Odesskii Dvorik 4*– Opinie

16
Ocena 5.810
na podstawie
16 opinii
№23 w ocenie hotelu Odessa
7.3 Numer
6.1 Usługa
7.6 Czystość
5.9 Odżywianie
5.9 Infrastruktura
Hotel położony jest w zabytkowym centrum Odessy, przy cichej ulicy, 5 minut spacerem od parku. Szewczenko i niecałe 10 minut spacerem do plaży "Langeron". W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajduje się Teatr Opery i Baletu, a także Teatr Komedii Muzycznej, Muzeum Archeologiczne i Muzeum Puszkina, Dworzec Morski i Pałac Woroncowa, Schody Potiomkinowskie i inne kultowe obiekty. Wysoka dostępność komunikacyjna umożliwia gościom hotelowym szybkie dotarcie do dworca kolejowego, lotniska i innych części Odessy. Hotel posiada własną restaurację, która serwuje dania kuchni europejskiej, kaukaskiej i wyjątkowej kuchni odeskiej. Goście mogą korzystać z baru, letniego tarasu i przytulnego patio ze stolikami. Goście hotelu mogą korzystać z siłowni i sauny, a biznesmeni z usług sali konferencyjnej i kserokopiarki. Dla samochodów - parking strzeżony przy hotelu. Przedmioty wartościowe można umieścić w przechowalni bagażu lub w elektronicznym sejfie w pokoju.Więcej →
аватар uncknown.x
 •  podróżował 8 lat wstecz
Ocena 10.0
Pojechał em z mę ż em na wakacje i bardzo mi się podobał o! Zameldowanie był o szybkie, pokó j był czysty, jasny i wygodny. Ś niadania są nieporó wnywalne (doś ć dań mię snych, owocó w, ciastek, naleś nikó w, sernikó w) i urozmaicone. … Już ▾ Pojechał em z mę ż em na wakacje i bardzo mi się podobał o! Zameldowanie był o szybkie, pokó j był czysty, jasny i wygodny. Ś niadania są nieporó wnywalne (doś ć dań mię snych, owocó w, ciastek, naleś nikó w, sernikó w) i urozmaicone. 8 marca goś cie hotelu zostali poczę stowani szampanem. Wielkie podzię kowania dla dziewczyn z recepcji. Tak się zł oż ył o, ż e podczas wymeldowania zapomnieli swoich trampek w pokoju hotelowym, oczywiś cie pamię taliś my to w pocią gu))) Był em mile zaskoczony, gdy personel hotelu odpowiedział na proś bę o przesł anie trampek przez nową pocztę . Serdeczne podzię kowania dla cał ego personelu hotelu "Odesskiy Dvorik".
аватар ccircli1
 •  podróżował 9 lat wstecz
Ocena 1.0
Obrzydliwe podejś cie do klientó w. Zarezerwowaliś my pokó j na koniec sierpnia z 3 tygodniowym wyprzedzeniem, a dwa dni przed zameldowaniem zaczę ł y się pojawiać problemy z hotelem. Oznacza to, ż e hotel zaczą ł odrzucać dostarczone karty (jak się pó ź niej okazał o, potrzebne był y tylko karty kredytowe). … Już ▾ Obrzydliwe podejś cie do klientó w. Zarezerwowaliś my pokó j na koniec sierpnia z 3 tygodniowym wyprzedzeniem, a dwa dni przed zameldowaniem zaczę ł y się pojawiać problemy z hotelem. Oznacza to, ż e hotel zaczą ł odrzucać dostarczone karty (jak się pó ź niej okazał o, potrzebne był y tylko karty kredytowe).
W zwią zku z problemem skontaktowaliś my się z personelem hotelu w celu wyjaś nienia, ale byliś my mocno przekonani, ż e wszystko jest w porzą dku z kartą i naszą rezerwacją . Poinformowaliś my personel hotelu, ż e w razie potrzeby jesteś my gotowi zapł acić za rezerwację , i poprosiliś my o oddzwonienie.
Nastę pnego dnia okazał o się , ż e dyrekcja hotelu anulował a rezerwację i sprzedał a zarezerwowany przez nas pokó j, tł umaczą c, ż e to nie z ich winy - takie są wszystkie zasady obsł ugi rezerwacji firm trzecich. Oznacza to, ż e na dzień przed przyjazdem zostaliś my bez pokoju.
аватар myaddmailbox
 •  podróżował 11 lat wstecz
Ocena 2.0
Od wyjazdu do Odessy był y bardzo ambiwalentne odczucia - bardzo pię kne miasto i, jak się okazał o, bardzo zł y hotel. Zacznę w kolejnoś ci: 1. Na spotkanie firmowe w Odessie i doskonał e recenzje dotyczą ce rezerwacji. com został wybrany dziedziniec Odessy. … Już ▾ Od wyjazdu do Odessy był y bardzo ambiwalentne odczucia - bardzo pię kne miasto i, jak się okazał o, bardzo zł y hotel. Zacznę w kolejnoś ci:

1. Na spotkanie firmowe w Odessie i doskonał e recenzje dotyczą ce rezerwacji. com został wybrany dziedziniec Odessy. Uzgodniono z hotelem dwa tygodnie przed zameldowaniem, ż e ludzie zaczną przyjeż dż ać od 4 rano, wię c potrzebujemy wcześ niejszego zameldowania. Zapł aciliś my za to 50% ceny pokoju i otrzymaliś my od hotelu obietnicę , ż e goś cie mogą się zameldować od pó ł nocy. W rezultacie ci, któ rzy przybyli wcześ niej, musieli po prostu siedzieć na korytarzu, ponieważ , jak wyjaś niono w recepcji, z jakiegoś powodu wczesne zameldowanie rozpoczyna się o 8 rano. Najciekawsze jest to, ż e ci, któ rzy przybyli po 8, ró wnież osiedlili się przynajmniej godzinę pó ź niej, bo ktoś mieszkał w pokojach i trzeba był o ich usuną ć.

2. Dziewczyny na przyję ciu są odmroż one (po prostu nie mogę znaleź ć innego sł owa). Wyglą da na to, ż e ś pią w biegu. Nie potrafią udzielić jasnej odpowiedzi na ż adne pytanie.

3.
Przy zakwaterowaniu czekał a na nas kolejna niespodzianka - pokoje dwuosobowe superior (z gó ry uzgodniono, ż e powinny być dwa OSOBNE ł ó ż ka). A co dostaliś my - jedno podwó jne ł ó ż ko i...kanapę ! Spoś ró d 13 zarezerwowanych pokoi takich „ulepszonych” był o 6. W zasadzie dziwne, ż e nie pobrali nas za drugie „wolne” miejsce na ł ó ż ku.

4. Z jakiegoś powodu w pokoju dwuosobowym był tylko jeden komplet rę cznikó w. Drugi przynió sł dopiero po kolejnej mił ej komunikacji z recepcją . Co wię cej, przyniesiony rę cznik był ze ś ladami szminki - i znowu musiał am poradzić sobie z odbiorem.

5. Osobną historią jest zapach w pokoju. Pomimo tego, ż e w pokojach obowią zuje zakaz palenia, na stole widnieje napis mó wią cy, ż e jeś li chcesz palić , wystarczy zapł acić dodatkowo 200 UAH. Chyba ktoś przed nami nie oszczę dził.200 UAH, w koń cu musieliś my spać cał ą noc z otwartym balkonem, bo nie moż na był o oddychać.

6.
Wychodzą c też musieliś my poczekać , aż pokó j zostanie sprawdzony, tak jak w starych sowieckich hotelach.

Ale hotel ma portiera!

Generalnie po wizycie w Odessie mogę powiedzieć , ż e na pewno nie jest to ostatnia wizyta, ale jest też pewne, ż e dziesią tą drogą ominę dziedziniec Odessy.
аватар ilchinserg
 •  podróżował 11 lat wstecz
Ocena 1.0
Najgorsze miejsce obsł ugi klienta, w jakim kiedykolwiek był em. Osiedliliś my się od 25 sierpnia do 6 wrześ nia 2013 roku. Otruł em się w restauracji tego hotelu 27 sierpnia, nocą zabrano mnie karetką do szpitala zakaź nego w Odessie. Kilka dni pó ź niej zdał em sobie sprawę , ż e potrzebuję leczenia i muszę wró cić do domu. … Już ▾ Najgorsze miejsce obsł ugi klienta, w jakim kiedykolwiek był em. Osiedliliś my się od 25 sierpnia do 6 wrześ nia 2013 roku. Otruł em się w restauracji tego hotelu 27 sierpnia, nocą zabrano mnie karetką do szpitala zakaź nego w Odessie. Kilka dni pó ź niej zdał em sobie sprawę , ż e potrzebuję leczenia i muszę wró cić do domu. Zwró cił em się do kierownika hotelu Tatiany z proś bą o zwrot pienię dzy na 6 dni. Po rozmowie z kierownictwem 30 sierpnia o godzinie 15.00 Tatiana poinformował a, ż e ​ ​ otrzymał a potwierdzenie zwrotu pienię dzy do mnie. I poszliś my kupić bilety na wieczorny pocią g. Kupiliś my bilety, o 19:00 okreś lili, kiedy i jak zdobyć pienią dze, powiedziano nam, ż e przyjdziesz przed wyjazdem. Gdy o 21:30 zeszliś my po pienią dze, powiedziano nam, ż e zmienili zdanie i nie zwró cą nam pienię dzy zgodnie z klauzulą ​ ​ umowy. Nastę pnie zwró ciliś my uwagę na braki w umowie: bł ą d w dacie eksmisji, nie wypeł niony nagł ó wek umowy, brak podpisu i pieczę ci organizacji. Powiedzieli, ż e umowa jest nieważ na. Nie przyniosł o to ż adnego efektu i zadzwoniliś my na policję . Chodzi o to, ż eby dział ać . Ró wnież podczas naszego sporu administratorka Elena kilkakrotnie powtarzał a, ż e ​ ​ po moim zatruciu zadzwonił a do nich stacja sanitarno-epidemiologiczna (SES) i powiedział a, ż e ​ ​ muszę zostać poddana kwarantannie i leczona w pokoju. Ale ż eby nie robić zamieszania, administracja hotelu powiedział a, ż e ​ ​ sami to przetworzą , ale nie powiedzieli mi o kwarantannie. Zagraż ają c zdrowie pozostał ym goś ciom hotelu i restauracji codziennie rano serwowane jest ś niadanie w formie bufetu. Podczas rozwią zywania naszego konfliktu dyrektor odmó wił kontaktu, prawnicy skierowali nas ró wnież do są du zaocznie. Pienią dze nie są nam zwracane.
Teraz trochę o samym hotelu. Bufet (ś niadanie) nie zmienił się od dwó ch tygodni ani grama, nigdy nie był o: pł atki ś niadaniowe, jajecznica. omlety. Wyją tkowo - kieł baski, filety z kurczaka, naleś niki i serniki i tak dalej przez 2 tygodnie. Pokoje wydają się nowe, ale drzwi tekturowe - wszystko sł ychać , nie da się spać . Okna muszą być zamknię te, bo albo miejscowi krzyczą , albo restauracja pracuje na dziedziń cu. Dwa dni przed wyjazdem popł ynę ł a rura w ł azience, tak naprawdę nie mają usł ugi inż ynierskiej, a kapitan jechał cał y dzień .
I ciekawostka - wś ciekli na hotel wyszliś my nic nie mó wią c, wię c zostawiliś my klucz w pokoju i wezwaliś my taksó wkę , ochrona pobiegł a za nami, groził a kierowcy do czasu sprawdzenia naszego pokoju, nie pozwolił a mu wyjś ć . Oto dobre miejsce dla Ciebie!
Oto twó j „odpoczynek”, obejdź ten hotel!
аватар alinkaost
 •  podróżował 12 lat wstecz
Ocena 8.0
Czytam recenzje innych osó b, wydaje się , ż e mó wimy o ró ż nych miejscach. Być moż e mieliś my szczę ś cie i nie mogę nic zł ego powiedzieć o personelu hotelu, wezwali taksó wkę , zapytali o coś , poinformowali nas. Pokó j (mieliś my standard) jest przytulny i jasny. … Już ▾ Czytam recenzje innych osó b, wydaje się , ż e mó wimy o ró ż nych miejscach. Być moż e mieliś my szczę ś cie i nie mogę nic zł ego powiedzieć o personelu hotelu, wezwali taksó wkę , zapytali o coś , poinformowali nas. Pokó j (mieliś my standard) jest przytulny i jasny. Ś niadanie w formie bufetu, wiele do wyboru. Dobrze poł oż ony, w samym centrum.
аватар akikosan
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 8.0
Chciał bym odpowiedzieć na poprzednią recenzję : moż e był eś w niewł aś ciwym hotelu? Zgodnie z punktami, po pierwsze, ciche centrum Odessy z elitarnymi mieszkaniami w pobliż u centralnego parku został o nazwane „ś mierdzą cą bramą ”. … Już ▾ Chciał bym odpowiedzieć na poprzednią recenzję : moż e był eś w niewł aś ciwym hotelu? Zgodnie z punktami, po pierwsze, ciche centrum Odessy z elitarnymi mieszkaniami w pobliż u centralnego parku został o nazwane „ś mierdzą cą bramą ”. Hotel nie ma 15 pokoi, ale wię cej niż.25. I wreszcie nie musisz chodzić na plaż ę , z cał ą ochotą nie bę dziesz mó gł tam dojś ć w wię cej niż.10 minut. To proste zestawienie faktó w, wydaje się , ż e ktoś po prostu przecieka tutaj czarne informacje.
аватар 19701997
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 6.0
Wczoraj 06.06. 11 wró cił z Odessy. Lataliś my tam i z powrotem samolotem, wię c nie doznaliś my wszystkich urokó w codziennej jazdy pocią giem. Cena biletu na samolot i przedział jest taka sama. Naprawdę polubiliś my Odessę : Primorsky Boulevard, Duke, Potiomkin Stairs i oczywiś cie Opera House, wszystko to robi wraż enie. … Już ▾ Wczoraj 06.06. 11 wró cił z Odessy. Lataliś my tam i z powrotem samolotem, wię c nie doznaliś my wszystkich urokó w codziennej jazdy pocią giem. Cena biletu na samolot i przedział jest taka sama. Naprawdę polubiliś my Odessę : Primorsky Boulevard, Duke, Potiomkin Stairs i oczywiś cie Opera House, wszystko to robi wraż enie. Bardzo dobrze, ż e hotel "Gostiny Dvor" jest bardzo blisko. Sam hotel stoi w ś mierdzą cej bramie Odessy, gdybyś my nie pojechali taksó wką , dł ugo spacerowalibyś my, bo nie wiedzą c, gdzie to jest, trudno go znaleź ć . Hotel jest mał y, tylko 15 pokoi, ale w ś rodku czysty i wygodny. Pokó j był codziennie sprzą tany, codziennie zmieniano ró wnież rę czniki, chciwie wkł adali mydł o i szampon, wkł adali po jednym kawał ku, chociaż był o nas dwó ch. Jeś li poprosisz, przyniosą wię cej. Standardowy pokó j miał jedno krzesł o, poprosili o jeden dzień na przyniesienie drugiego. Ale postawiliś my na swoim, a oni nadal przynieś li nam krzesł o. Bardzo duż ą wadą tego hotelu jest sł yszalnoś ć , nie trzeba nawet wytę ż ać sł uchu, ż eby usł yszeć , o czym rozmawiają w są siednim pokoju, a nie tylko. . . A w naszym pokoju był bojler schowany w szafie, któ ry cał y czas buczał . Reszta hotelu zrobił a dobre wraż enie. Ś niadania nie są obfite, ale nie umrzesz z gł odu. Ś niadanie serwuje bardzo przyjemna pani o imieniu Jasmine. Moż esz skontaktować się z nią z każ dą proś bą . Musisz jechać do tego hotelu, jeś li chcesz zobaczyć miasto, ponieważ jest daleko od morza i musisz wzią ć minibusa.
аватар yarilo
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 3.0
Chcę od razu zauważ yć - hotel jest normalny. Pokoje dobre, przestronne, poś ciel + sprzą tanie + meble - bardzo dobre. Ale niestety reszta został a przyć miona nieuczciwoś cią kierownictwa hotelu. Jeś li w porzą dku, mieliś my odbyć szkolenie firmowe z naszymi moskiewskimi kolegami. … Już ▾ Chcę od razu zauważ yć - hotel jest normalny. Pokoje dobre, przestronne, poś ciel + sprzą tanie + meble - bardzo dobre.
Ale niestety reszta został a przyć miona nieuczciwoś cią kierownictwa hotelu. Jeś li w porzą dku, mieliś my odbyć szkolenie firmowe z naszymi moskiewskimi kolegami. Do zamieszkania wybrano odeski dziedziniec. W efekcie, gdy przybył a kijowska czę ś ć goś ci, od razu zapł aciliś my za wszystkie zarezerwowane pokoje, w tym moskiewskie. Aerosvit odwoł ał lot, a Moskali nie przybyli. Kiedy zadał em pytanie, zwró ć nam pienią dze na 1 dzień . Nawet nie prosił em o zwrot pienię dzy w dniu przyjazdu - rozumiem, ż e byli oczekiwani i tak dalej...Ale z zaś wiadczeniem z Aerosvit, w sytuacji sił y wyż szej, dyrekcja hotelu nie chciał a rozstać się z 9 tysię cy hrywien! To obrzydliwe i obrzydliwe. Nie wspó ł pracujemy już z dziedziń cem Odessy - nieczystoś ć wł aś ciciela jest niesamowita.
аватар legion87
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 9.0
Po przybyciu do Odessy mó j wybó r od razu padł na ten hotel, kiedy wchodzisz na przytulny dziedziniec, nastró j natychmiast się poprawia, przyjemne spotkanie personelu utrzymuje poczucie komfortu. … Już ▾ Po przybyciu do Odessy mó j wybó r od razu padł na ten hotel, kiedy wchodzisz na przytulny dziedziniec, nastró j natychmiast się poprawia, przyjemne spotkanie personelu utrzymuje poczucie komfortu.
аватар yaliya
 •  podróżował 14 lat wstecz
Ocena 2.0
Mó j mą ż i ja chcieliś my ś wię tować Nowy Rok 2011 w tym przytulnym i romantycznym miejscu (są dzą c po zdję ciu na stronie)...ale zadzwoniliś my, ż eby zarezerwować pokó j i nagle zmieniliś my zdanie))) ponieważ . koszt pokoju w te dni wzró sł. … Już ▾ Mó j mą ż i ja chcieliś my ś wię tować Nowy Rok 2011 w tym przytulnym i romantycznym miejscu (są dzą c po zdję ciu na stronie)...ale zadzwoniliś my, ż eby zarezerwować pokó j i nagle zmieniliś my zdanie))) ponieważ . koszt pokoju w te dni wzró sł.2 razy. . . i tylko w tym hotelu inni nazywali, cena się nie zmienia! powodzenia - taki „pię kny” hotel
Pokaż więcej »


Nie ma jeszcze pytań
Zadać pytanie o hotelu
ekspertom i uzyskaj odpowiedzi
w ciągu najbliższych kilku godzin.
EKSPERCI HOTELI
Przedstawiciel hotel
awatara odesskij
‹ Hotel Odesskii Dvorik 4*
Wdzięki kobiece
Zakątek starej Odessy
Ocena 10.0
Ukraina, Odessa
Pomniki i pomniki, Ulica, miejsce, punkty widokowe
Ulica Deribasowskaja
Ocena 9.3
Ukraina, Odessa
Ulica, miejsce, punkty widokowe
Schody Potiomkinowskie
Ocena 9.0
Ukraina, Odessa
Architektura, Ulica, miejsce, punkty widokowe

Отель находится в историческом центре Одессы, на тихой улице, в 5 минутах ходьбы до парка им. Шевченко и менее чем в 10 минутах пешего хода до пляжа «Ланжерон». В непосредственной близости к отелю расположены театр оперы и балета, а также театр музыкальной комедии, археологический музей и музей Пушкина, морской вокзал и Воронцовский дворец, Потемкинская лестница и другие знаковые объекты. Высокая транспортная доступность позволяет гостям отеля быстро добраться до железнодорожного вокзала, аэропорта и других районов Одессы.

В гостинице есть собственный ресторан, в котором подают блюда европейской, кавказской и неповторимой одесской кухни. Отдыхающим доступны бар, летняя терраса и уютный внутренний дворик со столиками. Гости отеля могут посещать тренажерный зал и сауну, а бизнесмены – пользоваться услугами конференц-зала и копицентра. Для автомобилей – охраняемая стоянка у отеля. Ценные вещи можно поместить в камеру хранения или электронный сейф в номере.

Lokalizacja Железнодорожный вокзал Одессы – 1,1 км; Аэропорт Центральный – 7,7 км.
W hotelu

Круглосуточные прием и размещение, охрана и техническое обслуживание;

room-service;

организация деловых мероприятий;

услуги переводчика (английский, французский языки);

услуги прачечной и химчистки;

заказ билетов;

прокат автомобилей, велосипедов, яхт;

организация экскурсионных программ;

услуги массажиста.

  • restauracja
  • Restauracja a la carte
  • kawiarnia/bar
  • sala konferencyjna/sala bankietowa
  • parking  FREE 
  • wypożyczalnia samochodów
  • darmowe wi-fi
  • pranie
  • noclegi ze zwierzętami
  • pokoje dla niepalących
  • bankomat
  • płatność kartami płatniczymi
Dla dzieci
Rozrywka i sport
  • sauna/łaźnia/łaźnia turecka
  • rowery do wynajęcia
  • siłownia
  • organizacja wycieczek
Opis pokoi

Номерной фонд отеля представлен 29 современными помещениями 6 категорий, начиная с номеров эконом-класса и заканчивая VIP-апартаментами. Просторные номера отлично меблированы и оснащены необходимым оборудованием.

W pokojach

Кондиционер, кабельное телевидение, мини-бар, телефон (междугородняя связь), электрочайник, фен, халат и тапочки.

Adres Украина, г. Одесса, Приморский район, ул. Успенская, 19
Telefony: тел.: +38 (048) 777 72 71 тел.: +38 (048) 773 00 01 тел.: +38 (066) 462 00 01 тел.: +38 (097) 103 00 01 тел.: +38 (048) 773 00 02 — ресторан тел.: +38 (048) 773 00 07 — отдел бронирования
Stronie internetowej: Odesskii Dvorik
FAQ
Какие развлечения есть в отеле?
Отель предоставляет услуги сауны / бани / хаммам. . Для активных туристов есть прокат велосипедов (платно). Для поддержания хорошей физической формы отель предлагает посетить тренажерный зал. В отеле присутствует организация экскурсий, упрощает выбор и дает советы специалист по туризму.