Wszystko byłoby super...

Pisemny: 30 wrzesień 2008
Czas podróży: 1 — 8 wrzesień 2008
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Ogó lnie wię c przyjechaliś my do Hilton Resort 14 wrześ nia 2008 r. Zdecydowaliś my się na bon na drugą linię , 40 metró w od gł ó wnego budynku (po drugiej stronie ulicy), w zasadzie nie jest tam ź le, ale chciał em iś ć do gł ó wnego budynku, za 15 dolaró w dziennie problem rozwią zał się nastę pnego ranka. Przyjemny niuans: balkony wszystkich pokoi wychodzą na morze lub basen. Wszystkie pokoje są cał kowicie identyczne, codziennie sprzą tane, codziennie zostawiali 3-5 funtó w, za co dostawali 2 zestawy jednorazowych produktó w pod prysznic, ł abę dzie i serduszka z rę cznikó w, chociaż nikt nie wycierał kurzu na nocnym stoliku dla dwojga tygodni. Nie był o ż adnych skarg na obsł ugę w restauracji, chociaż jedzenie nie ró ż nił o się ró ż norodnoś cią : puste zupy z makaronem lub cukinią , gł ó wnie zimne sał atki warzywne, trochę gorą ce, prawie bez mię sa, mą ż w ogó le był okresowo gł odny, ratował się deserami, owocó w też nie był o duż o. Co wię cej, im wię cej osó b przychodził o do hotelu, tym gorsze był o jedzenie, w cią gu ostatnich trzech dni NIE BYŁ O NIC DO JEDZENIA, poza tym byliś my tam otruci, a prawie wszyscy, z któ rymi komunikowaliś my się w hotelu, mieli w ostatnich dniach problemy z ż oł ą dkiem. Podró ż owaliś my z przewodnikami TEZ TOUR Hani i Abdul JUST PIGS, w dniu wyjazdu, kiedy kilkudziesię ciu turystó w na godzinę przed 12.00 ostrzegł o, ż e nie przedł uż ą pobytu, choć wracają c o 9.00 tego samego dnia powiedzieli, ż e nie ma problemó w z rozszerzenie bę dzie. Kró tko mó wią c, kiedy przewodnicy zorientowali się , ż e dojdzie do skandalu, prawie wybiegli z hotelowego lobby, nie pró bują c nawet nie tylko zał atwić sprawy, ale nawet wyjaś nić przyczynę odmowy przedł uż enia. Byliś my zszokowani. A TEZ TOUR nadal twierdzi, ż e jest najlepszym touroperatorem? !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał