Uważaj na recenzje!!!

26 Wrzesień 2017 Czas podróży: z 25 Moze 2017 na 01 Czerwiec 2017
Reputacja: +3138
Dodaj jako przyjaciela
Napisać list

Uważ aj na recenzje!! !

Witajcie, drodzy przyjaciele, podobnie myś lą cy ludzie i podró ż nicy!

Mó j mą ż i ja uwielbiamy podró ż ować , byliś my na Sri Lance, w Turcji i Egipcie 17 razy.

Wiele lat temu, po kilku „pierwszych naleś nikach grudkowatych”, peł nych roż kó w, nieodpowiednich hoteli, zepsutych wakacji, odkrył em recenzje, m. in. i na tej stronie. Jestem bardzo wdzię czna szczerym i pouczają cym autorom, któ rzy rzetelnie i szczegó ł owo pomagają w wyborze oś rodka, hotelu, wycieczki itp. Pod wieloma wzglę dami sukces wakacji zależ y od wł aś ciwego wyboru. Dzię kuję!! !


Czasami opinie są napisane tak szczegó ł owo, ż e po przyjeź dzie do hotelu wiesz, ile krokó w w któ rą stronę trzeba iś ć nad morze, nazwiska najlepszych barmanó w i kelneró w oraz peł ne menu na kolację ) ))) Uczciwe recenzje nie ukrywają niedocią gnię ć . Po przeczytaniu o niedocią gnię ciach przyszł y turysta moż e przeanalizować , czy mają one dla niego decydują ce znaczenie, czy też moż e na to przymkną ć oko. Np. brak ś wież ego remontu czy niezbyt duż y wybó r dań nie są dla mnie tak waż ne jak brak ż ywych stworzeń w morzu, chamstwo obsł ugi i zatrucie w restauracji. A dla innego turysty jedzenie jest priorytetem lub obecnoś ć zjeż dż alni i ciepł ego basenu.

W wielu hotelach hotelarze zaczę li czytać recenzje. Daje im to moż liwoś ć optymalnie realistycznej oceny swoich sł abych i mocnych stron oraz szybkiego wyeliminowania niedocią gnię ć .

Sam zaczą ł em publikować recenzje, ponieważ . Naprawdę chcę , aby nasi ludzie spę dzali swoje niegumowe wakacje za niekoń czą ce się pienią dze tak fajnie, jak to tylko moż liwe.

Sytuacja rozwinę ł a się w taki sposó b, ż e nie mogę o tym napisać . W maju tego roku wraz z kolegami odpoczywaliś my w Marsa Alam, hotelu Sunrise Marina Resort Port Ghalib 5*. Hotel został wybrany na podstawie bardzo wysokiej oceny, oglą dał em go już wcześ niej, gdy był jeszcze czę ś cią sieci Rehana, ocena był a bardzo dobra, wię c tak naprawdę nie czytał em najnowszych recenzji.

I na pró ż no. Hotel ujawnił szereg istotnych, ale generalnie dają cych się naprawić niedocią gnię ć , któ rych naprawa nie wymaga nawet kosztó w. Ale był y niedocią gnię cia i starał em się napisać o tym obiektywnie:

  • Brak szamponu, odż ywki i innych akcesorió w w pokojach hotelu 5*, z wyją tkiem mydł a w pł ynie;
  • Awarie prą du, brak ciepł ej wody, inne drobne usterki w pokojach, któ rych naprawa zaję ł a duż o czasu;
  • Ł abę dzie na ł ó ż ku z brudnych i mokrych uż ywanych rę cznikó w;
  • Trochę brakuje usł ug itp.
  • Nie bę dę tego szczegó ł owo opisywał , wszystko jest w recenzji, ponieważ sam rozumiesz, ż e nie moż na był o o tym milczeć . Nie chciał bym otrzymywać listó w od przyszł ych turystó w, w temacie, co ty, idioto, napisał eś , ż e to raj, ale nie ma tu nawet szamponu. Wady i zalety są opisane, a turyś ci sami decydują , czy jest to dla nich zbyt waż ne i czy brać ze sobą szampon))))

    Turyś ci, któ rzy opiekowali się tym hotelem, napisali do mnie i zadawali praktyczne pytania.

    Ale oto nowa szczegó ł owa i obiektywna recenzja z niskim wynikiem innej turystki, któ ra miał a podobne wraż enie o hotelu i szczerze o tym napisał a. Tych. nic szczegó lnie strasznego, ale hotel ma wady i należ y je wyeliminować .


    Potem dzieje się najciekawsza rzecz: mię dzy naszymi recenzjami z nią i nad nimi pojawia się wię cej nowych recenzji z wynikiem 10 punktó w, w rozmiarze 5 wierszy. Ocena hotelu roś nie jeszcze bardziej. Ich gł ó wne przesł anie brzmi: absolutnie wszystko jest po prostu super w hotelu, a zwł aszcza ANIMACJA. Czę sto na 5 wierszy cał oś ci recenzji 3-4 dotyczą super animacji. Jedna recenzja bezpoś rednio zawiera nazwę zespoł u animatoró w.

    A potem zaczynam zagł ę biać się w to, co się dzieje. Strona TURPRAVDA jest bardzo ł atwa w uż yciu. Warto najechać myszką na „pseudonim” turysty, któ ry napisał recenzję lub pytanie, a znajdziesz się na jego koncie osobistym. Zawiera wszystkie jego recenzje, opowiadania, pytania, odpowiedzi i albumy ze zdję ciami. Zawsze ciekawie zaglą dam na osobiste konto autora, jeś li coś mnie zainteresuje recenzja lub zdję cie, przynajmniej z pozytywnej, przynajmniej z negatywnej strony. Od razu rozumiesz, gdzie jeszcze dana osoba był a, z czym się poró wnuje itp. Przydatne.

    Wszystkie te recenzje Super Animation został y napisane przez autoró w, któ rzy mają tylko tę recenzję . Stą d bardzo nieprzyjemny wniosek: albo te recenzje został y napisane przez pracownikó w hotelu lub animatoró w, albo na ich proś bę . Jeś li pracownicy hotelu, to jest okropne. Ocena to wszystko, po co zawracać sobie gł owę naprawianiem bł ę dó w, skoro moż na po prostu rzucić zł e recenzje z 10 punktami. Ale wydaje mi się , ż e jeś li relatywnie rzecz biorą c, turyś ci narzekają na czystoś ć toalety, to wystarczy ją umyć , a nie pisać o „super animacji”. A wady hotelu nie są tak znaczą ce, jak kł amstwo jest obrzydliwe.

    Inna sytuacja. Restauracja, bar, animatorzy podchodzą do mnie w prawie wszystkich hotelach i proszą o wystawienie pozytywnej recenzji ze wskazaniem ich nazwy. Ze sł ó w hotelarzy wiem na pewno, ż e w wielu hotelach pracownicy są za to wynagradzani. W recenzji wymieniam nazwisko pracownika tylko wtedy, gdy naprawdę na to zasł uż ył . Piszą c nieuzasadnioną pochwalną recenzję , moż emy wzią ć odpowiedzialnoś ć za zepsute wakacje nastę pują cych turystó w. Proszę turystó w, aby potraktowali tę kwestię poważ nie i nie angaż owali się w nadmierny altruizm. W koń cu moż esz kiedyś być na moim miejscu. Pisz uczciwie i rozsą dnie. Każ da Twoja ocena jest oceną hotelu. Ludzie, czy naprawdę wybieracie się nad Morze Czerwone z powodu animacji??? ?


    Na zakoń czenie chcę powiedzieć , ż e specjalnie przejrzał em WSZYSTKIE recenzje WSZYSTKICH hoteli Marsa Alam na tej stronie. A czy wiesz, ile innych hoteli z podobnymi recenzjami w 5 wierszach „Wszystko boli, zwł aszcza animacja” znalazł em? Zero. Wycią gnij wł asne wnioski i bą dź bardzo ostroż ny. To są Twoje wakacje i Twoje pienią dze.

    Czy mieliś cie, drodzy przyjaciele, podobne przypadki? Podziel się swoim doś wiadczeniem. Daj radę , jak sam okreś lasz obiektywnoś ć recenzji?

    Ż yczę wszystkim wspaniał ych wakacji i szczerych pozytywnych opinii!!! !

    Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
    Aby dodać lub usunąć zdjęcia w relacji, przejdź do album z tą historią
    Вот за что мы едем на Красное Море
    Uwagi (134) zostaw komentarz
    Pokaż inne komentarze …
    awatara