Namłócić!(((

Pisemny: 11 sierpień 2021
Czas podróży: 2 — 9 sierpień 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Witam)
Bardzo trudno znaleź ć sł owa, by opisać to ś wię to.
Wyprzedzę się - z plusó w w tym miejscu to tylko MORZE.

JEDZENIE (bez odmiany).
Ś niadanie (zdję cie w zał ą czeniu).
Był y takie same przez 7 dni.
Jajka gotowane/smaż one, warzywa - gł ó wnie papryka. Rodzaj sera/kieł basy, któ rego nie moż na zjeś ć.
Jogurt biał y, 2-3 rodzaje dż emu + mió d. Naleś niki (jeś li moż na je tak nazwać , bo był y na wpó ł upieczone) i pł atki ś niadaniowe.
Mieszanka owocowa (plasterki melon + jabł ko)
Owoce daktylowe.
Fasola, kasza ję czmienna i wypieki - rogaliki i ciasta francuskie.
Herbata i Nescafe. Ekspres do kawy, któ ry stoi na pokaz (po prostu nie dział a). Nie dostaniesz tam naturalnej kawy.
Kolacja
Ryż , makaron, ziemniaki, fasola.
Ryby, kurczaki, czasem ciasta z mię sem.

Warzywa (papryka, ogó rek, biał a/fioletowa kapusta bywa czasami sucha po pekiń sku, bez dressingu).
Owoce (winogrona, pomarań cza, daktyle).
Sł odycze (takie jak herbatniki i ś mietana).
Napoje typu Cola i ró ż ne rozcień czone napoje gazowane o smaku pomarań czy, ananasa.
Kolacja
Ogó lnie rzecz biorą c, nie ró ż ni się to od obiadu.
Ten sam ryż , ziemniaki, makaron, fasola.
Kurczak, niektó re z ich kieł basek mię snych (((
Na obiad był wię kszy wybó r sł odyczy, ale nie da się ich zjeś ć.
Arbuz owocowy / melon / pomarań cza.
Wszystko był o tak monotonne, ż e nie ma ró ż nicy mię dzy obiadem a kolacją.
Samo jedzenie jest bez smaku i mdł e.
Ż ADNEJ Ż YWNOŚ CI DLA DZIECI!
A strona mó wi, ż e tak.
POKOJE (jest zdję cie ł azienki)
Mniej wię cej, ale to nie jest poziom 4 gwiazdek.
Klimatyzacja, któ ra szumi jak traktor.
Telewizor z lat 90-tych.
Nie dostaniesz nawet jednorazowych kapci (
TERYTORIUM
Sam w sobie jest bardzo duż y, ale od razu widać , ż e nikt nie inwestuje w niego finansowo (jak w cał ym hotelu jako cał oś ci), jest wiele opuszczonych miejsc.
BASEN
Jest ich trzech. Wszyscy potrzebują renowacji.
PERSONEL
Lekceważ enie klienta. Od razu. NIE wiarygodnoś ć mię dzy pracownikami.
Nie wiedzą , czym jest orientacja na klienta.
Jeś li czegoś potrzebujesz, natychmiast zadzwoń do dyrektora lub zastę pcy dyrektora, tylko wtedy moż esz coś osią gną ć . Inni o niż szym statusie po prostu wybiją z ciebie pienią dze, a każ dy poda inną cenę )
KLINIKA (punkt pierwszej pomocy)
Kró tko mó wią c, nie czekaliś my na lekarza. Nawet jeś li mó wi, ż e są otwarte 24/7.
INTERNET
Tylko pł atne.
Strona twierdzi, ż e bę dzie za darmo. W dniu @ob.

Nie rozumiem, dlaczego ten hotel ma taką ocenę ? Dlaczego ludzie zgadzają się na taką usł ugę?
Przeraż enie.
Przepraszam za mó j chaotyczny komentarz.
Nie polecam tu chodzić.
Nie radzę wybrać trasy Join up!
Nie radzę wybierać ubezpieczenia Native. (Wię kszoś ć numeró w telefonó w wymienionych w ubezpieczeniu nie dział a. Mogł o się to bardzo ź le skoń czyć ).
Nie radzę wybierać linii lotniczych Sky up. (przeł oż ony lot 3 razy)
Firmy ubezpieczeniowe i turystyczne został y pozwane.
Wszystko dobrze i zdrowie.
Zadbaj o siebie i ostroż niej wybieraj miejsce do odpoczynku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał