podobał mi się hotel)

Pisemny: 13 luty 2021
Czas podróży: 2 luty 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 10.0
Przybyliś my do hotelu o 15:00 i natychmiast usiedliś my. Apartament dwupokojowy, 5 ł ó ż ek dla 4 osó b, czysto, codziennie sprzą tanie i woda, poł oż ony w dogodnej lokalizacji, wszystko blisko! Hotel jest baaardzo duż y, kilka restauracji i baró w, ogromny wybó r basenó w i zjeż dż alni (choć tylko 2 baseny są podgrzewane i jest duż o ludzi, ale potrzebowaliś my tylko dziecka), pojechaliś my autobusem nad morze na 5 minut...po raz pierwszy byliś my w hotelu na 2 linii i chcę powiedzieć , ż e nie spowodował o to ż adnych niedogodnoś ci! Szybko, wygodnie! Rano na morzu, a po poł udniu Tussey na zjeż dż alniach, w tym w są siednim hotelu. I nie udał o im się obejś ć wszystkiego w tydzień .
Obok hotelu jest Stare Miasto, pojechaliś my, ale nie ma tam nic do roboty! Wszystko, czego potrzeba turystom, moż na kupić w pobliż u hotelu, ceny są takie same! Kupiliś my krewetki kró lewskie, gotowane tam przez 3 minuty i siedzieliś my na tarasie z przysmakami i kieliszkami z baru. Odpoczywaliś my na począ tku lutego, przez 7 dni pogoda dopisywał a, codziennie pł ywaliś my w morzu, a wieczorami zakł adaliś my lekką wiatró wkę lub stró j sportowy. Pewnego dnia był a burza i nocą deszcz, to rzadkoś ć , ale na szlaku. poranek znó w jest sł oneczny i ciepł y. W hotelu nie bę dziesz gł odny, wszę dzie są przeką ski i napoje, na dobry napiwek bę dzie normalny koktajl))) Wszę dzie terytorium jest czyste, zadbane. Animacja też jest dobra. Każ dego wieczoru program, a przy zamó wieniu przy kolacji gratulacje dla urodzinowych ludzi.
Czas pł yną ł bardzo szybko, wró cimy do tego hotelu ponownie. Ale minusem i jedynym zarzutem jest oboję tnoś ć i kł amstwa przewodnika, touroperatora Tui, któ rego imię wydaje się być tł umem Isama. tel. +21095. . . 88. Na walnym zgromadzeniu, któ re trwał o godzinę , duż o mó wił i opowiadał , ale w koń cu był oby lepiej, gdybyś my go nie sł uchali i polegali tylko na sobie. Przy wcześ niejszym wylocie na lotnisko o 6 rano przekonują co prosił , ż eby nie zamawiać w recepcji pudeł ek ś niadaniowych (za któ re zapł aciliś my), ż eby nie zabierać ze sobą jedzenia, wszystko zamó wi i ten moment bę dzie kontrolował …

A jednak nie odbieraj rzeczy z pokoju, po prostu oddaj klucze do recepcji, a pracownicy odbiorą nasze walizki i zabiorą je do autobusu. Dobrze? Dobrze, ż e sami go wzię liś my, bo bez hamulcó w w pudł ach, bez walizek, nikt nie zabierał . Co wię cej, odebrano nas jako pierwsi z hotelu, był y 3 rodziny z mał ymi dzieć mi i jechaliś my przez kolejną godzinę zbierają c turystó w z innych hoteli. . . i - ach, cud! - ponownie minę liś my bramę naszego hotelu! Wię c co do diabł a, moż na się zastanawiać , jeź dziliś my po mieś cie jeszcze przez godzinę , kiedy mogli być ostatnimi do odebrania w drodze na lotnisko? ! Taka organizacja i nieodpowiedzialnoś ć . Nawiasem mó wią c, ludzie z innych hoteli mieli stał e pakiety i ś niadania)))) przyleciał do Kijowa o 13.30, a teraz w samolotach nie ma obiadó w. Chociaż z restauracji moż na był o zabrać wszystko, co zdarzał o się rzadko, moż na był o wynieś ć dowolne jedzenie.
Lubię to))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał