Bardzo źle z leżakami, kolejki w restauracji?

Pisemny: 3 październik 2021
Czas podróży: 26 wrzesień — 1 październik 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Od razu napiszę , ż e był em bardzo oburzony. Przewodnicy polecają osobom z Serbii zabranie leż akó w rano. Biegną i zostawiają rę czniki. A potem idą do 12. Reszta nie ma miejsca. Po prostu leż ą na plaż y, personel na plaż y odmawia rozwią zywania problemó w.
Drugi to kolejki. Jeś li nie przyszedł eś na czas do restauracji, poczekasz 20-40 minut, aż stolik bę dzie wolny. Zawsze przyjeż dż aliś my wcześ nie, bo nie chcieliś my stać . Wystarczy 15 minut.
Posił ki - zwykł e: owoce (jest ich wiele), kurczak, raz był y krą ż ki kalmaró w, dali tuń czyka. Pokoje odnowione tylko na poziomie premium. Plaż a jest dobra, ś wietna dla dzieci.
Animacja dobrze wykonana. 100% rozrywki.

Moja zł a recenzja wynika tylko z pracownikó w plaż y, któ rzy sami zajmują się rezerwacją miejsc na plaż y. Widział em, jak wczasowicze przynosili im jedzenie z restauracji - owoce, ogromna paczka. Dlatego jeś li chcesz dobrze odpoczą ć , wstań o 6 i biegnij na plaż ę . W przeciwnym razie moż esz odpoczą ć pod sł oń cem lub przy basenie. Generalnie rezerwacja jest zabroniona przez warunki hotelu. Pracownik plaż y musi zdją ć rę cznik, jeś li nie ma nikogo przez 45 minut. Podchodził a do nich kilka razy, ale nikt nie odpowiadał . Kiedyś doszł o do skandalu, któ ry rozstrzygnię to na korzyś ć bezczelnych wczasowiczó w, któ rzy dokonali rezerwacji o 6 rano. Wakacje zrujnowane.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał