Dobry hotel?

Pisemny: 21 styczeń 2008
Czas podróży: 22 — 29 styczeń 2008
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
W zasadzie wakacje zakoń czył y się sukcesem.
Do hotelu dotarliś my wcześ nie, z gó ry uprzedzono nas, ż e bę dziemy musieli czekać.2 godziny, bo zameldowanie rozpoczyna się o godzinie 14.00. Ale nie obrazili nas, od razu zał oż yli bransoletki all inclusive i poprosili nas, abyś my poszli do restauracji na lunch (jak stó ł w formie bufetu).


Jeś li chodzi o jedzenie to mogę ś miał o i pewnie powiedzieć , jedzenia jest pod dostatkiem i wszystko jest bardzo smaczne, jest duż o warzyw, mię sa z kurczaka, ryb, jajek rano, dali nam też kieł baski i trochę kotletó w (nie nie tak, wię c tego nie zjadł em). Duż o wypiekó w, z owocó w zawsze był y mandarynki, daktyle, banany, grejpfruty, wszystko inne (kiwi, truskawki, mango, brzoskwinia, ananas) jako ozdoba do wyrobó w cukierniczych, zawsze był y ró ż ne musy i galaretki, rano dawali sał atka owocowa (melon, jabł ko, granat, banan, pomarań cza). Herbata, kawa, kakao, cola, sprite, fanta, mleko i lokalne napoje alkoholowe (a takż e soki typu „yupi”) moż esz pić ile chcesz, ś wież e za pienią dze (10 funtó w).

Teren hotelu jest niewielki.
Osiedlili nas w trzecim budynku, nie jest ź le. Pokó j też normalny oczywiś cie zawsze moż na się do czegoś przyczepić (meble nie nowe, nie wł oż yli wody butelkowanej do lodó wki, klimatyzator nie dział a na ogrzewanie, kafelki w ł azience popę kane miejscami), ale generalnie wszystko w porzą dku i wygodnie: sprzą tanie, zmiana poś cieli codziennie, widok z okna na basen, suszarka do wł osó w, telewizor, prysznic (raz pę kł a rura w korytarzu i nie był o ciepł ej wody, naprawili to bardzo szybko, mimo ż e nie mieliś my nawet czasu na skargę do nikogo). Jak tylko przyjechaliś my, poprosili o 2 koce i ż elazko, przynieś li tylko jeden koc. . Myś lę , ż e gdybyś my zaż ą dali innego, daliby go, ogó lnie rzecz biorą c, nie dostają go za pierwszym razem.

Obsł uga jest ró wnież normalna, personel praktycznie nie mó wi po rosyjsku na terenie, prawie zawsze uprzejmy, uś miechnię ty, niegrzeczny. Ale lepiej nie iś ć samemu, zaczynają dokuczać bardzo nieprzyzwoitymi zdaniami, w takich przypadkach mó wię „nie mó wię po angielsku”.
Urlopowiczami w hotelu są gł ó wnie Wł osi, Niemcy, mniej Brytyjczycy, Amerykanie, Polacy, Rosjanie.

Animacji praktycznie nie był o (tylko jeden dzień dali nam lekcję tań ca), ale generalnie nie chcieliś my, bo tyle ciekawych rzeczy moż na znaleź ć na koralowej plaż y, a wieczorem moż na popł ywać w ciepł ych basen, rozgrzej się w saunie i wybierz się na spacer po Naama (swoją drogą to 5 minut spaceru, wystarczy zejś ć z hotelu).


Plaż e z hotelu 2. Pierwsza jest na Naama (z hotelu New Tiran), tam koralowce są martwe, nudziliś my się tam. Drugi to Hadaba, tylko teren hotelu, ż adnych obcych, a morze jest jak w bajce (pię kne korale i ryby)), radzę od razu zabrać ze sobą maskę ).
Mił y pobyt w przystę pnej cenie! : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał