Hotel nie posiada żadnych gwiazdek ani recenzji.

Pisemny: 5 marta 2019
Czas podróży: 24 luty — 2 marta 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
2 dni od przybycia z tego hotelu. Jestem bardzo rozczarowany.
1. Hotel został wybrany na podstawie opinii, któ re są bardzo fajne i strasznie bł ę dne. Nie pasuje.
2. Przyjechaliś my o 8:00. Na począ tku powiedzieli, ż e zameldują się o 10, w koń cu osiedlili się o 12. Jeś li chcesz wcześ niej, zapł ać . Chociaż pokoje był y odpowiednio bezpł atne, bransoletki też nie został y wrę czone, prawie nie prosili o wodę . Wszystko inne jest niemoż liwe. Choć są to przepisy mię dzynarodowe, nawet w 3-4* bez problemu zał atwiliś my się wcześ niej, jeś li był y wolne pokoje. A to tylko strata pienię dzy.

3. Teren jest duż y i pię kny, pokoje są dobre, Wi-Fi jest tylko w recepcji i nie, od recepcji do morza zajmuje 5-7 minut. Jest wystarczają co duż o ł ó ż ek. Morze jest przepię kne, jest duż o ryb. Pontony.
4. Posił ki: Restauracja Gł ó wna i 4 Ala Carte.
Podstawowy: stoł ó wka jak w hostelu. Odrapane ś ciany, stare meble, poł amane naczynia. Napoje niosą kelnerzy (nie wię cej niż szklanka na raz), wię c zawsze trzeba był o czekać . Jedzenie jest szczerze okropne (choć absolutnie nie wybredne jeś li chodzi o jedzenie). Był o duż o solonego i rozgotowanego wczorajszego jedzenia.
Restauracje ala carte - też nie lubił y. Pię knie serwują stoł y i tworzą atmosferę , ale gdy tylko dowiedzą się , ż e pł atne jedzenie nie jest zainteresowane, zainteresowanie Tobą natychmiast znika. A jedzenie też nie jest smaczne, chodziliś my gł ó wnie do jedzenia. Tylko jedna restauracja mi się podobał a: Fellini, bardzo smaczna pizza i bardzo mił a obsł uga. Bardzo dobrze.
Moż esz wejś ć do tych restauracji raz za darmo, zapisz się rano w pobliż u recepcji.
5. Lokalizacja. Daleko od wszystkich tras. Nie moż na jechać minibusem, tylko taksó wką . W recepcji jest taksó wka, któ ra jest dwa razy droż sza niż normalna cena. Jeś li wyjdziesz poza gł ó wną bramę , taksó wkarze tam stoją , ale tylko do 20-21, to go nie znajdziesz. Wzię liś my numer jednego taksó wkarza, a potem zawsze dzwoniono o każ dej porze. Naama Bay – 3 USD, Stary Rynek – 5 USD.
6. Animacja - brak. Jest kilka osó b, któ re nie wiedzą , jak się zają ć , nie mó wią c już o turystach. Najaktywniejszy senior animator. Ale cał a jego praca był a kompletnym wybrykiem, a trzeciego dnia był już zmę czony.

Ogó lnie rzecz biorą c, nie podobał mi się hotel i na pewno nie wró cę . Stary, w wielu miejscach do naprawy. Lokalizacja nie jest ś wietna. Wytrzymuje 3* lub sł abe 4*, ale na pewno nie 4-5*.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał