Nasz ulubiony hotel?

Pisemny: 10 czerwiec 2013
Czas podróży: 8 — 16 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
To nasza czwarta wizyta w Alarze. Nasza rodzina (dwie osoby dorosł e i nastoletnie dziecko) wybrał a ten hotel po raz kolejny - i po raz kolejny byliś my zadowoleni! Hotel jest mał y, skł ada się tylko z jednego budynku, stoi na skale z widokiem na morze, wszystkie pokoje mają pię kny widok na morze (frontalne lub styczne - na zatokę ). To po prostu przyjemnoś ć oglą dać wspaniał y pejzaż morski z balkonu! Wystró j hotelu jest doś ć nowoczesny, nie ma tu motywó w tureckich, meble i wnę trza utrzymane są w stylu europejskim. Terytorium jest mał e, ale bardzo zadbane i przytulne, jest tam bar z przeką skami. Zejś cie do plaż y w mał ej zatoczce - kilkoma tarasami i wieloma schodkami. Ale to nie denerwuje, chociaż jest to trudne dla osó b starszych i mał ych dzieci. Ogó lnie hotel nie jest dla mał ych dzieci - nie ma zjeż dż alni, a na piaszczystą plaż ę daleko - 7-10 minut przez "czwó rkę " tej samej sieci. Nie znajdziesz tu też hał aś liwej imprezy. Animacja jest doś ć dyskretna: rzutki, tenis stoł owy, wieczorne pokazy. Jedzenie jest wysokiej jakoś ci i urozmaicone, zawsze naturalne mię so i owoce, nie ma zgniotu, restauracja jest szybko sprzą tana, wszystko jest biał e i czyste. Szczegó lnie zadowoleni z restauracji a la carte: zaró wno jedzenie, jak i obsł uga na bardzo dobrym poziomie! Z minusó w: czę sto ludzie z są siedniej czwó rki przychodzą na kolację i wieczorne przedstawienie - zaró wno terytorium, jak i restauracja są wypeł nione tł umem - w restauracji nie moż na znaleź ć wolnego stolika! Był oby dobrze, gdyby wł aś ciciele hoteli pomyś leli o tym i nie wpuszczali turystó w z jednego hotelu do drugiego. Osobno o personelu: wszyscy są bardzo mili i pomocni, od najwyż szego kierownictwa po kelneró w i sprzą taczy. Wykonują swoją pracę dobrze i szybko! To tylko jeden typ w recepcji - najwyż szy i najwię kszy facet - bezczelny i ł apó wkarz. Po prostu wymusza pienią dze na szybkie zameldowanie i pokó j. To naprawdę psuje reputację hotelu! Ogó lnie nasze wakacje zakoń czył y się sukcesem i kolejne wakacje planujemy spę dzić w tym samym hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał