Lekceważący stosunek do klientów, kradzieże w pokojach!

Pisemny: 13 luty 2020
Czas podróży: 3 — 9 luty 2020
Przybyliś my do "Ż ajworonoka" w celu uzyskania pomocy medycznej i zobaczenia Zakarpacia. Wybraliś my mię dzy tym hotelem a hotelem w Kosino, ale ceny Zhaivoronki był y przeważ one. Podczas aklimatyzacji wyczuwał o się lekką sowieckoś ć - to najcień sze ś ciany w pokoju, ten sam rodzaj ś niadania i ponure twarze sł uż ą cych. Ale to nie zepsuł o ś wią tecznego nastroju, dopó ki… nie wyjechaliś my na cał y dzień na wycieczkę do Budapesztu, a pokó j został oddany do sprzą tania.

Nastę pnego ranka, kiedy idę na ś niadanie, nie znajduję dresó w Nike! Nie wierzą c wł asnym oczom, mó j mą ż i ja odwró ciliś my numer ponad 3 razy! Nie ma ich tu! Zwracają c się do administratoró w, usł yszeliś my zwroty typu „Czym jesteś ! Nigdy tego nie mieliś my i nie moż emy być , sama je stracił eś , ale chcesz winić nasze najuczciwsze pokojó wki! ”. Na pytanie o aparaty - nie mamy tam aparató w!

Na pytanie, czy hotel moż e w jakiś sposó b zrekompensować utratę rzeczy o wartoś ci 1400 UAH (na przykł ad bezpł atny dostę p do basenó w), usł yszał em odpowiedź : „Wię c każ dy chce przyjechać po to, ż eby mieć coś z nami”. Kiedy powiedział em, ż e zadzwonię na policję , odpowiedzieli: „Sami to zadzwoń my”.

A potem zdał em sobie sprawę , gdzie się dostał em - wzajemna odpowiedzialnoś ć i zgnił a miarka! Nie w otoczeniu zewnę trznym (choć tu też ), ale w RELACJI DO KLIENTÓ W! W rezultacie wakacje był y zepsute, po raz kolejny przypomniał em sobie mą dre powiedzenie: „Tania ryba - zgnił a juszka” (choć nie tak tania). Kto pó jdzie do Zhayvoronok, bą dź czujny, ale lepiej nie iś ć . Dla osó b, któ re tak jak ja choć trochę podró ż ował y po ś wiecie – to generalnie do bani! Nuda i nagromadzenie emerytó w i dzieci w raczej mał ych basenach! Jedyną pozytywną rzeczą jest ich restauracja! Dobre jedzenie i ś wietna obsł uga!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał