żal

Pisemny: 9 wrzesień 2017
Czas podróży: 15 — 21 sierpień 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywał w hotelu pod koniec lipca 2017 r. Przy zameldowaniu wszystko był o w porzą dku: wygodna poś ciel, kosmetyki, ale problem z rę cznikami, obsł uga hotelu dopiero po 3 telefonie i proś bie o udostę pnienie księ gi reklamacji znalazł a rę czniki. Pó ź niej zaczę ł y się problemy z Wi-Fi, któ re w hotelu trwał y cał y tydzień . „A co ty chcesz, ja też tego nie mam! (Podobno musiał em jej to oddać na wł asny koszt, czy jak? )” i kto napisał na jakich stronach hotelowych, a poś ciel zmieniamy na 4 dzień . "
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał