Były dwa złe momenty. Chciałbym się podzielić

Pisemny: 16 październik 2018
Czas podróży: 30 wrzesień — 7 październik 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 5.0
Przyjechaliś my wieczorem i ulokowaliś my się w pokoju na jedną noc do 13.00 nastę pnego dnia. Po tym jak ulokowaliś my się w naszych pokojach do koń ca wakacji. Bó l gł owy. No to tak jakby dwa razy przeszli procedurę odprawy, a przy okazji za drugim razem nie pomogli, ale był o ich duż o i plus wó zek. . . Musiał em zbierać i rozbierać rzeczy kilka razy, z dzieckiem w wieku 1.7 lat, jest to bardzo niewygodne. Z nami, naszą rodziną poleciał y jeszcze 4 osoby, ich sytuacja był a taka sama. To pierwszy nieprzyjemny moment. O drugim pó ź niej) Jedzenie dobre, nie byli gł odni, a nawet dla dziecka był a: kasza mleczna rano, puree ziemniaczane, duszone warzywa, zupy, makarony, ryż , pieczone mię so i ryby, buł ki. Pieczenie na najwyż szym poziomie! ) Pizza był a pyszna i był a każ dego wieczoru. Kawa w kawiarni jest bardzo smaczna! A fajka wodna jest okropna, tak tania, ale nawet nie cią gnie i nie rozcią ga się za 2 USD. zawsze wystarczał o. Pokó j był codziennie sprzą tany. Sprawdzone z napiwkami i bez. Za 1 dolar skrę cili kwiaty z rę cznika, to cał a ró ż nica) morze, baseny są dobre. Transfer nad morze z klimatyzacją , co 30 minut bezpł atnie. baseny dla dzieci mają.30, 40.50 cm Bardzo zadowoleni) zjeż dż alnie był y super zabawą dla cał ej rodziny) Ogó lnie wszystko jest w porzą dku, ALE...kiedy wyszliś my, przyszliś my wcześ niej do recepcji i poinformowaliś my o wyjeź dzie , a dla siebie ró wnież dowiedzieliś my się szczegó ł owo, jaki bę dzie transfer czasu. Wymeldowanie był o o 3.00. Powiedziano nam, ż e moż na zjeś ć w restauracji. Przyjechaliś my i nie był o nawet ciepł ej wody na herbatę . Nie był o też praktycznie nic do jedzenia. Nie był o personelu...kró tko mó wią c, nie jedliś my ani nie piliś my...a najbardziej nieprzyjemne jest to, ż e nie zabrali nam nawet suchej karmy, takewei....?? ? ? po drodze na lotnisko nasz bus zabrał ludzi ze wszystkich hoteli i WSZYSTKO Byli z suchymi racjami ż ywnoś ciowymi! BARDZO PRZEPRASZAM. . . sam fakt ż e hotel nie przeszkadzał . JESTEŚ MY Z MAŁ YM DZIECKIEM. konkluzja jest taka, ż e ​ ​ recepcjonistki mają w nosie swoich goś ci!! ! a przy okazji trzeba był o wyhodować ł ó ż eczko i naprawdę nalegać , ż eby nam je przywieź li! i przypomnieć im, ż eby do nich poszli. . .
odbió r jest bardzo zł y... .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał