rzy począ tkowo byli ze wszystkiego niezadowoleni (np. z wielkoś ci mydł a w pokoju…). Z ludź mi, któ rzy nie mó wią (i nie pró bują mó wić ) innym ję zykiem niż rosyjski, a nawet z wiecznymi roszczeniami, trudno być zbyt serdecznym. Nie zauważ ył em ż adnej dyskryminacji w ukł adzie siedzeń w restauracji. Kelnerzy starali się obsł uż yć wszystkich jak najszybciej, byli bardzo mili (co po prawie 5 miesią cach codziennej pracy jest już godne oklaskó w! ). Ogó lnie pamię tam wszystkich pracownikó w jako profesjonalistó w w swojej dziedzinie! Szczegó lnie ciepł e wspomnienia pozostaną po wł aś cicielach Marty i Enzo oraz Annie, któ ra pracuje w recepcji! ! ! O trudnoś ciach tł umaczenia. Nie mogę powiedzieć o wszystkich, ale opró cz wł oskiego mó wią tutaj: Anna mó wi po angielsku, niemiecku, francusku, hiszpań sku, zna kilka zwrotó w po rosyjsku. Marta - po niemiecku, francusku. Enzo - angielski, trochę rosyjski. Być moż e Marta i Enzo mó wią innymi ję zykami, wymienił em tylko to, co wiem na pewno. W restauracji kelnerzy ró wnież mó wią po angielsku (przynajmniej na począ tkowym poziomie), niektó rzy znają kilka zwrotó w po rosyjsku (to bardzo mił e, gdy jeden z tych chł opakó w ł amanym rosyjskim mó wi z serca „Bon appetit! ”). Nocny portier Pino - francuski, angielski. Barman Angelo - angielski. Recepcjonistka Laura wydaje się mó wić po francusku i angielsku. Chociaż myś lę , ż e każ dy zna niemiecki, bo i w oś rodku, a konkretnie w Mirafiori! Jedzenie jest wielu Niemcó w. Pyszny! Ś niadanie to zwykł e europejskie, jak już wspomniano, jajecznica z bekonem co drugi dzień , plastry mię sa i sera, buł eczki, pł atki musli i mleko jogurtowe dla nich, babeczki croissant, dż emy-czekolada miodowa, sok ananasowy i czerwony pomarań czowy, kawa -maszyna z kilkoma odmianami kawy, arbuza i melona. Moim zdaniem nie jest ź le na ś niadanie!!! : ) Zazwyczaj nie jem w domu ś niadania z 3 daniami, wię c ś niadanie nie wydawał o mi się monotonne. . Kolacja à la carte: wieczorem wybierasz z oferowanych dań . Nie bę dę się powtarzał o tym systemie, powiem tylko, ż e bardzo mi się ten system podobał ! Prawie jak Kinder Surprise – nie wiesz, co przyniosą ! Nigdy się nie zawiodł am (poza tym, ż e pizzę lepiej zjeś ć w wyspecjalizowanym miejscu), wszystko był o bardzo smaczne i urozmaicone! Tak, kilka razy pojawił y się trudnoś ci z kategorii „jak to jest? ! ”, ale na moją proś bę kelner wyjaś nił , wię c nie wahaj się zapytać ! Osobno chcę powiedzieć o deserach! Deser przynosi kelner po obiedzie, po zapytaniu o co chcesz. Czasem miał am ochotę na arbuza lub lody, ale najczę ś ciej wybierał y ciasta - są po prostu niesamowicie pyszne! ! ! O tak, ż eby zamó wić deser, dobrze był oby nauczyć się nazw owocó w, smakó w lodó w w ję zyku angielskim lub wł oskim. Swoją drogą , wł oskie sł owo oznaczają ce ciasto to „torta”! : ) Przed kolacją , kiedy otwierają się drzwi restauracji, Marta, Enzo i kelnerzy ustawiają się w kolejce i witają pierwsze osoby, któ re wchodzą . A podczas cał ej kolacji zaró wno Enzo, jak i Marta są w restauracji, każ dy robi swoje. Czasami naprawdę moż e się wydawać , ż e Marta traktuje kogoś cieplej, ale warto wzią ć pod uwagę , ż e od lat przyjeż dż a tu wielu Wł ochó w i Niemcó w… Jeś li wyjeż dż asz na wycieczkę i pomijasz ś niadanie lub kolację (mieliś my bilet bez obiadu), moż na zamó wić Lunch-pachet (pakiet obiadowy) - ś niadanie oraz Cena fredda (chena fredda) - obiad. Mó wisz z wyprzedzeniem, kiedy rano odbierasz ś niadanie, ż e jest ono pozostawione w lodó wce barowej poprzedniego wieczoru. Ś niadanie to kanapka z kieł basą , kanapka z serem, jabł kiem, bananem i butelka wody niegazowanej 0.5 litra. To samo z obiadem, powiedzmy po przyjeź dzie, w pokoju do tego czasu bę dzie czekać na Ciebie taca z zimnym obiadem (wę dzone mię so, kilka rodzajó w sera, pomidorki koktajlowe, marynaty, oliwki, jajko, buł ki, krakersy i paluszki chlebowe, ananas w puszkach). Nawiasem mó wią c, te paluszki w opakowaniu zamiast chleba są dostę pne we wszystkich restauracjach, w tym w hotelu. W hotelu podczas obiadu stoją na komodzie niedaleko deseru, a w restauracjach na stoł ach. Jedyne, co chcę powiedzieć : rzeczywiś cie po 2 tygodniach pobytu we Wł oszech miał em ochotę na kaszę gryczaną , rosó ł z kurczaka. . . ) Ale to nie jest problem hotelu: jeś li przyjeż dż asz do Wł och, gdzie makaron jest „daniem narodowym”, przygotuj się na jego codzienne spoż ywanie. Kiedy przyjechaliś my, pokó j miał jedno duż e ł ó ż ko. Od razu zeszł am do recepcji zapytać , czy są wolne pokoje z 2 ł ó ż kami, Anna obiecał a przysł ać do nas sł uż ą cą Maryse. Maryse weszł a kilka minut pó ź niej, rozsunę ł a ł ó ż ka i prześ cielił a ł ó ż ka. Potem szukaliś my i nie znaleź liś my lodó wki : ) Znowu zszedł em na dó ł , zapytał em już Martę , wyjaś nił a, ż e ​ ​ we Wł oszech lodó wki w hotelach zaczynają się od 4*. Wszystko jest o-h-e-n-b ż yczliwie! W odpowiedzi na spokojne, przyjacielskie pytanie. Odnoś nie sejfu: jest wbudowany w ś cianę w pokoju, o klucz należ y poprosić w recepcji, za niego zostawia się.10 euro, któ re zwracamy na koniec pobytu, czyli nie t trzeba zostawić wię cej opł at. W razie potrzeby poproś recepcję o suszarkę do wł osó w - nie jest za nią wymagany depozyt. W hotelu nie ma rosyjskiego kanał u, z jakiego powodu - nie wiem, nie pytał em, bo. Cieszyliś my się , ż e nie mogliś my oglą dać telewizji. Ale wiem, ż e niektó rym turystom się to nie podobał o (przez co zgodnie z tradycją prawie wybuchł skandal…), wię c jeś li waż ne jest, abyś oglą dał rosyjską telewizję na wakacjach, skontaktuj się z organizatorem wycieczek, moż e dalej rok pojawi się kanał . Pokó j jest przestronny (mieliś my zwykł y, 2-osobowy, bez widoku na morze): 2 ł ó ż ka, 2 szafki nocne, szafa, stó ł z 1 krzesł em, duż e lustro, niski stolik przy wejś ciu, a kolejna 1/3 pokoju pozostał a wolna. W ł azience prysznic z zasł oną , toaleta, bidet, umywalka, plastikowy taboret. Na balkonie znajduje się plastikowy stó ł i 2 plastikowe krzesł a; od poprzednich goś ci, wielu dostaje sznury do bielizny)) Pokojó wka codziennie zmienia rę czniki i dywanik, ł ó ż ko najprawdopodobniej co drugi dzień lub co 3 dni. Na dole w hotelu znajduje się bardzo przytulny pokó j z sofami, TV, pianinem. O wskazó wce. Gdzieś przeczytał em, ż e we Wł oszech zwyczajem jest zostawianie napiwku każ demu, kto wykonał usł ugę . . To dla nas niezwykł e, nie wyobraż ał am sobie, jak to jest stawiać pienią dze tuż przed osobą … Zostawiliś my 1 euro dla pokojó wki, któ ra sprzą tał a pokó j, a w restauracji dla „naszego” kelnera po obiedzie, okoł o dzień pó ź niej zależ ał o to od dostę pnoś ci zmian. 5 minut spacerem od hotelu (jeś li pó jdziemy w prawo drogą biegną cą wzdł uż plaż y) znajduje się coś w rodzaju boiska sportowego: kó ł ka, poprzeczki, kł ody, tablice z moż liwymi ć wiczeniami. Rano przed ś niadaniem wielu turystó w (niezależ nie od wieku) biega i uprawia sport. spacerują c kamienną ś cież ką wzdł uż plaż y. Mirafiori tak nam się spodobał o, ż e w tym roku, po tygodniowych wycieczkach, postanowiliś my spę dzić kolejny tydzień w tym hotelu!
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 7.0
Z oczywistych zalet - pierwsza linia, wł asna plaż a, bezpł atne leż aki i parasole, przytulna okolica i wnę trza hotelu, dobre pokoje, wię kszoś ć z widokiem na morze Minusy - stosunek personelu recepcji do Rosjan i sł aba znajomoś ć ję zyka angielskiego - cał kowicie zgadzam się z jednym z turystó w, któ ry napisał - ż e jeden z pracownikó w nienawidzi Rosjan i z trudem to ukrywa, wypoż yczyliś my rowery - i pewnego dnia aparat mojemu mę ż owi został przebity, bo. … Już ▾ Z oczywistych zalet - pierwsza linia, wł asna plaż a, bezpł atne leż aki i parasole, przytulna okolica i wnę trza hotelu, dobre pokoje, wię kszoś ć z widokiem na morze Minusy - stosunek personelu recepcji do Rosjan i sł aba znajomoś ć ję zyka angielskiego - cał kowicie zgadzam się z jednym z turystó w, któ ry napisał - ż e jeden z pracownikó w nienawidzi Rosjan i z trudem to ukrywa, wypoż yczyliś my rowery - i pewnego dnia aparat mojemu mę ż owi został przebity, bo. przejechał a potł uczone szkł o, gdy zwracaliś my rowery - powiedziano nam w recepcji przez okoł o 10 minut - ż e zepsuliś my rower i ż e to duż y problem, mimo ż e do tego czasu Ali pracownik hotelu naprawił już wszystko i wymieniliś my kamerę , zapytaliś my po angielsku - ok, ile mamy zapł acić za kamerę - mó wił a dł ugo i z taką zł oś cią , ż e nie rozumiemy, ż e rower był zepsuty i ż e jak nie moż emy zrozum, wtedy napisze do nas po rosyjsku - musiał a spę dzić.20 minut, aż do niej zaś witał o - ż e nie ma już ż adnego problemu i jesteś my gotowi zapł acić nieszczę sne 10 euro niby sytuacja to drobiazg, ale zawyż ona to do takich starczych proporcji - co był o bardzo nieprzyjemne, uczucie nie wychodził o - gdyby tak się stał o z Niemcami lub Wł ochami - to sprawa został aby zał atwiona osobno w 5 minut dzię ki nocnemu portierowi za jego ż yczliwoś ć - cudowny przyjacielski staruszek ś niadania są monotonne, jeś li zostajesz w hotelu dł uż ej niż tydzień - w koń cu nie chcesz nic jeś ć , ale generalnie za 3* - dobre solidne 4
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 9.0
hotel jest tylko klasa od marco polo blisko wsiadasz do autobusu dojeż dż asz do dworca autobusowego wsiadasz do autobusu dojeż dż asz do piazza milano i tam 100 metró w do hotelu klasa wł aś cicieli wł aś ciciel mó wi trochę po rosyjsku gospodarze są … Już ▾ hotel jest tylko klasa od marco polo blisko wsiadasz do autobusu dojeż dż asz do dworca autobusowego wsiadasz do autobusu dojeż dż asz do piazza milano i tam 100 metró w do hotelu klasa wł aś cicieli wł aś ciciel mó wi trochę po rosyjsku gospodarze są bardzo mili i w recepcji są ró wnież bardzo mili, boisz się nawet przejś ć obok nich nawet pł akaliś my, kiedy wychodziliś my, nam się nie podobał o, tylko jedna rzecz, szynka i ser był y pokrojone na cienkie i cienkie i nie był o ż adnych jogurtó w
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 3.0
Odpoczywaliś my w sierpniu, hotel jest dobrze poł oż ony, pokó j był nad morzem z duż ym balkonem, to są najwię ksze pokoje w tym hotelu (i najdroż sze). Wszystkie inne są bardzo mał e. Co wię cej, moż esz pochodzić z morza i masz trzecie ł ó ż ko w swoim pokoju, ale szafka nocna i stolik do kawy zniknę ł y. … Już ▾ Odpoczywaliś my w sierpniu, hotel jest dobrze poł oż ony, pokó j był nad morzem z duż ym balkonem, to są najwię ksze pokoje w tym hotelu (i najdroż sze). Wszystkie inne są bardzo mał e. Co wię cej, moż esz pochodzić z morza i masz trzecie ł ó ż ko w swoim pokoju, ale szafka nocna i stolik do kawy zniknę ł y. Na pytanie, o co chodzi? kto jest trzecim, któ ry się z tobą rozliczy, czy co? Odpowiedź brzmi: tak, to moż liwe! Nic nie zostanie usunię te! To znaczy, jeś li Niemcy lub Wł osi opuś cili pokó j i wprowadzili się inni, któ rym to ł ó ż ko przeszkadza, przecią gną je i zainstalują w pokoju z Rosjanami. wię c nasz pokó j jest jak szafa na niepotrzebne meble. Musiał em go sam rozebrać , postawić na ich duż ym balkonie, ż eby nie potkną ć się o to w pokoju, kupiliś my pokó j dwuosobowy z bezpoś rednim widokiem na morze. a szafka nocna ze stolikiem nigdy nie został a zwró cona. Ogó lnie bardzo przytulny hotel, czysty, basen odpowiedni dla Niemcó w, nasz wszyscy wystają na morze. Gospodyni nie lubi Rosjan i nie moż e tego ukryć . Natomiast matka i mą ż gospodyni są bardzo przyjaź ni. Ale wrogoś ć gospodyni jest wyczuwalna cał y czas i psuje resztę . Na pewno zł e jedzenie? . Ś niadanie - kawa, herbata, pł atki tej samej odmiany bez wyboru i talerz jogurtu, a dzień pó ź niej jajka sadzone z przezroczystym bekonem, któ rych nie czujesz - i jajka na twardo. i to wszystko! tak, nawet ciastka, te, któ re został y z obiadu, zdyszane. Podczas serwowania pierwszeń stwo mają Niemcy i Wł osi, Rosjanie są ustawiani w ostatnim rzę dzie do nawy, potykają się i jak gdyby nie zauważ ali, obsł ugiwani są na koń cu. Nie reagują na angielski, preferują osoby mó wią ce po niemiecku i wł osku. Obiady są obrzydliwe! zapł aciliś my za obiady, należ y je zamó wić z trzech dań do wyboru, ale to, co przynoszą , jest niedozwolone! wstajesz i idziesz do dowolnej kawiarni, ponieważ jest ich wiele wzdł uż gł ó wnej ulicy Lido! uratowali nas! po rosyjsku te obiady moż na nazwać dokł adnym sł owem - POMOC! tak, internet. lubię i dostę p do niego, ale codziennie zmienia się kod dostę pu, trzeba biec bł agać o wybranie, nie powiedziane, ale wybierane! ale w pobliż u jest hotel Brasilia, dojazd jest tam bezpł atny i już obok hotelu moż na wejś ć przez jego dostę p, co wszyscy zrobili. ale nie uciekał i nie przekonywał . Dobre wspomnienia z Wł och, ale nie z hotelu!
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 16 lat wstecz
Ocena 9.0
Bardzo przytulny hotel. Bardzo goś cinna obsł uga. Wł aś ciciele hotelu Senor Marta i jej mą ż Senor Enzo to inteligentni, ż yczliwi ludzie. Mó wią trochę po rosyjsku. Starali się speł nić wszystkie nasze pragnienia, aby zapewnić maksymalny komfort. … Już ▾ Bardzo przytulny hotel. Bardzo goś cinna obsł uga. Wł aś ciciele hotelu Senor Marta i jej mą ż Senor Enzo to inteligentni, ż yczliwi ludzie. Mó wią trochę po rosyjsku. Starali się speł nić wszystkie nasze pragnienia, aby zapewnić maksymalny komfort. Wnę trza urzą dzone z duż ym smakiem. Wczasowicze pochodzą gł ó wnie z Austrii i Niemiec. Z Rosji niewiele, dobry basen, cał y sprzę t plaż owy gratis.
Źródło opinii — vOtpusk.ru


Nie ma jeszcze pytań
Zadać pytanie o hotelu
ekspertom i uzyskaj odpowiedzi
w ciągu najbliższych kilku godzin.
EKSPERCI HOTELI

Отель расположен на набережной в Лидо ди Езоло, недалеко от популярных ночных клубов города. Идеально подходит для желающих провести приятный и захватывающий отдых на побережья Адриатического моря.

Lokalizacja 26 км от аэропорта Венеции.
Opis plaży Пляж рядом с отелем.
  • prywatna plaża
  • plaża piaskowa
  • leżaki  FREE 
  • parasole  FREE 
W hotelu

Бассейном с видом на море, с лежаками и зонтиками, с фонтаном, гидромассажем, трамплином.

Круглосуточная стойка регистрации, терраса, семейные номера, отопление, камера хранения багажа, обслуживание номеров, завтрак в номер, упакованные ланчи, факс/ксерокопирование.

  • restauracja
  • kawiarnia/bar
  • otwarty basen
  • parking  FREE 
  • bezpieczny
  • darmowe wi-fi
  • winda
  • noclegi ze zwierzętami
  • pokoje dla niepalących
  • płatność kartami płatniczymi
Dla dzieci Бассейн для детей с водными играми, каскадом и горкой.
  • basen dla dzieci
Rozrywka i sport Парусный спорт, водный мотоцикл.
  • park wodny i zjeżdżalnie
  • rowery do wynajęcia  FREE 
  • sporty wodne
  • windsurfing
Opis pokoi

Всего 56 номеров. Из окон некоторых номеров открывается вид на Адриатическое море.

W pokojach

Балконом, кондиционер, телефон, спутниковая антенна, сейфом, выбор подушек.

Adres Lido di Jesolo, Via Altinate, II° accesso al mare (Piazza Milano) Zona Est
Telefony: Tel. +39 0421 362330
Fax. +39 0421 362935
Stronie internetowej: Mirafiori Hotel
FAQ
Какой пляж у отеля?
У отеля собственный песчаный пляж.
Какие развлечения есть в отеле?
В отеле есть аквапарк или горки, водные развлечения. Море и волны заиграют новыми красками если воспользоваться услугами виндсерфинга.
Какие возможности для детей есть в отеле?
Отель располагает детским бассейном с небольшой глубиной.