• podróżował 3 miesięcy wstecz
Drodzy turyś ci, jeś li nie chcecie zepsuć sobie wakacji i wyrzucić pienię dzy na coś , co nie speł nia Waszych oczekiwań , omijajcie ten hotel szerokim ł ukiem. Hotel nie zasł uguje nawet na 4 gwiazdki, powiem Wam dlaczego. 1. Zdję cia hotelu nie odpowiadają rzeczywistoś ci, z wyją tkiem pokoju.
… Już ▾
Drodzy turyś ci, jeś li nie chcecie zepsuć sobie wakacji i wyrzucić pienię dzy na coś , co nie speł nia Waszych oczekiwań , omijajcie ten hotel szerokim ł ukiem.
Hotel nie zasł uguje nawet na 4 gwiazdki, powiem Wam dlaczego.
1. Zdję cia hotelu nie odpowiadają rzeczywistoś ci, z wyją tkiem pokoju. Zał ą czam zdję cia.
2. Administrator hotelu jest nieuprzejmy, dopó ki nie zamelduje Was o wyznaczonej godzinie. Nie traktuje Was zbyt dobrze.
Mieliś my taką sytuację!!!!
Organizator wycieczki, u któ rego wykupił em wycieczkę , powiedział mi, ż e przyjedziecie do hotelu wcześ niej niż o godzinie 14:00, ale moż ecie zostać na terenie hotelu, aby skorzystać z basenu i zjeś ć ś niadanie.
Przyjechaliś my do hotelu z dzieckiem o 8:00.
Nie mogli nas zameldować wcześ niej, ponieważ hotel był peł ny, no có ż , wiedział em o tym.
Ale nie pozwolili nam zjeś ć ś niadania, nie pozwolili nam korzystać z basenu.
I nie pozwolili nam usią ś ć przy stoliku na zewną trz! Odpowiedź : Bę dziesz mó gł z tego wszystkiego skorzystać o 15:00, ponieważ zameldowanie odbywa się o tej samej godzinie.
Do tego czasu moż esz poczekać w lobby lub zostawić walizkę i wyjś ć na zewną trz, ale na terenie obiektu nie ma nic!
Uważ am, ż e to już brak szacunku. Był em na wakacjach w wielu krajach i ż aden hotel na to nie pozwalał , mó wimy o 4.5 gwiazdkach.
Ten hotel ma 4 gwiazdki.
A to kraj europejski, obsł uga ma 0 punktó w.
Doł ą czę zdję cie nieuprzejmego administratora.
3. Zakwaterowano nas w pokoju, tak, pokó j jest nowoczesny i wydaje się czysty.
Ale w pokoju jest menedż er, ale nie ma takich rzeczy jak woda, herbata, kawa, cukier, kubki, któ re moim zdaniem powinny być w 4-gwiazdkowym hotelu.
Sejf jest zamykany na klucz, a nie na kod, i każ dy pracownik moż e mieć klucz, i nie ma gwarancji, ż e go nie zgubisz.
Z reguł y, gdy zniknie, udaję i zał atwiam sprawę , ale nikt ci niczego nie zwró ci i po prostu zostaniesz z niczym.
Nie ma ochrony.
4. Basen jest oddzielny, zdję cia po prostu nie odpowiadają rzeczywistoś ci.
5. Ś niadanie w formie bufetu ró wnież nie speł nia kryterió w 4 gwiazdek. To ś niadanie na 2-3 gwiazdki.
Doł ą czę zdję cie bufetu.
Z powyż szych 3 rodzajó w kieł basy i 1 rodzaj sera.
Z warzywami (bez sał atek) tylko ogó rek i pomidory.
Jajka sadzone, omlet i jajka na twardo.
Kieł baski, smaż ony boczek i paluszki rybne.
Warzywa duszone osobno: brokuł y, cukinia, warzywa.
Grzanki, Kurosany
Pł atki z mlekiem, masł em i dż emami
Brak owocó w
Tylko ciasto na sł odkoś ci
Napoje: soki z nalewaka, kawa, herbata
Ró ż norodnoś ć i wybó r nie są zbyt duż e
Nigdy nie widział em gorszego bufetu w trzygwiazdkowym hotelu, a tym bardziej.
Kupiliś my go ze ś niadaniem i obiadokolacją , ale ż ał ował em, ż e przepł acił em za tę kolację.
Za te pienią dze też nie jest fantastyczny. Zjadł bym lepiej w restauracji.
Zał ą czę zdję cie, ale na Bookingu jest napisane, ż e na kolację jest ró wnież wino, soki i lemoniady.
Na kolacji nie był o niczego z listy poza wodą i herbatą . Ż adnych sokó w ani lemoniad.
Brak sosó w takich jak ketchup i majonez – prosił em o nie, a jak nie prosił em, to nikt ich nie przynosił.
Nie moż esz niczego wnosić do pokoju, nie moż esz nawet zabrać ze sobą filiż anki herbaty. Zaniosł em resztki jedzenia w serwetce do bezdomnych kotó w. Administrator był niegrzeczny i robił mi uwagi, ale w innych hotelach nikt nigdy mi czegoś takiego nie zrobił!
Zostajemy tylko dwa dni!
W ogó le nie polecam tego trzygwiazdkowego hotelu Maximowi!
Uważ aj, mają inny hotel o nazwie „Anesis blue boutique”.
Hotel nie zasł uguje nawet na 4 gwiazdki, powiem Wam dlaczego.
1. Zdję cia hotelu nie odpowiadają rzeczywistoś ci, z wyją tkiem pokoju. Zał ą czam zdję cia.
2. Administrator hotelu jest nieuprzejmy, dopó ki nie zamelduje Was o wyznaczonej godzinie. Nie traktuje Was zbyt dobrze.
Mieliś my taką sytuację!!!!
Organizator wycieczki, u któ rego wykupił em wycieczkę , powiedział mi, ż e przyjedziecie do hotelu wcześ niej niż o godzinie 14:00, ale moż ecie zostać na terenie hotelu, aby skorzystać z basenu i zjeś ć ś niadanie.
Przyjechaliś my do hotelu z dzieckiem o 8:00.
Nie mogli nas zameldować wcześ niej, ponieważ hotel był peł ny, no có ż , wiedział em o tym.
Ale nie pozwolili nam zjeś ć ś niadania, nie pozwolili nam korzystać z basenu.
I nie pozwolili nam usią ś ć przy stoliku na zewną trz! Odpowiedź : Bę dziesz mó gł z tego wszystkiego skorzystać o 15:00, ponieważ zameldowanie odbywa się o tej samej godzinie.
Do tego czasu moż esz poczekać w lobby lub zostawić walizkę i wyjś ć na zewną trz, ale na terenie obiektu nie ma nic!
Uważ am, ż e to już brak szacunku. Był em na wakacjach w wielu krajach i ż aden hotel na to nie pozwalał , mó wimy o 4.5 gwiazdkach.
Ten hotel ma 4 gwiazdki.
A to kraj europejski, obsł uga ma 0 punktó w.
Doł ą czę zdję cie nieuprzejmego administratora.
3. Zakwaterowano nas w pokoju, tak, pokó j jest nowoczesny i wydaje się czysty.
Ale w pokoju jest menedż er, ale nie ma takich rzeczy jak woda, herbata, kawa, cukier, kubki, któ re moim zdaniem powinny być w 4-gwiazdkowym hotelu.
Sejf jest zamykany na klucz, a nie na kod, i każ dy pracownik moż e mieć klucz, i nie ma gwarancji, ż e go nie zgubisz.
Z reguł y, gdy zniknie, udaję i zał atwiam sprawę , ale nikt ci niczego nie zwró ci i po prostu zostaniesz z niczym.
Nie ma ochrony.
4. Basen jest oddzielny, zdję cia po prostu nie odpowiadają rzeczywistoś ci.
5. Ś niadanie w formie bufetu ró wnież nie speł nia kryterió w 4 gwiazdek. To ś niadanie na 2-3 gwiazdki.
Doł ą czę zdję cie bufetu.
Z powyż szych 3 rodzajó w kieł basy i 1 rodzaj sera.
Z warzywami (bez sał atek) tylko ogó rek i pomidory.
Jajka sadzone, omlet i jajka na twardo.
Kieł baski, smaż ony boczek i paluszki rybne.
Warzywa duszone osobno: brokuł y, cukinia, warzywa.
Grzanki, Kurosany
Pł atki z mlekiem, masł em i dż emami
Brak owocó w
Tylko ciasto na sł odkoś ci
Napoje: soki z nalewaka, kawa, herbata
Ró ż norodnoś ć i wybó r nie są zbyt duż e
Nigdy nie widział em gorszego bufetu w trzygwiazdkowym hotelu, a tym bardziej.
Kupiliś my go ze ś niadaniem i obiadokolacją , ale ż ał ował em, ż e przepł acił em za tę kolację.
Za te pienią dze też nie jest fantastyczny. Zjadł bym lepiej w restauracji.
Zał ą czę zdję cie, ale na Bookingu jest napisane, ż e na kolację jest ró wnież wino, soki i lemoniady.
Na kolacji nie był o niczego z listy poza wodą i herbatą . Ż adnych sokó w ani lemoniad.
Brak sosó w takich jak ketchup i majonez – prosił em o nie, a jak nie prosił em, to nikt ich nie przynosił.
Nie moż esz niczego wnosić do pokoju, nie moż esz nawet zabrać ze sobą filiż anki herbaty. Zaniosł em resztki jedzenia w serwetce do bezdomnych kotó w. Administrator był niegrzeczny i robił mi uwagi, ale w innych hotelach nikt nigdy mi czegoś takiego nie zrobił!
Zostajemy tylko dwa dni!
W ogó le nie polecam tego trzygwiazdkowego hotelu Maximowi!
Uważ aj, mają inny hotel o nazwie „Anesis blue boutique”.
Tak jak
Lubisz
• 2
Pokaż inne komentarze …