Nasz ulubiony hotel?

Pisemny: 13 luty 2022
Czas podróży: 21 październik — 2 listopad 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Novotel Sharm El Sheikh to hotel, o któ rym chcesz pisać i mó wić tylko entuzjastyczne sł owa! Odwiedzają c go po raz pierwszy w 2013 roku, już nigdy nie zmieniliś my hotelu. Byliś my tu już.9 razy. W tym roku obchodzimy dziesią ty wyś cig jubileuszowy, planujemy na majowe ś wię ta.
Przyjechali sami, z przyjació ł mi iz dzieć mi. Zawsze zadowolony z przyjaznego i goś cinnego otoczenia, troskliwego personelu i pomocnego personelu. Zakwaterowanie zawsze był o wspaniał e, biorą c pod uwagę nasze proś by i ż yczenia.
W 2021 odwiedziliś my tu dwukrotnie, na przeł omie maja i czerwca, na przeł omie paź dziernika i listopada. Wierzymy, ż e wł aś nie ten czas jest komfortowy na relaks: nie ma jeszcze upalnego upał u, a morze jest już ciepł e.

Zawsze odpoczywamy na terenie Palmy, bo lubimy tu duż y zadbany teren, oddalony od drogi, co pozwala na wypoczynek w ciszy i spokoju. A do plaż y jest 5 minut spacerem. Mił y spacer, dobry dla zdrowia.
Wierzymy, ż e Novotel ma najlepszą plaż ę w Naama Bay. Wejś cie jest ł agodne, wygodne nawet dla mał ych dzieci. A dla lubią cych pł ywać w maskach – prawdziwa przestrzeń i wielka przyjemnoś ć .
Personel pracują cy z goś ć mi zawsze pracuje z duż ą uwagą . Specjalne podzię kowania dla relacji Goś ci Lada i Alexandra, któ rzy rozwią zali wszystkie nasze problemy z wczesnym zameldowaniem i stabilnym wi-fi w pokoju, zawsze zwracali uwagę na wszystkie nasze proś by, a nawet mał e zachcianki. Cał a ich grupa, w skł ad któ rej wchodzą ró wnież Jarosł awa i Jekaterina, był a zawsze gotowa pomó c, podpowiedzieć , odpowiedzieć na każ de pytanie. I oczywiś cie specjalne podzię kowania za tort urodzinowy na urodziny mojego mę ż a. Taka uwaga jest zawsze mił a.
Serdecznie dzię kuję wszystkim pracownikom zatrudnionym w gastronomii. Ile zrobili, aby zachować zgodnoś ć z normami sanitarnymi w tym trudnym czasie zachorowania na COVID. Zmienił o się podawanie naczyń , tylko przez pracownikó w kuchni, sprzę ty są w osobnej foliowej torbie, stoł y są regularnie dezynfekowane. Cieszy fakt, ż e wielu pracownikó w pracuje od wielu lat i rozpoznaje nas z widzenia. Abd El Sattar - zastę pca kierownika ds. ż ywnoś ci, bardzo surowy z wyglą du, ale bardzo uważ ny na goś ci, zwł aszcza na tych, któ rzy nie odpoczywają w hotelu po raz pierwszy. Bardzo rygorystycznie dba o to, aby obsł uga w restauracjach był a na najwyż szym poziomie, kelnerzy pracują szybko i uprzejmie. Chciał bym wspomnieć szefa kuchni restauracji na terenie Palm Ashraf. Zawsze bardzo uważ ny na goś ci hotelowych, czę sto wychodzi na korytarz, aby na wł asne oczy zobaczyć , jakie dania lubi najbardziej, czy na stoł ach dystrybucyjnych wszystko jest w porzą dku. A jakie sł odycze są przygotowane! Specjalnie na wieczory tematyczne.

Dlatego bardzo dzię kujemy cał emu duż emu zespoł owi pracownikó w hotelu, któ rzy z roku na rok sprawiają , ż e nasze wakacje są wspaniał e i szczere, ż e chcemy tu wracać jeszcze raz i jeszcze raz.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał