Odniosłem wrażenie, że Rosjanie wcale nie są tam mile widziani!

Pisemny: 1 sierpień 2016
Czas podróży: 12 — 25 lipiec 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Po 12 godzinach lotu chciał em się zrelaksować , wzią ć prysznic, ale w zamian zaczę ł y się bardzo „zabawne” wakacje. Siedzieliś my w recepcji przez 8 godzin!! ! ! Argumentują c tym faktem, ż e zameldowanie jest o 16.00 (a przyjechaliś my o 8.00), a nasz pokó j nie jest jeszcze gotowy i czekamy do 16.00. To oczywiś cie wada organizatora wycieczek PEGASA, ponieważ godziny przyjazdu i odprawy są niespó jne, ale o tym pó ź niej. Moż na by pomyś leć , ż e wina leż y po stronie PEGAS, ale kiedy siedzieliś my na przyję ciu, wszyscy byli już zał atwiani! wszyscy opró cz nas! Kanadyjczycy, Niemcy, Kubań czycy dostali klucze do pokoju opró cz nas Rosjan! Jeś li zameldowanie odbywa się o godzinie 16.00, to dlaczego inni są zakwaterowani? ? ? Nie mogą c znieś ć tak obrzydliwoś ci, zaż ą daliś my rosyjskiego mó wcy i przywieź li nam faceta, któ ry odpoczywał w tym hotelu. poradził nam zadzwonić do przedstawiciela PEGASA w Varadero. Tak naprawdę nie odpowiedział a na wszystkie nasze oburzenia i proś by o przybycie i pomoc, i powiedział a, ż e ​ ​ nie ma sposobu, aby przyjś ć i samemu to rozgryź ć i poradził a, aby poczekać do 16.00, a godzina przylotu nie został a ustalona, ​ ​ ponieważ nocny lot jest najtań szy. W innych krajach, w któ rych odpoczywaliś my z Pegasusem, wszyscy przedstawiciele tego touroperatora byli po stronie wczasowiczó w i starali się im pomó c, ale tutaj jest na odwró t! O 16.00 osiedliliś my się , dzię ki Bogu, w normalnym pokoju, gdzie wszystko był o sprawne.
Po cał ym tym koszmarze spotkaliś my innych Rosjan, czekali 4 godziny i dostali pokó j z niedział ają cą klimatyzacją , ś wiatł o w cał ym pokoju nie dział ał o i nie był o ciepł ej wody. Przeniesiony z ż alu na pó ł do innego pokoju, ale sytuacja nie ma lepszej. Ciepł a woda nie dotarł a na trzecie pię tro i zgodnie z harmonogramem brali prysznic, dopó ki wię kszoś ć ludzi nie wyszł a z plaż y.
W przyszł oś ci nasz pobyt na Kubie był już zrujnowany. Internet za pienią dze, woda za pienią dze, wydaje się , ż e wkró tce wejdziesz do swojego pokoju i poproszą o pienią dze za pó jś cie do toalety. Wody, jak to zwykle w hotelach bywa, nie podawano, dopiero po oburzeniu przedstawiciela PEGASA dostaliś my 1.5 litra wody na trzy osoby na 12 dni. Kolejną wodę moż na był o zebrać w butelce w jadalni, któ ra pachniał a wybielaczem.

Z naszych obserwacji wszystkich rosyjskich urlopowiczó w w tym hotelu w tym okresie wynikał o, ż e Rosjanie nie byli traktowani zbyt dobrze. W barze naleją wino, wszyscy opró cz Rosjanina, w jadalni trzykrotnie naleją wino Kanadyjczykowi, a Rosjaninowi ani jednego. Kiedy te komentarze został y przekazane menedż erowi, mó gł tylko powiedzieć , ż e 80% Kanadyjczykó w jest tutaj i dlatego zwracają na nich wię kszą uwagę . I nikogo nie obchodzi, ż e latanie z Rosji jest duż o droż sze i dł uż sze niż z Kanady, a ze wzglę du na kurs nie jest do koń ca tanie, a z naszego punktu widzenia należ y wyceniać Rosjan, a nie Kanadyjczykó w.
Na miejscu znajdują się ró wnież.2 restauracje. Przyjeż dż ają c do wł oskiej restauracji, każ dy przynió sł po 2 kawał ki bochenka i masł a na talerzu (chyba tak to mają ), ostatnia kobieta, któ ra siedział a z nami przy stole, nie poł oż ył a porzą dnie talerza i bochenki wypadł y talerza na obrus, zaś miał a się , wzię ł a je do rą k i odł oż ył a z powrotem na talerz, na któ rym był y pierwotnie. Oczy wyskoczył y. Nastę pnie wybraliś my z menu tiramisu na deser. Kiedy przyszedł czas na podanie, kelner przynió sł lody, komentują c, ż e mamy tylko 11 tiramisu i wszyscy są Kanadyjczykami przy stole, a ty jedz lody. Oczywiś cie jesteś my już do tego przyzwyczajeni, ale kiedy jadł em lody, natkną ł em się na ż elazny drut z ż elaznej myjki, któ ra sł uż y do mycia naczyń . Zwracają c się do mę ż czyzny, któ ry pracował w tym hotelu (czę sto widywaliś my go na terenie hotelu i podobno utrzymywał porzą dek), przeprosił kilka razy i powiedział , ż e tak myją naczynia. Podszedł do kelnerek z drutem w rę kach, roześ miał y się i rozeszł y.
A potem chcesz iś ć do tego hotelu??? ? ?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał