Hotel jest dobry, ale personel w recepcji w ogóle nie wie, jak pracować?

Pisemny: 6 może 2021
Czas podróży: 25 kwiecień — 4 może 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Hotel został wybrany na podstawie opinii, ale szczerze mó wią c, każ dy ma inny gust. W recepcji pró bowali nas umieś cić w pokojach standardowych, chociaż kupiliś my pokó j klasy Premium. W rezultacie okazał o się , ż e nasze pokoje został y sprzedane na recepcji innym turystom. Osiedlili nas na 4 godziny, po locie o godzinie 7 wydawał o nam się to wiecznoś cią . Personel w recepcji jest bardzo niegrzeczny i arogancki, tak tak, IMPONUJĄ CY! ! ! Teren hotelu jest wystarczają co duż y i czysty, jedzenie jest bardzo dobre. Szefowie kuchni są wspaniali, braki hotelu starali się zrekompensować dobrym menu. Pokoje nie są ś wież e, ale czyste, jeś li zostawisz dolara. Plaż a jest bardzo mał a jak na taki hotel, nie ma wystarczają cej liczby parasoli i dlatego wielu wypala się od tak duż ej iloś ci sł oń ca. Sił ownia jest sł aba, wię c jeś li nie chcesz przerywać treningó w, to ta sił ownia nie jest dla Ciebie. Mó j mą ż jest sportowcem i wybraliś my hotel z halą , ale niestety! Jeś li pó jdziesz do tego hotelu tylko po to, by pić , pł ywać , opalać się i jeś ć , moż e ci się spodobać . Po prostu bą dź cierpliwy w przesiedleniu. Reszta hotelu to nic!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał