Wifi tylko w recepcji ledwo łapie?

Pisemny: 27 grudzień 2018
Czas podróży: 18 — 26 grudzień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel Aloha przeż ył swoją uż ytecznoś ć , wymaga renowacji i nowych mebli. Oczywiś cie warto zmienić tylko arogancki personel, któ ry chce pienię dzy na wszystko. W hotelu nie ma nic do roboty opró cz duż ego basenu podzielonego na trzy strefy, nie ma tam nic, po 300 metrach po drugiej stronie ich drugiego Golden hotelu, jeden wł aś ciciel jest ten sam basen z tylko jedną zjeż dż alnią , moż na idź tam. Woda jest bardzo zimna, boli stopy. personel jest strasznie drobiazgowy, szczegó lnie denerwuje, gdy dotykają dzieci brudnymi rę kami, wspinają się po twarzy i przeszkadzają w jedzeniu. w recepcji zostaliś my ciepł o przywitani, ale zanim zdą ż yliś my wzią ć klucze do pokoju, wybrał dla nas najlepszy pokó j za 10 USD, powiedział em, ż e pó jdę i popatrzę i dzię kuję , no oczywiś cie, ż e nie był najlepszy, ponieważ jest 2 na 2, poszedł em to uporzą dkować , ponieważ zapł aciliś my za cztery peł ne ł ó ż ka i potrzebujemy 4 ł ó ż ek i duż ego pokoju. musieli się zmienić , ale nie widział napiwku. alkohol to po prostu gó wno, warzywa są zwietrzał e i ocię ż ał e, ryba wydziela coś w rodzaju bagiennego posmaku, kró tko mó wią c hotel nie polecam, niech najpierw naprawią , zaktualizują wszystko, a potem pracują , maksymalnie dwie gwiazdki .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał