maksymalnie 3 gwiazdki

Pisemny: 31 grudzień 2016
Czas podróży: 22 — 29 grudzień 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 2.0
Przybyli wczoraj. Piszę w poś cigu.
Dobrze: nie byliś my gł odni))), chociaż odmiana nie ma 5 gwiazdek. Widok z pokoju jest pię kny. . . przekupił , gdy zameldowaliś my się o 21:00. Wnę trze holu jest pię kne.
Personel jest przyjazny (z wyją tkiem bezczelnego, czepliwego fotografa)
Przewodnik hotelowy (nie z Anex) zorganizował dla nas wspaniał ą wycieczkę na jachcie i quadach.
W pobliż u kawiarnie i sklepy, jadł em krewetki, kupował em pamią tki.
Teraz reszta:
Pokó j jest stary, lodó wka i klimatyzator nie dział ają , drzwi wejś ciowe nie otwierają się bez uż ycia brutalnej sił y fizycznej. Obsł uga nie odpowiada na reklamacje. Sprzą tanie jest czysto symboliczne.
Do morza z pokoju iś ć przez las-pole ok 15 min, do recepcji też .

Animacja jest bardzo sł aba. . . w cią gu dnia praktycznie nie ma nic do roboty. przesł uchać pił kę do siatkó wki (((
Hotel jest ogł aszany na wielu stronach jako hotel mł odzież owy...ALE 70% goś ci hotelowych to ogromne rodziny arabskie z gromadą dzieci i babć...reszta to ukraiń skie i biał oruskie rodziny z dzieć mi w ró ż nym wieku...poza druż yną sportowcó w i kilku Wł ochó w i Niemcó w do mł odzież y w moim rozumieniu nie zalicza się nikogo.
Wi-fi jest sł abe. . . tj. prawie nie istnieje nawet w holu.
I w koń cu:
Przy wymeldowaniu zaż ą dali od nas 200 liró w za rzekomo zgubione rę czniki plaż owe… chociaż przy przekazywaniu rę cznikó w pracownik w obecnoś ci ochroniarza wielokrotnie zapewniał , ż e karty na rę czniki są już na recepcji zgodnie z regulaminem hotel, ponieważ . to jest nasz ostatni dzień . Przedstawiciel Anex nie udzielił pomocy.
Kró tko mó wią c, coś takiego.
Nie wiem komu polecił bym ten hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał