Dobry hotel, ale jest mały, ale ...

Pisemny: 1 sierpień 2025
Czas podróży: 17 — 24 lipiec 2025
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Zacznę od dobrego. Hotel jest ś wietny! Tak dobrze, ż e przyjechaliś my tutaj drugi rok z rzę du. Nie ma pytań dotyczą cych jakoś ci ceny. Wi-Fi na cał ym terytorium. Dobre pokoje. Czyszczenie pokoju jest bardzo dobre. Personel jest najbardziej przyjazny. Terytorium: Wszystko jest bardzo kompetentnie poł oż one. Morze znajduje się na terytorium. Szczegó lnie przyjemne rano. Baseny są doskonał e. Wszyscy zawsze był o wystarczają co duż o miejsca. W pobliż u znajduje się molo, z któ rego wzię liś my indywidualną ł ó dź . Trzy -godzinna podró ż był a pię kna. Jedzenie jest dobre, choć wydawał o się , ż e w zeszł ym roku był o trochę lepiej. Ale w każ dym razie istnieje wiele restauracji, moż esz jeś ć tam, gdzie lubisz go bardziej każ dego dnia. Ulubione ryby, wł oskie i grillowe. W zeszł ym roku mieliś my wczesny wyś cig, mieliś my okoł o 10 gdzieś w hotelu. Natychmiast noszono nas bransoletki, a liczba ta był a maksymalna w cią gu godziny pó ź niej. I był o wczesne wyjś cie. Rano dali pudeł ka na lunch. W zeszł ym roku zostawił em tylko pozytywne emocje.
Dlatego wró cili ponownie do tego hotelu.
Teraz o tym, co zdenerwowani. Hotel jest skierowany do przybyszó w, to znaczy najbardziej przyjaznych w momencie przyjazdu. Wszystko jest zupeł nie inaczej, kiedy odchodzisz. W tym roku mieliś my lot, a z hotelu był o pó ź ne wyjś cie o 20.00. Musisz wię c przekazać liczbę na 12 lub przedł uż enie za każ dą godzinę kosztuje 10 USD. Ponieważ mieliś my 3 pokoje, postanowiliś my zostawić taki, któ ry nie zasiadał by przez cał y czas na przepis. Zapł acono za to 70 dolaró w. Ale od wł aś cicieli dwó ch liczb, któ re przekazaliś my w wieku 12 lat, natychmiast odcię liś my bransoletki, nawet od dzieci. W przepisie pracownik Yasser był tak niegrzeczny i nieprzyjemny, jak to moż liwe, powiedział , ż e zależ y to od niego, czy nie. 20 razy powtó rzyliś my nam, ż e po 15.00- wszystko jest za nas opł acane. Kiedy byliś my już zmontowani, siedzą c w holu i czekaliś my na nasz autobus, pracownik zwró cił się do pracownika, aby usuną ć czyją ś szkł o ze stoł u i poinformował mnie, ż e musimy za to zapł acić . Chociaż szkł o nie był o moje. I oczywiś cie nic nie zapł acił em.

Kró tko mó wią c, koniec reszty był nieprzyjemny. Drogi hotelu, goś cie powinni być dobrze traktowani, a potem ponownie wracają do twojego hotelu! Ta instalacja powinna zostać zmieniona i zorientowana na klienta nie tylko w momencie przybycia, ale takż e w momencie odejś cia goś ci. A potem szliś my i wyglą daliś my jak straż nicy, ż e nie zamawialibyś my niczego w barze, a Bó g zabraniaj, Bó g zabrania obiadu! Chociaż , jak w każ dym hotelu, jedzenie wystarczy i wiele jest wyrzucanych.
Wynik został podsumowany dla siebie. Moż e wró cę tu ponownie, ale tylko pod warunkiem wczesnego opuszczenia hotelu. Nie chcę tego ponownie doś wiadczać , gdy nie cieszysz się , ż e cię widzę i chcesz szybko cię pozbyć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał