Obsługa i dzieci.

Pisemny: 4 sierpień 2009
Czas podróży: 18 lipiec — 1 sierpień 2009
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Dzię ki poprzednim podró ż nikom i opiniom. Tak wię c cał a prawda o tym hotelu. Firma "Pegasus" przyjmowana normalnie, ani dobrze, ani ź le. Zazwyczaj. (W przeciwień stwie do „Korala” nie oddawali się kwiatom i osobnemu transferowi) Mł oda dama Tanya, któ ra jechał a z lotniska do hotelu, był a w zł ym nastroju, co demonstrował a w każ dy moż liwy sposó b. No có ż , pozwó l jej ż yć i pracować tak, jak jej się podoba. . . Hotel. Pię knie, już przy wejś ciu czę stują się napojami i turecką rozkoszą (prawie pę dzą do autobusu). W recepcji zawsze był a obecna rosyjskoję zyczna obsł uga, cudowna dziewczyna Lena (praca z goś ć mi, stolik po lewej stronie wejś cia). Przyjechaliś my razem z có rką o 8-00, myś leliś my, ż e poczekamy do 14-00. Poszedł em na spacer po okolicy i na ś niadanie. Co cieszy i cieszy przez cał ą resztę : obsł uga w restauracji (gł ó wnej) jest na wysokim poziomie. Zawsze szybko posprzą tali specjalnie dla Ciebie stó ł i przynieś li zamó wione napoje (jeś li jesteś bardzo niecierpliwy, moż esz sam go nalać , moż esz zobaczyć , gdzie stoją ) Ale nie musiał eś czekać na zamó wione, zresztą jeś li jadł eś przy mniej wię cej pobliskich stolikach, kelnerzy przypomnieli sobie co pijesz i sobie przynieś li. Pytają kilka razy: „Czy wszystko jest w porzą dku? ” Po rosyjsku wszyscy rozumieją , a wielu nawet prosi o mó wienie po rosyjsku, a nie po angielsku, uczą się ję zyka. Tak, osiedlili nas o 10-00. Pokó j standardowo z oknami na ogró d, czytał am w opiniach, ż e nie ma okien na podwó rko - tak nie jest - w pokojach nieparzystych 1. . . oraz 2. . . okna nie są w ogrodzie, ale na niezbyt malowniczej bocznej drodze i siatce, za któ rą rosną drzewa jak dziki las. W liczbach pod numerami 3. . . oraz 4. . . naprawdę ogró d. Pokó j 1117 jest przestronny i pię kny. Ale w ł azience oś wietlenie nie jest jasne, nie widać szczegó ł ó w. Moż e tak bę dzie najlepiej. . . Na począ tku niewiele sprzą tali (mimo pienię dzy), oś wiadczenie pokojó wki czwartego dnia, ż e ​ ​ ich pralka się zepsuł o, był o wś ciekł e, zwró cili się do Eleny przy ladzie GR. . . Po ł ó ż ku i codziennej zmianie (w rzeczywistoś ci nie wymagaliś my tego), był o duż o rę cznikó w. Są szlafroki i kapcie, telewizor jest trochę nie w formacie rosyjskich i ukraiń skich kanał ó w, wystarczy, bezprzewodowy. Internet w pokoju nie jest zbyt dobry, dział a dobrze w holu. Obsł uga pokoju w nocy jest bezpł atna, ale napoje nie są wliczone w cenę . Mini bar jak wszę dzie. Dobrze się odż ywiają , starają się doprowadzić do koń ca. Krewetki i raki (jak wszę dzie w Turcji) rozgotowane i bez przypraw był y kilka razy karmione czerwonym kawiorem. W restauracji odbywają się dni kuchni narodowej i dni morza. Restauracje Alacard, w przeciwień stwie do innych hoteli, w tym Rixos i Sungates z Xanadu, są zarezerwowane bez problemó w przez prawie cał y dzień przy stoliku przy wejś ciu do gł ó wnej restauracji – miejsca był y wszę dzie i zawsze, gdy aplikowaliś my. Szef kuchni spaceruje po restauracji gł ó wnej i interesuje się opinią goś ci. Basen wystarczy. Plaż a jest kró tka i wą ska. Ale. . . Iloś ć osó b widoczna jest tylko w restauracji, aw cią gu dnia są gdzieś porozrzucani. Przy basenie jest wystarczają co duż o darmowych leż akó w do godziny 10. Cią g dalszy nastą pi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał