Hotel anulował rezerwację na dzień przed zameldowaniem

Pisemny: 22 sierpień 2015
Czas podróży: 21 sierpień 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Obrzydliwe podejś cie do klientó w. Zarezerwowaliś my pokó j na koniec sierpnia z 3 tygodniowym wyprzedzeniem, a dwa dni przed zameldowaniem zaczę ł y się pojawiać problemy z hotelem. Oznacza to, ż e hotel zaczą ł odrzucać dostarczone karty (jak się pó ź niej okazał o, potrzebne był y tylko karty kredytowe).
W zwią zku z problemem skontaktowaliś my się z personelem hotelu w celu wyjaś nienia, ale byliś my mocno przekonani, ż e wszystko jest w porzą dku z kartą i naszą rezerwacją . Poinformowaliś my personel hotelu, ż e w razie potrzeby jesteś my gotowi zapł acić za rezerwację , i poprosiliś my o oddzwonienie.
Nastę pnego dnia okazał o się , ż e dyrekcja hotelu anulował a rezerwację i sprzedał a zarezerwowany przez nas pokó j, tł umaczą c, ż e to nie z ich winy - takie są wszystkie zasady obsł ugi rezerwacji firm trzecich. Oznacza to, ż e na dzień przed przyjazdem zostaliś my bez pokoju.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał