Zła obsługa

Pisemny: 6 lipiec 2019
Czas podróży: 6 czerwiec — 6 lipiec 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Spę dziliś my w hotelu 19 nocy, duż a firma, zarezerwowane od marca, pokoje z widokiem na morze, co jest dla mnie szczegó lnie waż ne, aby codziennie rano i wieczorem oglą dać fale rozbijają ce się o brzeg, ale ulokowali nas w pokojach z widok na ś cianę i kopuł ę są siedniego budynku, okoł o 70% panoramy pokrywa taki obraz, zresztą w duż ej skali, a daleko z lewej strony w rogu widoczny jest tylko niewielki skrawek morza. Nie udał o się osią gną ć dobrego pokoju, nikt też nie przeprosił tł umaczą c, ż e to panorama morza. Co jeszcze mi się nie podobał o, plaż a, jak zwykle bez obsł ugi na plaż y, nikt nie dostarcza lodó w, owocó w itp. , nie zbiera ś mieci (i tak nie zauważ ył em), nie znalazł em szatni, musiał em iś ć zmoczyć do pokoju, nie ma nigdzie w pobliż u prysznica siadać do wycierania dziecka itp. , namioty (dziki) nie znajdują się na brzegu, ale dalej, w samym hotelu klimatyzacja robi nie dział a w wielu halach i w windzie, czujesz się jak w saunie. , w pokoju przy zameldowaniu, są dzą c po obiecanych zdję ciach, owoce i kwiaty miał y nas odebrać , któ rych tam nie był o. Plac zabaw jest mał y i nieciekawy. mają c duż e doś wiadczenie w pobytach w hotelach resortowych w Turcji i innych krajach, mogę powiedzieć , ż e hotel nie osią ga poziomu, do któ rego twierdzi, jesteś my rozczarowani, szkoda, ż e ​ ​ w takim stanie trzeba bę dzie spę dzić kolejne 18 dni relaksu zamiast radoś ci, na któ rą szykowaliś my się przed przyjazdem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał