Niegrzeczny personel, zła obsługa?

Pisemny: 2 październik 2021
Czas podróży: 20 wrzesień — 3 październik 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywam, jeś li mogę tak to nazwać , w tej chwili w tym hotelu. Chcę wyrazić swoje zdezorientowanie obsł ugą w hotelu. Po raz pierwszy spotykam się z taką niegrzecznoś cią i stał ą w cał ej reszcie. Prawie wszyscy pracownicy kawiarni i restauracji (Turcy) traktują i komunikują się z goś ć mi hotelowymi bardzo nieuprzejmie. Po pierwsze, zawsze udają , ż e cię nie sł yszą lub czegoś nie rozumieją , chociaż proś by są proste, nalewają standardowego drinka, wkł adają sał atkę i tym podobne. Moż esz nauczyć się podstawowego zestawu zwrotó w w ję zyku rosyjskim, jeś li pracujesz w hotelu, w któ rym odpoczywa 99% rosyjskich turystó w. Ale tutaj nie chodzi nawet o to, ale o to, ż e wszystko robi się bardzo niechę tnie, niedbale.
Jeś li poprosisz o kawę , jedna filiż anka zostanie nalana peł na, a poł owa zostanie przelana do drugiej. Arbuzy: gdy pozostał y niedojrzał e kawał ki, odmó wili przyniesienia czerwonych, mó wią , najpierw zjedz to, co został o, kobieta pró bował a nalegać , aby przynieś li jej dojrzał ego arbuza, został a przeklę ta po turecku, a potem wrzucili w nią te kawał ki talerz jak ś winia z wyrazem twarzy, mó wią , jedz. W restauracji wpadł em na kieliszek wina, na ladzie był jeden wylany kieliszek, z brudną nogą , poprosił mnie o nalanie nowego kielicha, wię c barman dł ugo mnie wmawiał , ż e powinienem wzią ć ten i ż e nie naleje mi nowego, ledwo się uł oż ył em, po czym powiedział mi, ż e ochlapał em tak bardzo, ż e prawie go oblał em i zrobił em taką minę , jakbym prosił o coś nieprzyzwoitego.
Barmani są jak zaspane muchy, cał y czas ze sobą rozmawiają , podczas gdy na drinki jest kolejka, to nie ma znaczenia, ci Rosjanie bę dą stać i czekać . Ló d jest na wagę zł ota, rzucają jedną sztukę , drugą trzeba bł agać . Dowcipy są dla turystó w zawsze pł askie: pytasz o colę , a dostajesz odpowiedź : moż e z wó dką ? I to jest stał e. Restauracja nie jest przepeł niona, wszystko jest zrobione tak, jakby celowo pchać czoł a wczasowiczom. W jednym miejscu widelce, w drugim talerze, kolejki po sał atki, kolejki po mię so, kolejki po przystawki i wszę dzie jedna ledwo ruszają ca się i sł abo rozumieją ca rosyjski, ale bardzo waż na i pompatyczna warstwa jedzenia. Muszę chodzić w kó ł ko, ż eby nał oż yć jedzenie na talerz.

W sumie to po prostu bzdury i horror. Chcę zauważ yć , ż e wszyscy rodacy to ludzie porzą dni i odpowiedni, szkoda tylko, ż e wszyscy jesteś my przyzwyczajeni do znoszenia takiego braku szacunku dla siebie. Okolica jest ł adna i przytulna. Ale wszystkie dobre wraż enia został y zamazane przez arogancki i nieprzyjazny personel. I jeden bardzo adekwatny Turek z branż y turystycznej powiedział mi, ż e taki stosunek do Rosjan jest taki, ż e Turcy są przyzwyczajeni do tego, ż e wszystko poł ykamy, a oni są mili dla Niemcó w, bo bronią swoich praw i po prostu dzwonią do kierownikó w hoteli , pisz skargi. To nasz los, niestety. . . bardzo rozczarowują cy. Zdecydował em się napisać , po tym wszystkim mam nadzieję , ż e przynajmniej jeden z touroperatoró w bę dzie w stanie przekazać opinię hotelowi i poprawić sytuację .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał