Monte Carlo Sharm Resort & Spa 5*– Opinie

159
Ocena 6.810
na podstawie
159 opinii
№84 w ocenie hotelu Szarm el-Szejk
7.1 Numer
6.3 Usługa
5.6 Czystość
6.3 Odżywianie
7.5 Infrastruktura
Hotel posiada duży teren zielony, piękne, nowoczesne pokoje i doskonałą obsługę z szeroką gamą restauracji a la carte. Na miłośników aktywnego spędzania czasu czekają programy animacyjne i mały park wodny. Otwarty w 1999 roku, ostatni remont przeprowadzono w 2018 roku (remont leniwej rzeki, 2 basenów i wodospadu). Kompleks hotelowy składa się z Monte Carlo Sharm Resort & Spa 5 * oraz wykwintnej części hotelu na godne szacunku wakacje tylko dla dorosłych - Royal Monte Carlo Sharm Resort & Spa (tylko dla dorosłych) 5 *. Hotel znajduje się obok pasażu handlowego IL Merkato i kompleksu Alf Leila Wa Leila z licznymi restauracjami, barami, sklepami z fajkami wodnymi i pamiątkami. Nadaje się do wypoczynku rodzinnego, romantycznego, młodzieżowego oraz rekreacji intelektualnej dla osób 55+.Więcej →
аватар _76678
 •  podróżował 5 miesięcy wstecz
Ocena 8.0
Ł adny hotel, zielony, bardzo zadbany teren, uprzejma, pomocna obsł uga, szybko reagują ca na proś by. Jest dobre drewniane molo, co jest waż ne i bardzo dobrze, ż e na molo są darmowe maski, pł etwy i kamizelki. Jedzenie normalne, na ś niadanie - soki ś wież o wyciskane w dowolnej iloś ci, a nie pó ł szklanki. … Już ▾ Ł adny hotel, zielony, bardzo zadbany teren, uprzejma, pomocna obsł uga, szybko reagują ca na proś by. Jest dobre drewniane molo, co jest waż ne i bardzo dobrze, ż e na molo są darmowe maski, pł etwy i kamizelki. Jedzenie normalne, na ś niadanie - soki ś wież o wyciskane w dowolnej iloś ci, a nie pó ł szklanki. Polecam hotel. Wi-Fi na cał ym terenie.
аватар Sofia_Nata
 •  podróżował 7 miesięcy wstecz
Ocena 10.0
Hotel z ogromnym terenem zielonym, z wakacji pozostawił em same pozytywne emocje. Przyjeż dż asz i od razu zanurzasz się w „Oazie na pustyni”. W hotelu znajduje się.5 basenó w, co jest ogromnym plusem. Baseny na każ dy gust, rozmiar i gł ę bokoś ć. Animacja w cią gu dnia nie jest intensywna, muzyka nie jest gł oś na. … Już ▾ Hotel z ogromnym terenem zielonym, z wakacji pozostawił em same pozytywne emocje. Przyjeż dż asz i od razu zanurzasz się w „Oazie na pustyni”. W hotelu znajduje się.5 basenó w, co jest ogromnym plusem. Baseny na każ dy gust, rozmiar i gł ę bokoś ć.

Animacja w cią gu dnia nie jest intensywna, muzyka nie jest gł oś na. W każ dej chwili moż na znaleź ć miejsce na leż aku przy basenie lub morzu. Pod markizami, pod parasolami, zaró wno plastikowe, jak i drewniane, na ró ż nych poziomach znajdują się leż aki. Rę cznikó w nie rzucano z wyprzedzeniem na leż aki, przychodził y o każ dej porze dnia i znajdował y wolne. Wszę dzie obok leż akó w znajdują się mał e stoliki.

Morze - Hotel poł oż ony jest na rafie, przy wejś ciu do morza wybudowano nowy ponton z dwoma szerokimi schodami. Stary ponton sł uż ył do przejaż dż ek ł odzią bananową i klubu nurkowego. Maseczki i gogle moż na kupić w hotelu (ceny takie same jak na rynku) lub wypoż yczyć lub wypoż yczyć na pontonie za darmo.
Jeś li pó jdziesz trochę dalej, znajdziesz piaszczyste wejś cie, ale tylko jeś li jesteś w zagrodzie.

Jedzenie jest bardzo smaczne i zawsze jest wybó r. Na ś niadanie - ś wież o wyciskany sok. A buł ki są warte grzechu. Obiad i kolacja: 3 rodzaje kurczaka, 2 rodzaje wieprzowiny/jagnię ciny, 3 rodzaje ryb, 3 rodzaje zup. Warzywa, zioł a, oliwki itp. są zawsze dostę pne. Owoce: jabł ka, banany, winogrona, ś liwki, granaty, guawa i owoce sezonowe. W menu zawsze jest jakaś atrakcja - krewetki, tuń czyk, pokrojone warzywa itp. A najlepsze jest to, ż e restauracja ma wydzieloną czę ś ć , w któ rej moż na spokojnie zjeś ć (tylko dla dorosł ych). Przy basenie moż na zjeś ć przeką skę w godzinach 12.00 - 17.00 (polecam burgery) oraz napoje (napoje alkoholowe/bezalkoholowe, sok z mango, kawa/herbata).

Alkohole - piwo, wino pó ł sł odkie, koktajle, tequila itp. A barman na tarasie przygotuje każ dy koktajl z wyją tkową szybkoś cią.24/7.

7 restauracji ala carte, z czego 5 w cenie wycieczki. Moż na zapisać się dzień wcześ niej i wybrać dogodny termin.
Wszyscy polecają libań skie, ale nam przypadł y do ​ ​ gustu chiń skie (tam fajnie) i indyjskie (bardzo ostre).

Pokó j jest duż y i przestronny. Radzę , aby pł acą c za wyjazd, zaznaczyć , któ ry pokó j wolisz: cichy/z widokiem na morze/blisko rozrywek, z podwó jnym ł ó ż kiem lub z oddzielnymi ł ó ż kami. Klimatyzacja – tryby moż na regulować od maksymalnej mocy i hał aś liwoś ci do cichej. Szlafroki, kapcie, rę czniki (4 rodzaje, w tym plaż owe), myjki, szampony, ż ele, mydł o, szczoteczka i pasta do zę bó w, gą bka do butó w - wszystko jest na miejscu.

Wycieczki – kupiliś my je w hotelu. Jechaliś my quadami i jechaliś my przez pustynię (arafatki kupiliś my w hotelu). Wycieczkę zarezerwowano u Aladyna +2.120 17.9360.

Nurkowanie – hotel posiada wł asny klub nurkowy, pró bowaliś my – polecam! Sprzę t jest sprawdzony, odpowiednio przeszkolony, a jeś li coś nie wyjdzie, pomogą . Zeszliś my na dó ł na 15 minut, ale jest też.30 minut, zszedł em ponownie, przyjacielu - po raz pierwszy.

Personel jest bardzo uprzejmy, kulturalny i elastyczny.
Byliś my zachwyceni i polecamy ten hotel na spokojne i relaksują ce wakacje.

Zakupy – „Mango Market”, 1.5 km od hotelu (znajdziesz go na dowolnej mapie). Szliś my. Stał e ceny, rosyjscy konsultanci, dobry wybó r. Apteki w pobliż u.

Dla tych, któ rzy od dawna (ponad 5 lat) nie latali do Egiptu lub lecieli po raz pierwszy: rosyjskie linie lotnicze sprawdzają na lotnisku 7 razy, grzecznie i bardzo skrupulatnie (! ). Ale jak mó wią (wymó g Federacji Rosyjskiej), sami poprosili i sami otrzymali)).



Co zabrać ze sobą : Krem z filtrem przeciwsł onecznym, zagrody, maski (duż o ryb), dmuchana poduszka do leniwej rzeki.
аватар elenasiduk
 •  podróżował 8 miesięcy wstecz
Ocena 5.0
Na począ tek ten hotel był polecany przez wszystkich, począ wszy od biura podró ż y, a skoń czywszy na znajomych i znajomych. No có ż , wybraliś my hotel, wedł ug zdję ć pię kny, wedł ug opinii dobry, czego jeszcze potrzeba do szczę ś cia? Wylot był o 12:10, tydzień przed odlotem donoszą , ż e przeniesienie lotu na 19:50, super??? ? flyone, któ remu zależ y na przeczytaniu recenzji przed wyjazdem gdziekolwiek, niestety czytamy recenzje o wszystkim trochę za pó ź no. … Już ▾ Na począ tek ten hotel był polecany przez wszystkich, począ wszy od biura podró ż y, a skoń czywszy na znajomych i znajomych. No có ż , wybraliś my hotel, wedł ug zdję ć pię kny, wedł ug opinii dobry, czego jeszcze potrzeba do szczę ś cia? Wylot był o 12:10, tydzień przed odlotem donoszą , ż e przeniesienie lotu na 19:50, super??? ? flyone, któ remu zależ y na przeczytaniu recenzji przed wyjazdem gdziekolwiek, niestety czytamy recenzje o wszystkim trochę za pó ź no.
Polecieliś my do hotelu, zdję cie jest pię kne i prawdziwe, ale z tego miejsca bardziej szczegó ł owo:
Do hotelu dotarliś my o 23:50, wypeł niliś my dokumenty i zabraliś my nas na kolację . Z jedzenia, w skró cie: smaż ony kurczak/ryba, jak lubisz i makaron, to wszystko. Jeszcze chwila i koncepcja UAL
Dobra, przepchnę li to, ż e są zmę czeni drogą , jutro bę dzie lepiej, chodź my do pokoju. Dali dobry pokó j z widokiem na morze, obok restauracji, jeś li moż na to tak nazwać , w ogó le pokó j jest super i to jedyna super rzecz, któ ra nas zadowolił a przez cał y nasz pobyt tam)
Rano poszliś my do restauracji gł ó wnej i byliś my zaskoczeni, ż e wszystkiego był o pod dostatkiem, ale czy był o smacznie? Wzię liś my kanapkę z serem i kawą ))) dlatego trafiliś my na ultra all inclusive; )
Oszoł omiony tym, co się dział o, pojechał em na plaż ę . Morze jest oczywiś cie idealne, ale tu jest do niego wejś cie. . na tej klatce schodowej zawsze tł oczą się wszyscy, nie ma przejś cia, trzeba ludzi pchać , ż eby weszli ????
Potem poszliś my na basen, nawet nie bę dę tracił czasu na opowiadanie, zał ą czę zdję cie. Powiem tylko tyle, ż e na zewną trz jest bardzo gorą co i nie mniej gorą co w basenie. Czy nie moż esz wymyś lić czegoś , co sprawi, ż e bę dzie mniej chł odno????
Na lunch był y zupy, makarony, mię sa, przyrzą dzane na wzó r ala chaczapuri. Cał a woda jest rozcień czona, czy to sok, czy to koktajle. Oszczę dzaj na wszystkim, absolutnie.
Kolacja jest taka sama. Widział em, jak ludzie pisali o owocach morza, jak dali krewetki, to wszystko. Nie widział em ż adnej ryby. Był kurczak w cieś cie, ta sama ryba. Sł odyczy dla amatora jest mnó stwo.
Nie był o nic dla rozrywki. Animacja pozostawia wiele do ż yczenia. Prowadzone są ć wiczenia, czasami tań czą w basenie, a potem animatorzy tań czą , jakby byli zmuszeni, zwł aszcza dziewczyna, któ ra tam jest biał a, bardzo się stara
Ogó lnie rzecz biorą c, rano i wieczorem nie był o rozrywek, chociaż wedł ug opinii ludzi są one prawie 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu.
Podają takż e burgery, frytki i pizzę . Jak znaleź ć coś do jedzenia, jest po prostu coś do poró wnania, a to daleko od 5 * i niedaleko UAL, a niedaleko tego jest najlepszy hotel)
Moż e mieliś my szczę ś cie, moż e tak jest i był o.
Jest bardzo gorą co, nie ma nawet gdzie się ochł odzić poza pomieszczeniem pod kondensatorem.
W każ dym razie wakacje przekroczył y normy, opalone, kupione)
Ale do tego hotelu radzę pojechać - nie bę dę )))
аватар valeriisport65
 •  podróżował 9 miesięcy wstecz
Ocena 4.0
Pokoje są brudne, obsł uga traktuje turystę jak portfel. Plus - pię kny, zadbany teren. … Już ▾ Pokoje są brudne, obsł uga traktuje turystę jak portfel. Plus - pię kny, zadbany teren.
аватар larisagoriounova
 •  podróżował 2 roku wstecz
Ocena 3.0
Przyjechaliś my specjalnie, aby uczcić rocznicę mojego mę ż a, któ ry był w tym hotelu 15 lat temu, w cieple, ciszy i komforcie. Wtedy, kiedy to był o naprawdę premium, rafa koralowa był a bogata, a goś cie szanowani. Pegasus obecnie sprzedaje ten hotel jako hotel VIP Ultra All Inclusive. … Już ▾ Przyjechaliś my specjalnie, aby uczcić rocznicę mojego mę ż a, któ ry był w tym hotelu 15 lat temu, w cieple, ciszy i komforcie. Wtedy, kiedy to był o naprawdę premium, rafa koralowa był a bogata, a goś cie szanowani. Pegasus obecnie sprzedaje ten hotel jako hotel VIP Ultra All Inclusive. Ultra to dla nas podstawa.
Po przybyciu do recepcji zwró cił a uwagę administratora na rocznicę ś lubu swojego mę ż a DR i zapytał a jak hotel moż e pogratulować jej goś ciowi. (Bardzo chciał am zadowolić mę ż a, chociaż wiem, ż e jest wiele sposobó w, ale on szukał dalej do powrotu do Ritz) zapytaj! Starszy manager powiedział , ż e w zwią zku z DR zapewni nam luksusowy pokó j. Konkluzja: najczę stszy martwy standard, któ ry prosi się o renowację . Pytanie: po co obiecać coś bez robienia czegokolwiek? Czy liczą na gł upotę goś ci, któ rzy nie wiedzą , czym jest porzą dny hotel i szykowny pokó j?
Ponadto. Sł abe obiady, ś niadania i kolacje. Wł aś nie tak. Nie chcą nie tylko jeś ć , ale nawet odwiedzać . Nazwał bym to pozorem, miraż em jedzenia. Apogee to sł odki, niejadalny stó ł . Obrzydliwe. Jak to moż liwe, zepsuwszy tyle jedzenia, wysił ku i czasu, zrobić gó ry absolutnie bezsmakowych, suchych, bezsmakowych ciastek. Uwielbiam sł odycze, mogł abym zamkną ć oczy na subtelnoś ci, ale… nie mogł am.
Alkohol. To tylko wstyd. Jeden rodzaj biał ego i jeden czerwonego niebutelkowanego wina niewiadomego pochodzenia, nalewanych gdzieś spod lady. Nie ma szampana. Nie w ż adnym barze. Oferują zakup za 40 €, uwaga - egipski szampan! Mą ż wzią ł brandy. Po skosztowaniu zaró wno wina, jak i brandy powiedział - nie moż na tego pić , to niemoż liwe i niebezpieczne. W rezultacie przeszliś my przez wysypiska ś mieci i opuszczone place budowy do zrujnowanego centrum handlowego i tam kupiliś my alkoholowe i czekoladowe ciasteczka (nigdy nie kupuję ich na wolnoś ci). Hotel nió sł ze sobą szklanki z pokoju, bo każ dy coś pił ze 150 gramowych plastikowych kubkó w, my piliś my wł asne z naszych.
Ale to nie wszystko. Wczoraj, z naszymi kieliszkami i alkoholem, siedzieliś my cicho w holu, nie pytają c ani nie oczekują c niczego. A potem podszedł do nas ochroniarz i poprosił , ż ebyś my stą d wyszli, bo to miejsce jest DLA INNYCH OSÓ B (dokł adnie to nam powiedział ). Zauważ , ż e nie wspię liś my się przez pł ot ani okno, po prostu usiedliś my w cichym miejscu ze ś ladami dawnej ś wietnoś ci hotelu, z dala od niegrzecznego personelu, a teraz...Doskonale rozumiem, ż e hotel ma Royal klub i mają preferencje, któ re moż na i trzeba wyrazić wprost, jasno, ale elegancko, bez poniż ania innych goś ci hotelowych. Wcią ż ż ał uję , ż e wstał em i wyszedł em. Musiał em usią ś ć i patrzeć , co dzieje się dalej.
Ogó lnie hotel to wstyd. Dziś mó j mą ż ma DR. W prezencie obiecali nam swoje cudowne ciasto, czyli szczę ś cie))) Powiedział em im, ż eby zachowali je dla siebie, razem ze ś wieczkami. I jakoś my. . .
PS Jak to moż liwe, kupują c hotel premium z wysokiej jakoś ci usł ugami i przyzwoitą klientelą , tak nieudolnie go zabić ?
аватар Pringlessssss
 •  podróżował 2 roku wstecz
Ocena 6.0
Dzień dobry! Odpoczywaliś my w hotelu Monte Carlo w styczniu 2022 roku. Nasze wraż enia są mieszane. Hotel pozycjonuje się jako super 5k. Sam hotel nie jest zł y, być moż e w niektó rych miejscach nadal nie cią gnie się na 5, terytorium jest duż e, zadbane, liczba pokoi nie jest zł a, pokoje są solidne cztery. … Już ▾ Dzień dobry! Odpoczywaliś my w hotelu Monte Carlo w styczniu 2022 roku. Nasze wraż enia są mieszane. Hotel pozycjonuje się jako super 5k. Sam hotel nie jest zł y, być moż e w niektó rych miejscach nadal nie cią gnie się na 5, terytorium jest duż e, zadbane, liczba pokoi nie jest zł a, pokoje są solidne cztery.
Sprzą tanie w pokoju nas zawiodł o. I jak rozumiem, nie tylko tutaj. Pokoje wyglą dał y na posprzą tane, tylko ł ó ż ka był y ś cielone i wywieszane rę czniki, te, któ re rzucano na podł ogę , nie zawsze był y zmieniane. Czyszczenie na mokro wcale nie pochodził o ze sł owa. Przez pierwsze kilka dni zostawiali sprzą taczkę po napiwek w postaci pienię dzy, a potem, gdy zobaczyli, ż e jakoś ć sprzą tania się nie zmienił a, w ogó le przestali go zostawiać . Nasz sprzą tacz nawet przestał nas witać i udawał , ż e nie ma nas tam, kiedy go mijaliś my, i widywaliś my się każ dego ranka.
Co do jedzenia. Na czwó rkę nie bę dziesz gł odny, kurczak z warzywami zawsze bę dzie. W hotelu znajduje się wiele ró ż nych restauracji a la carte, ale jakoś nie jest to zbyt dobre. Jedzenie nie jest zbyt dobre w restauracjach, obsł uga jest w klasie C, ogó lnie w Monte Carlo cał a obsł uga jest w klasie C, niezbyt przyjazny personel, sztuć ce są rzucane na stó ł , po proś bie o umieszczenie sztuć có w, serwetek w ograniczonych iloś ciach , to paradoks, przez cał e siedem dni walczyliś my o serwetki, wyszł o ś miesznie, na stole dla sześ ciu osó b, poł oż yli tylko trzy serwetki, cał y czas musieli ł apać kelneró w, ż eby zgł aszali serwetki i sztuć ce. Ogó lnie rzecz biorą c, obsł uga w hotelu, któ ry ma pię ć gwiazdek, ledwo osią ga ocenę C.
System ultra all inclusive obejmuje lokalnie produkowany alkohol, a ultra był to alkohol sprzedawany godzinami na dobę .
Morze był o ciepł e, teren hotelu dobry, zadbany, kiedy odpoczywaliś my, myliś my basen przez trzy dni, trzy dni z siedmiu wylatywaliś my, niezbyt przyjemnie.
Ogó lnie dobrze wypoczę liś my, mieliś my wesoł e towarzystwo, dobry humor, ale hotelowi daleko od pią tki +, ich ultra i a la carte są takie sobie, wię c szczerze mó wią c, obsł uga jest po prostu niezbyt dobra.
Nie widzieliś my sanitacji ani razu na siedem dni, pandemia na ś wiecie, fale, zero ś rodkó w odkaż ają cych. Tak, stoł y w restauracji nie zawsze był y obrabiane, na ulicy na ogó ł rzucali okruchy na podł ogę , kł adli nowe papierowe serwetki i podawali je.
Jeś li administracja hotelu nadal czyta recenzje, proszę rozwią zać problem z personelem, on wcale nie jest przyjazny, cena tego hotelu nie jest mał a, chcę też skorzystać z usł ug doradcy, przynajmniej się przywitać i umieś cić serwetki.
Wysył amy osobne „cześ ć ” do specjalisty z wycieczki Anex, dziewczyny też nie są w ogó le przyjazne ze sł owa, starają się sprzedać swoje wycieczki, jeś li chodzi o pomoc turystom, udają , ż e nie są nimi, a są w pospiesz się w innych waż nych sprawach, taki zwią zek, ż e przepraszam, jesteś kupą i patrzysz na ciebie jak na coś , co wypł ynę ł o w toalecie. Dziewczyny są Rosjankami, ale wydaje się , ż e zaraził y je Arabowie gó wnianym nastawieniem do turystó w.
W ogó le Arabowie postrzegają turystó w jako portfele, to zrozumiał e, idziemy do nich odpoczą ć i wydać pienią dze, gdyby traktowali turystó w choć trochę bardziej przyjaź nie, a oni starali się ukryć swoje egoistyczne zainteresowanie za kroplę , moż e by zobaczyli wię cej pienię dzy. To samo tyczy się przewodnikó w hotelowych, gdyby nie rzucili turystom, ż e wycieczki należ y kupować tylko od nich, ż e tysią c Arabó w ukradł oby cię przed hotelem, a w najlepszym razie zabraliby ich na policję , to by zadział ał o na zewną trz. Jak mó wią , tam, gdzie jedzą , nie ś mieją .
Czy znowu pojedziemy do Egiptu, moż e, jeś li nie ma lepszej alternatywy w warunkach pandowych, czy znowu pojedziemy do Monte Carlo, myś lę , ż e nie.
аватар di.ok
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 8.0
Hej! 1. Lecieliś my z Kijowa przez Anex-tour. Lot przebiegł dobrze, ale Anex-tour nie zadał sobie trudu rozwidlenia na kilka kanapek, przed odlotem marynujesz na lotnisku, lot trwa 4 godziny, po przylocie, aż tam dotrzesz - fajnie był oby coś przeż uć , podane ceny w dutik. … Już ▾ Hej!
1. Lecieliś my z Kijowa przez Anex-tour. Lot przebiegł dobrze, ale Anex-tour nie zadał sobie trudu rozwidlenia na kilka kanapek, przed odlotem marynujesz na lotnisku, lot trwa 4 godziny, po przylocie, aż tam dotrzesz - fajnie był oby coś przeż uć , podane ceny w dutik. W drodze powrotnej to samo (djutik w Sharm obrzydliwy z jadalnych tylko daktyli i sł odyczy, w kawiarni obrzydliwe jedzenie za kosmiczne pienią dze).
2. Hotel został zał atwiony szybko, okoł o 9-30 rano, pokoje był y zniszczone, ale czyste i duż e.
3. Lokalizacja hotelu jest dobra. W pobliż u ulicy El Mercato ze sklepami i kawiarniami moż na kupić wszystko, czego potrzebujesz (karty sim, sł odycze w Reichen, owoce).
4. Rafa jest normalna, ponton nie jest bardzo dł ugi.
5. Jedzenie jest normalne, niezbyt urozmaicone, ale wystarczają ce.
6. Obsł uga jest doskonał a, personel stara się pomó c w każ dy moż liwy sposó b i mó wi po rosyjsku (co jest bardzo mił e).
7. Przewodnik z Anex-tour to osobna sprawa, zachowuje się jak cham, marynował nas przez 1.5 godziny o tym, ż e wycieczki i taksó wki należ y jeź dzić tylko przez niego itp.
! ! ! Nie daj się nabrać na ten nonsens. W mieś cie wycieczki kosztują dokł adnie poł owę ceny, wszystko jest bezpieczne. Z taksó wką ta sama historia - wyjdź z hotelu i weź taksó wkę , oszacuj kilometry (1 km - 2 USD) i targuj się , oddaj pienią dze po przyjeź dzie na miejsce!
8. W pokojach przyzwoite Wi-Fi oglą dał o wieczorami filmy na u-tube.
Ż yczymy wszystkim udanych wakacji.
аватар ivasjuk_ira
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 6.0
Plusy: - darmowe wifi - duż y pokó j - ł adna okolica, bardzo zielona - za dodatkową opł atą rozliczaną natychmiast - dla Egiptu czysto - w pobliż u znajdują się lokalne sklepy, w któ rych moż na kupić mango i pamią tki Minusy: - rafa koralowa, … Już ▾ Plusy:
- darmowe wifi
- duż y pokó j
- ł adna okolica, bardzo zielona
- za dodatkową opł atą rozliczaną natychmiast
- dla Egiptu czysto
- w pobliż u znajdują się lokalne sklepy, w któ rych moż na kupić mango i pamią tki
Minusy:
- rafa koralowa, sł aba
- monotonne jedzenie
- brudna plaż a, niedopał ki papierosó w i inne ś mieci leż ą ce na piasku
- ł ó dki stale pł ywają do Paton
аватар agsemin
Wspaniał y hotel, bardzo pię kny, zadbany teren, stawy, baseny, wspaniał y park z wodospadem, leniwa rzeka, ciekawe przejś cia, groty, stoki, przyjemnie spacerować po terenie. Na recepcji szybko pracowali kierownicy, szybko rozwią zywali wszystkie problemy. Byliś my w programie Royal, obsł uga w restauracji był a doskonał a, zwł aszcza zespó ł Akhmet. … Już ▾ Wspaniał y hotel, bardzo pię kny, zadbany teren, stawy, baseny, wspaniał y park z wodospadem, leniwa rzeka, ciekawe przejś cia, groty, stoki, przyjemnie spacerować po terenie. Na recepcji szybko pracowali kierownicy, szybko rozwią zywali wszystkie problemy. Byliś my w programie Royal, obsł uga w restauracji był a doskonał a, zwł aszcza zespó ł Akhmet. Kelnerzy bardzo się starają , znają kilka ję zykó w, m. in. Rosyjski, uważ ny, powś cią gliwy. Ś wież e soki, pyszne jedzenie, duż o owocó w, m. in. lokalny. Kilka restauracji a la carte. Na uwagę zasł ugują wł oskie, egipskie i chiń skie, gdzie gotują na Twoich oczach. Byliś my w ogó lnej restauracji, duż o jedzenia, urozmaicone, na każ dy gust.
Dobrze posprzą tali pokó j, pokoje wygodne, widok ze wszystkich pokoi, czy na morze czy ogró d jest pię kny, facet zrobił dla nas figurki z rę cznikó w, rę czniki plaż owe zmieniane na czas. Basen jest ś wietny. Basen jest duż y, pię kny, jest strefa gł ę boka, strefa podgrzewana, strefa dla dzieci. W gó rnej czę ś ci parku znajduje się ró wnież basen dla dorosł ych, dla dzieci z aquaparkiem. Ale nie interesują nas baseny. Jedziemy do Egiptu, aby podziwiać pię kno morza. Rafa nie jest zł a, ryb jest doś ć , są pł aszczki, mureny, ż ó ł wie. Ale są prą dy, przed któ rymi się ostrzega i trzeba być ostroż nym.
Polecam hotel do zmiany pontonu. Dla tak duż ej liczby wczasowiczó w jest za mał y, a dla turystó w podpł ywają ł ó dki. I tylko jeden zjazd, jest kolejka. Chciał bym zwró cić uwagę na pracę ratownika w tym czasie.
аватар hellochkin
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 8.0
Przyjechaliś my o 9 rano. Osiedlił się o drugiej po poł udniu, a potem obiecał podzię kować . Byliś my dwiema rodzinami po 3 osoby. Zarezerwowaliś my pokoje Family Deluxe z widokiem na basen. Okazał o się , ż e są dwa baseny, jeden poś rodku, blisko morza, drugi bliż ej wejś cia, daleko od morza. … Już ▾ Przyjechaliś my o 9 rano. Osiedlił się o drugiej po poł udniu, a potem obiecał podzię kować . Byliś my dwiema rodzinami po 3 osoby. Zarezerwowaliś my pokoje Family Deluxe z widokiem na basen. Okazał o się , ż e są dwa baseny, jeden poś rodku, blisko morza, drugi bliż ej wejś cia, daleko od morza.
Zaoferowano nam pokoje 443 i 447, z tarasu widać morze, miejsce bardzo dobre.
Jedzenie jest doskonał e, duż o owocó w, ciastek. Dwa razy dali mi krewetki.
Mię so, kurczak, ryba. Na obiad kaczka, tuń czyk, indyk. . .
Rano doskonał e naturalne soki z mango, guawy, truskawek.
Bardzo smaczne hamburgery przy basenie.
W barze na tarasie przy recepcji, naturalne soki, koktajle, lokalne alkohole 24h.
Bardzo rozczarowują ca był a rafa.
Animatorzy pró bują . Niektó re pokazują co wieczó r.
Dobrze sprzą tane, rę czniki zmieniane codziennie.
Ogó lnie bardzo dobre wraż enie hotelu.
Pokaż więcej »


Wdzięki kobiece
Góra sinai
Ocena 9.4
Egipt, Szarm el-Szejk
Fabula, religia
Kawiarnia Mince
Ocena 8.8
Egipt, Szarm el-Szejk
Restauracje, kawiarnie

Отель имеет большую зеленую территорию, красивые современные номера и отличный сервис с широким спектром a la carte ресторанов. Любителей активного времяпровождения ждут анимационные программы и небольшой аквапарк. Открыт в 1999 году, последняя реновация проводилась в 2018 году (реновация ленивой реки, 2-х бассейнов и водопада). Отельный комплекс состоит с Monte Carlo Sharm Resort & Spa 5* и изысканной части отеля для респектабельного отдыха только для взрослых — Royal Monte Carlo Sharm Resort & Spa (Adults Only) 5*. Отель находится рядом с торговыми рядами IL Merkato и комплексом Alf Leila Wa Leila со множеством ресторанов, баров, кальянных и сувенирных магазинов. Подойдет для семейного, романтического, молодежного отдыха и интеллигентного отдыха для людей 55+.

Lokalizacja Отель расположен в 20 км от аэропорта Шарм-эль-Шейха, в 7 км от Naama Bay и в 5 км от Старого города, в районе Hadaba, на самом берегу моря.
Opis plaży Ширина пляжной полосы 20 м, длина 500 м. Пляж многоуровневый. Рядом кораллы. Вход в море с понтона (длина понтона 42 метра), также есть небольшой песчаный заход. 1 понтон (пластиковый), длина примерно 45-50 метров. По территории отеля и до пляжа курсируют мини-автобусы. На пляже есть тент для массажа, а также шатры для романтического ужина, гамаки. Есть уединенный пляж. По всей территории отеля протекает искусственная река (lazy river). Полотенца для бассейна/пляжа в номере.
  • 1 linia
  • prywatna plaża
  • plaża piaskowa
  • rafa koralowa
  • ponton lub molo
  • leżaki  FREE 
  • parasole  FREE 
  • ręczniki plażowe
  • bezwietrzna zatoka
W hotelu

Круглосуточная стойка регистрации, камера хранения багажа, аркада магазинов, Wi-Fi — бесплатный (покрывает всю территорию отеля и номера), 3 конференц зала (макс. 500 чел., платно), TV room, 7 открытых бассейнов: 5 — для взрослых (главный бассейн с подогревом в зимний период), 2 — для детей (один с подогревом), 3 горки для взрослых в Pyramids Area (без подогрева в зимний период), 3 небольших горки-аттракциона для детей в детский бассейнах, у бассейна зонтики, шезлонги, матрасы: бесплатно, полотенца для бассейна/пляжа (в номере — бесплатно), ленивая речка на территории комплекса Pool & Garden. Возможен ранний заезд для всех гостей бесплатно и поздний выезд за дополнительную плату.

В отеле 8 ресторанов: 1 основной ресторан Le Cafe, сервирующий шведский стол и 5 ресторанов a la carte.

1 основной ресторан Le Cafe — сервирует шведский стол на завтрак, обед и ужин | интернациональная кухня и тематические ужины.

5 ресторанов a la carte: китайской, индийской, ливанской, египетской кухонь и гриль-ресторан.

В ресторанах отеля подают также безглютеновые и безлактозные блюда.

В отеле 2 снэк-бара у бассейна.

  • restauracja
  • Restauracja a la carte
  • kawiarnia/bar
  • otwarty basen
  • podgrzewany basen
  • sala konferencyjna/sala bankietowa
  • parking  FREE 
  • wypożyczalnia samochodów
  • bezpieczny
  • darmowe wi-fi
  • pranie
  • fryzjer/salon kosmetyczny
  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • pokoje dla niepalących
  • wymiana walut
  • bankomat
  • płatność kartami płatniczymi
Dla dzieci 2 открытых бассейна (1 с подогревом в зимний период), 3 небольших горки-аттракциона для детей в детский бассейнах, детский клуб (от 5 до 12 лет), малыши до 5 лет приглашаются в сопровождении взрослого, детская анимация, каждый вечер мини диско для детей с 20:00 до 20:45. Есть детское меню. Для детей 1-2 года готовятся индивидуальные блюда.
  • basen dla dzieci
  • plac zabaw
  • klub dziecięcy
  • menu dla dzieci w restauracji
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżko składane  FREE 
Rozrywka i sport Бесплатно — анимационные ежедневные программы, вечерние развлекательные программы, амфитеатр, живая музыка, аквапарк без подогрева в зимний период (3 горки для взрослых, часы работы: 10:00-13:00, 15:00-17:00), водное поло, водный волейбол, пляжный волейбол, дартс, аквааэробика, гимнастика, бочча, 2 хороших любительских теннисных корта (аренда оборудования и освещение платно), оздоровительный центр (сауна, парная и джакузи — бесплатно). Платно — дайвинг центр, центр водных видов спорта, салон красоты, процедуры по уходу за телом и лицом, массаж, хамам,
  • jacuzzi  FREE 
  • tenis stołowy  FREE 
  • kort tenisowy  FREE 
  • siatkówka  FREE 
  • siłownia  FREE 
  • aerobik  FREE 
  • sporty wodne
  • animacja
Opis pokoi

В отеле 261 номер. Состоит из основного 3-х этажного здания (только ресепшн) и двухэтажных жилых корпусов с видом на сад, бассейн, море, пляж и корпус Royal Monte Carlo Adults Only 16+.

W pokojach

Сплит-кондиционер, Wi-Fi (платно), LCD телевизор, спутниковое ТВ, сейф (бесплатно), телефон, мини-бар бесплатно (разовое пополнение безалкогольными напитками по приезду), набор для приготовления чая/ кофе и чайник (пополнение ежедневно), ванная комната с ванной и отдельной душевой зоной, фен (бесплатно), туалетные принадлежности, косметическое зеркало, халаты и тапочки (бесплатно), утюг и гладильная доска (по запросу, бесплатно), полотенца для бассейна/пляжа, балкон или терраса. Уборка в номере: ежедневно, смена белья: ежедневно, room service (платно).

  • prysznic
  • bidet
  • suszarka do włosów
  • kapcie i szlafrok (nie we wszystkich pokojach)
  • (nie we wszystkich pokojach)
  • bezpieczny (nie we wszystkich pokojach)
  • klimatyzator (nie we wszystkich pokojach)
  • telewizja kablowa/satelitarna (nie we wszystkich pokojach)
  • telewizor plazmowy (nie we wszystkich pokojach)
  • telefon (nie we wszystkich pokojach)
  • internet wi-fi (nie we wszystkich pokojach)
  • ekspres do kawy/herbaty (nie we wszystkich pokojach)
  • balkon/taras (nie we wszystkich pokojach)
Adres Om El Seed Peninsula, Sharm El Sheikh, South Sinai, Egypt
Telefony: +2 069 366 19 19
Stronie internetowej: Monte Carlo Sharm Resort & Spa
FAQ
Какой пляж у отеля?
Отель располагается на 1-й пляжной линии. У отеля собственный песчаный пляж. Для любителей рыбок есть прекрасный коралловый риф. Вход в море или с берега или с понтона. Пляжные полотенца в отеле (бесплатно).
Какие развлечения есть в отеле?
В отеле есть водные развлечения. О том чтобы Вы ни минуты не скучали позаботится анимация.
Какие возможности для детей есть в отеле?
Отель располагает детским бассейном с небольшой глубиной, детской площадкой с горкой и качелями. Чтобы взрослые могли отдохнуть, детей каждый день развлекает детский клуб. В ресторане есть отдельное детское меню или зона с детским питанием. Детские стульчики для кормления Ваших малышей всегда под рукой.