Mam nadzieję, że moja recenzja uratuje twoje wakacje.

Pisemny: 12 marta 2019
Czas podróży: 11 — 24 luty 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 1.0
Dzień dobry! Piszę tę recenzję , aby uratować czyjeś wakacje. Hotel jest straszny, delikatnie mó wią c. Nie ma nawet 3*, a raczej 2. Zacznę od nowa:
1. Po przyjeź dzie od razu zobaczysz recepcję , w któ rej spotka Cię niezbyt przyjazny personel, wrę czą Ci bransoletki i każ ą czekać . Od razu przygotuj się na to, ż e za pierwszym razem nie podadzą normalnego numeru i bę dziesz musiał go kilkakrotnie zmieniać . Ale kiedy mimo wszystko zdecydujesz, Kubań czyk zabierze cię do siebie, ale nie pomoż e ci w rzeczach! Wię c idź po schodach, aby wszystko nieś ć samemu
2. Atmosfera w hotelu: jest jak w starym sowieckim obozie, gdzie poł owa sal jest nieuż ywana, ponieważ jest za duż a i nie ma zbyt wielu ludzi. Oczywiś cie, być moż e pró bowali zaktualizować naprawę , ale on już zginą ł .

3. Pokó j: stary, nie sprzą tany. Mieszkaliś my w ulepszonym i mieliś my przynajmniej balkon, nasi znajomi mieszkali w zwykł ym i szczerze mó wią c, nie ż yczycie sobie tego wrogowi. Ł azienka jest popę kana, nie ma balkonu, ł ó ż ka są stare.
4. Sprzą tanie pokoju: moż esz w ogó le o tym zapomnieć . Rę czniki nie był y zmieniane, jeden komplet dla dwó ch osó b. jeden duż y i jeden mał y. I wyjdź , jak chcesz. Wię kszoś ć trafił a, gdy pod koniec reszty przestali wkł adać papier toaletowy. Ale prawie codziennie robili ł abę dzie na ł ó ż ku. Jak już moż na był o zrozumieć , podł ogi oczywiś cie nie był y myte, a kurz nie wycierany.
5. W hotelu nie ma absolutnie ż adnej logistyki, jest bardzo duż y i podró ż w dowolne miejsce zajmuje bardzo duż o czasu. Np. z pokoju do morza idź min 15. Idź do jadalni min 10. Nie ma wó zkó w golfowych. W ogó le nie ma wind, codziennie musiał em chodzić kilka razy dziennie z 4. pię tra na 1. i tak dalej.
6. Odnoś nie krat: Prawdopodobnie tutaj trzeba ogó lnie powiedzieć , ż e obsł uga jest bardzo kiepska. Moż esz staną ć obok barmana i machać rę kami, a on cię nie zauważ y i zajmie się swoimi sprawami. Po tym nawet na herbatę nie ma ochoty ich podawać
7. Restauracje a la carte: Ryba wcią ż był a niczym. Ale po wł osku bł agam, ż ebyś nie jechał . Zepsuty makaron przynió sł mę ż owi, ale na szczę ś cie był sos mleczny i od razu to poczuł . Miał am sos pomidorowy i niestety nic nie czuł am, a potem przez 3 dni był o ź le.

8. Porozmawiajmy ogó lnie o jedzeniu. Oczywiś cie jest duż o jedzenia, ale nie wszystko jest smaczne. Czytam recenzje, a ludzie byli tak entuzjastycznie nastawieni do owocó w morza - nie wiem, co tam podziwiać , bo nie był y gotowane, prawie surowe. Dlatego wydaje się , ż e jest to duż o jedzenia, ale ostatecznie wkł adasz bardzo mał o na talerz.
9. Basen: Regularny, wielu Kanadyjczykó w, któ rzy siedzą tam cał y dzień
10. Plaż a oczywiś cie pię kna, oczywiś cie trochę brudna, ale Zatoka Meksykań ska jest niesamowita, przypominał a mi Malediwy. Rano ogó lnie spokojnie, wieczorem fale się podnoszą
Wskutek wakacji nam się to nie podobał o. W hotelu był o wiele negatywnych rzeczy. Przed wyjazdem przeczytał am wiele recenzji i był y zaró wno pozytywne, jak i negatywne. I uwierz mi, dla osoby, któ ra wł aś nie wró cił a, nie ma tam nic pozytywnego i wcale nie jest wart swoich pienię dzy. Wzię liś my go tylko dlatego, ż e znajomi już tam odpoczywali i chcieliś my być w towarzystwie, ale uwierz mi, lepiej dopł acić i jechać wię cej do nowego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał