Obrzydliwa usługa

Pisemny: 3 może 2018
Czas podróży: 26 kwiecień — 1 może 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Wybrał am hotel na podstawie opinii, za poś rednictwem biura podró ż y, operatora JoinUp! .

Jest duż o emocji i przeważ nie negatywnych, ale postaram się obiektywnie okreś lić wszystkie plusy i minusy:

+ Na lotnisku spotykają się , szybko dostarczają.
+ Hotel nie jest zabity, pokoje są dobre, terytorium zadbane i czyste.
+ Jeś li zameldujesz się wcześ niej, natychmiast wyś lą Ci ś niadanie, ale nie wpuszczają , dopó ki nie zapł acisz dodatkowej opł aty
+ jest naprawdę duż o basenó w i zjeż dż alni, ale gł ó wnie dla dzieci 5+, zjeż dż alni dla dorosł ych i 10+ bę dzie nie wię cej niż.12.
+ dobre wifi w holu a ponieważ pokó j znajdował się na drugim pię trze nad recepcją - był też w pokoju : )

Po 2 euro napiwku sprzą tacz sprzą tał codziennie (chociaż podejrzewam, ż e rę czniki nie był y zmieniane, tylko skł adane) i wkł adał.5-6 butelek wody każ dego dnia.
+ bardzo pię kne morze, szczegó lnie rano. jest kilka mał ych zagrod, rano - ryby pł ywają.

- Od począ tku chamska i swojska postawa pracownikó w JoinUp! .
- Obsł uga recepcji to najbardziej obrzydliwe i negatywne doś wiadczenie w moim ż yciu. Nawet nie podnoszą gł owy znad komputera, nie uś miechają się aroganckim tonem. Reagują na ciebie tylko wtedy, gdy mó wisz po angielsku i masz metaliczny gł os w twoim gł osie i determinację w twoich oczach.
- Ś niadanie jest po prostu obrzydliwe - papierowa szynka, plastikowy ser, nieś wież a, przyciemniona sał ata, na wpó ł upieczone naleś niki.
- wymyś lili system, ż e ż elazko moż na zabrać tylko rano od 8 do 10 przez 30 minut, ale w ogó le korzysta się z pł atnych usł ug. Ale już po 3 godzinach cią gł ych przypomnień i wzmianek kierownika hotelu, ż elazko został o zdobyte : )
- hotel nie jest blisko morza - 15 minut spacerem, jest transfer. Leż aki, materace i bar w koszmarnym stanie - brud i niehigieniczne warunki.
- mimo, ż e obiady i kolacje są lepsze, jedzenie jest tanie - frytki, jeszcze kilka rodzajó w ziemniakó w, makaron (czyli mcaroni, nie makaron... ), pizza...
- higiena i warunki sanitarne...
Zwł aszcza w tak zwanych barach na plaż y.
- obrzydliwe, niegrzeczne nastawienie personelu
- bezczelny i nieprzyjemny przewodnik hotelowy Mohammed Ali.
Lunch z owocami morza - kilka zeszł orocznych nieś wież ych krewetek oraz niedogotowanego kurczaka i ryż u.

Ogó lnie rzecz biorą c, nie pojadę nawet ze wzglę du na morze ...Có ż , lub udaj się do drogiego hotelu Ultra All Inclusive, jeś li to w jakiś sposó b pomoż e.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał