Hotel nie odpowiada cenie. Zła obsługa

Pisemny: 7 wrzesień 2017
Czas podróży: 26 sierpień — 5 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Dzień dobry wszystkim.
Odpoczywaliś my już w Turcji kilka razy, ale chę ć wystawienia recenzji pojawił a się po ostatniej wizycie w Justiniano Club Alanya w sierpniu - wrześ niu 2017.
Dla wygody podzielił am komentarze z pobytu na bloki, co mam nadzieję , pomoż e turystom w peł ni ocenić perspektywę samodzielnego wypoczynku.
1. Terytorium.
Sam hotel poł oż ony jest na pierwszej linii brzegowej i posiada duż y teren zielony. Hotel posiada budynek gł ó wny, budynek pię trowy oraz wiele dwupię trowych domó w, każ dy z 6 pokojami.
Do dyspozycji jest 5 basenó w zewnę trznych, w tym te przeznaczone dla dzieci (ze zjeż dż alniami) i mał ych dzieci (gł ę bokoś ć tuż poniż ej kolan). Jest mał y plac zabaw z huś tawkami i piaskownicą.

Wadą duż ego terenu hotelu jest bardzo gę sta zabudowa. Nie był o prawie doką d iś ć.
2. Plaż a i morze.
Być moż e to jedyna rzecz, któ ra nie powoduje skarg.
Kamyczki, leż aki z materacami i chronią ce przed upał em markizy pozostawił y same pozytywne emocje.
Mimo duż ej iloś ci miejsc do leż enia, koniecznie trzeba wcześ niej zają ć najwygodniejsze leż aki - o godzinie 6-7 (przed ś niadaniem), co zrobiliś my.
Wejś cie do morza nie jest zbyt gł adkie - po kilku krokach (3-4 metry) gł ę bokoś ć nie jest już dziecinna. Rozważ ten fakt, jeś li nie pł ywasz zbyt duż o.
3. Pokoje i obsł uga.
Wraż enia z pokoi i ich sprzą tania napiszę na wł asnym przykł adzie (pokó j w dwupię trowym domu) oraz rodzin znajomych, któ rzy wypoczywali w pię trowym budynku.
Pokoje są standardowe, bez dodatkó w: klimatyzacja, balkon, szafa, sejf (za dopł atą ), ł ó ż ka, telewizor, biurko.
Sprzą tanie pokoju jest powierzchowne - myj podł ogę , zmieniaj rę czniki, wyrzucaj ś mieci (oczywiś cie nie dla programu "Revizorro"). Kiedyś dostaliś my podarte prześ cieradł o.
Dla jakoś ci usł ug podaję nastę pują ce przykł ady.
Przykł ad 1
Nasi przyjaciele poprosili o ł ó ż eczko dla dziecka w pokoju.
Kiedy się zameldujesz, nie był o jej w pokoju, musiał em przysią c. Ł ó ż ko przyniesiono, ale okazał o się , ż e jest w zupeł nie nieprzyzwoitej formie - podarte, miejscami z zardzewiał ą ramą , bez materaca i koca. Po ponownej kł ó tni przynieś li kolejne, normalne ł ó ż ko.
Przykł ad 2

W naszym pokoju dla 4 osó b brakował o jednego koca i rę cznika. Musiał em też iś ć się dowiedzieć . Problem został rozwią zany ....tylko 2 razy. Najpierw przynieś li 2 koce i rę cznik, potem kolejny rę cznik. Niby drobiazgi, ale cholera, jakoś na począ tku wakacji zaczę ł o brzydko.
Przykł ad 3
Ze wzglę du na okolicznoś ci nasi znajomi musieli przedł uż yć pobyt w pokoju. Musiał em rozwią zać ten problem po kilku pró bach z ró ż nymi osobami z administracji hotelu - ktoś powiedział , ż e nie moż na przedł uż yć pobytu, potem kazali przyjś ć pó ź niej, potem niby się zgodzili, ale za duż e pienią dze ....Nieprzyjemne .
4. Restauracja i jedzenie.
To wł aś ciwie coś wyją tkowego.
Pierwszą rzeczą , na któ rą zwracam uwagę , jest dotkliwy brak sztuć có w, zwł aszcza widelcó w i talerzy. Doszł o nawet do tego, ż e tł um wczasowiczó w czekał na wycią gnię cie kodu lub kł ó cił się z kelnerami.
Dalej. Istnieją ca restauracja ewidentnie nie jest przeznaczona dla duż ej liczby goś ci, co spowodował o, ż e ludzie mogli pł ywać przez bardzo dł ugi czas z peł nymi talerzami jedzenia w poszukiwaniu wolnego stolika, jednak wolny stolik nie gwarantował relaksu rozrywka, ponieważ talerze i szklanki pozostawione po jedzeniu nie został y bardzo szybko usunię te przez kelneró w. Musiał em biec i poprosić ich o sprzą tnię cie ze stoł u. Jednocześ nie zwracam uwagę na to, ż e jeś li nie poprosicie osobno, to kelnerzy usuną ze stoł u tylko brudne naczynia, spokojnie pozostawiają c brudny stó ł i poplamiony obrus.
W ostatnich dniach naszego pobytu zamiast normalnych talerzy w restauracji pojawił y się papierowe talerze i plastikowe sztuć ce!! ! !
Ró wnież raz byliś my ś wiadkami, jak koty mieszkają ce w hotelu z ł atwoś cią jadł y ś niadanie z kieł basą bezpoś rednio z talerza nieobecnego turysty.

Jeś li chodzi o samo jedzenie, to też jest standardowe - nic niezwykł ego. Był y owoce i sł odycze, jedzenie normalne, niezrozumiał e sał atki, mię so itp. Jednocześ nie nikt z nas nie doznał rozstroju ż oł ą dka, któ rego straszy przed telewizorem.
Na terenie hotelu moż na zjeś ć w zasadzie cał y dzień (podobnie jak w innych hotelach, w któ rych kiedykolwiek odpoczywaliś my), tylko w ró ż nych miejscach. To, na co trzeba się przygotować , to ograniczone miejsca siedzą ce i dł ugie kolejki (czego w ogó le się nie spodziewał em), na przykł ad na tortille w barze na plaż y.
Na szczegó lną uwagę zasł uguje restauracja A la carte, któ rej rejestracja wywoł ał a niezdrowe poruszenie.
To naprawdę rzadkie gó wno.
Proszę wszystkich, któ rzy do tej pory przeczytali mó j komentarz, aby nie zwracali uwagi na wszystkie inne pozytywne opinie innych turystó w na temat tej instytucji. Wyjaś niam dlaczego.
Po pierwsze, rejestracja w tej restauracji odbywa się na 1 dzień przed planowanym terminem. Oznacza to, ż e nikt nigdy nie zapisze się do tej restauracji 2-3 dni wcześ niej. Wszystkie oburzenia dotychczasowego systemu, któ re mieliś my okazję wyrazić , został y pokonane prostym argumentem – „Nic nie decyduję , skontaktuj się z dyrekcją hotelu”. Typowe rosyjskie biurokratyczne podejś cie!! ! !
Dodatkowo wejś cie do restauracji rozpoczę ł o się ś ciś le o 2-00 (jest to zgodne z ich rozkł adem). Kolejka oczywiś cie zaję ta już na 1-30. W dniu, w któ rym się zapisaliś my, był przed nami facet, któ ry stał w kolejce przez godzinę , a był już czwarty! ! !
Sama restauracja oferował a wybó r dań wł oskich, tureckich, rybnych (w zależ noś ci od dnia tygodnia). Nie moż na był o zmienić menu.
Oznacza to, ż e jeś li przyszedł eś dzisiaj się zapisać , zjesz to, co hotel zaplanował na jutro! ! ! Bez wyboru! !

Mieliś my okazję odwiedzić restaurację w dniu rybnym, co w zasadzie odpowiadał o każ demu. Zaskoczenie wywoł ał fakt, ż e już teraz trzeba był o wyznaczyć menu. Poza tym nie był o też wielkiego wyboru - cał a ryba czy filet! ! ! Trochę gó wna.
Chodź my dalej. Pię knie ubrani, wszyscy przyszliś my do restauracji o wyznaczonej godzinie (specjalne ostrzeż enie przy usuwaniu rezerwacji stolika w przypadku spó ź nienia o 15 minut !! ! otrzymaliś my przy rejestracji), usiedliś my przy ostatnim wskazanym stoliku nas na 9 osó b i zaczą ł em czekać.
Musieliś my czekać bardzo dł ugo, bardzo dł ugo.
Naprawdę nie był o wyboru. Począ tkowo kelner, omijają c po kolei wszystkie stoliki, proponował napoje nie ró ż nią ce się od tych w gł ó wnej restauracji hotelowej - czerwone i biał e wytrawne wino, sok, colę . Wylana, lewa. Musieliś my czekać i być zdenerwowanym.
Pierwszy kurs otrzymał ró wnież stoliki od nr 1 do koń ca, czyli my byliś my ostatnimi. Kiedy czekaliś my, dzieci zjadł y wszystkie 5 kromek chleba i wypił y colę . Musiał em prosić o wię cej.
Przynieś li pierwsze danie. Bez pytania nalali niewielką iloś ć zupy i tyle.
Jedliś my, siedzimy i czekamy dalej, aż poprzednie stoliki dostaną drugie danie – 2 mał e paluszki rybne, któ re też podobno przywieziono z gł ó wnej restauracji…
Czują c, ż e my, a co najważ niejsze dzieci, moż emy pozostać gł odni, nie czekają c na trzecie (chyba gł ó wne) danie, wstaliś my i wyzywają co wyszliś my… , zaraz potem zniknę li, a trzej pozostali kelnerzy, Myś lę , ż e nie zasł uż ył na nasz gniew....
Jedliś my tego wieczoru w gł ó wnej restauracji hotelu. Nastró j pod koniec wakacji był dla wszystkich zepsuty.
Naprawdę chciał em iś ć do tej kolejki na spotkanie w restauracji nastę pnego dnia i powiedzieć wszystkim, co ich tam czeka! ! !

Nie trać czasu i nie chodź do tej restauracji. Poza pię knymi stolikami i widokiem na morze (przy odrobinie szczę ś cia) nie ma tam nic.
5. Animacja
Rozrywka dla turystó w jest ró wnież standardem - siatkó wka, taniec, pił ka wodna itp. , dla dzieci - miniklub dla dzieci, dyskoteka.
Duż ym irytacją był a muzyka grają ca gł oś no przez cał y dzień w okolicach gł ó wnego basenu, wokó ł któ rego jest chora liczba dwupię trowych domó w. Pamię taj o tym podczas podró ż y z mał ymi dzieć mi, któ re mają zwyczaj popoł udniowych drzemek, a takż e jeś li chcesz się zrelaksować.
Wieczorem też nie bę dzie moż na odpoczą ć w ciszy. Scena do wystę pó w, ró wnież zlokalizowana przy gł ó wnym basenie i posiadają ca mocniejszą akustykę , bije solidnie dź wię kiem każ dego dnia w godzinach od 8-30 do 23:00.
Jeś li to moż liwe, zarezerwuj pokoje lub poproś o przeniesienie dalej, ale pamię taj, ż e bę dzie to musiał o zapł acić za bardzo dł ugie zjazdy i wejś cia po schodach.
Dotychczasowy harmonogram rozrywek czę sto ł amią sami animatorzy, wię c chcą c pograć w siatkó wkę lub pił kę wodną , ​ ​ trzeba wcześ niej przyjechać we wskazane miejsce. Na przykł ad nigdy nie udał o mi się zagrać w siatkó wkę przez wszystkie 9 dni odpoczynku.
6. Inne drobiazgi.
W punkcie kontrolnym (przepraszam, nie podoba mi się sł owo „recepcja”) jest darmowe wi-fi. Tylko ż e jest powolny i niestabilny, co jest strasznie denerwują ce. Moż esz zamó wić dodatkowo pł atny Internet do swojego pokoju, otrzymują c kod dostę pu, co zrobili nasi znajomi, gł ó wnie w trosce o dzieci.
Obsł uga nie jest zbyt przyjazna. Dopó ki nie poprosisz, nic nie dostaniesz.
WNIOSEK.

Nie polecam tego hotelu na wakacje, szczegó lnie dla par z dzieć mi.
Gł oś no, niezbyt czysto, zwł aszcza w restauracji. Duż a iloś ć basenó w, wprawdzie podoba się dzieciom, ale mi przeszkadzał o....Przyjechał am nad morze! ! ! ! Nie chciał em przeklinać z dzieć mi - za każ dym razem szukał y kompromisu.
Duż e terytorium hotelu ró wnież nie dał o nic dobrego. "Jeden krok" - jak powiedział mó j syn. Chodziliś my po terenie są siedniego hotelu, gdzie wejś cie był o bezpł atne. Są dobre tereny do fotografowania, a do tego wię kszy plac zabaw i ł awki....Szkoda, ż e ​ ​ dowiedzieliś my się dopiero na koń cu.
Ź le pomyś lana restauracja z duż ym tł umem ludzi i brakiem sprzę tó w w koń cu kł adzie kres temu hotelowi. Na pewno nie wró cę tu ponownie.
Nie wypeł nił em ankiety dotyczą cej pobytu w tym hotelu, inaczej napisał bym tylko jedną rzecz w dziale "oferty" - ZAMKNIJ.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał