Nie bardzo dobry hotel. Nie więcej niż 3 gwiazdki

Pisemny: 3 wrzesień 2020
Czas podróży: 24 — 30 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Zacznijmy od tego, ż e hotel nie dorasta do swoich gwiazd. Pię ć gwiazdek nie jest nawet blisko. Ś niadania wliczone w koszty utrzymania, któ re był y serwowane, przygotowywane był y z produktó w nie najlepszej jakoś ci i jakby ugotowane w szkolnej stoł ó wce, bez smaku, nieapetyczne, monotonne. Jezioro o któ rym tyle PR-u faktycznie ś mierdzi ś ciekami, a jeś li pogoda jest spokojna lub lekki wiatr to uzdrawiają Cię zapachy tego jeziora, nawet w pokojach jak najdalej od jeziora, ten smró d jest poczuł . Dzię ki wiatrowi od morza, któ ry przez wiele dni uratował sytuację z zapachem, ale jeś li nie jesteś palaczem, wiatr tutaj nie pomoż e, ponieważ nie ma koncepcji pokoju dla niepalą cych. Z są siednich balkonó w wszystkie zapachy dymu tytoniowego docierają do są siednich pokoi, a dzieci bez przerwy nim oddychał y.
Plac zabaw: Dziecko uderzył o gł ową w metalowe, ostre, otwarte nity wewną trz mię kkiego labiryntu. To nie powinno mieć miejsca w takim miejscu.
To niebezpieczne dla dzieci. I tak labirynt jest dobry, podobnie jak plac zabaw w ogó le. Ale dzieciom udaje się rozerwać sieci w jeden dzień , a personel nie ma czasu na ich naprawę , co sprawia, ż e ​ ​ labirynt jest niebezpieczny bez ś cisł ego nadzoru rodzicó w. Dzieci lubią plac zabaw i labirynt, nie chcą wychodzić i bawią się tam godzinami. Rodzinny hotel z duż ą iloś cią dzieci.

Pomijają c niecodzienny charakter, pod oknami obsł uga nieustannie nosi ogromne taczki i kubł y na ś mieci, któ re nawet o pó ł nocy wydają dziki hał as. Niewygodny.
Restauracja jest dobra, pł atna, kucharze wyś mienicie gotują , zamó wienia realizowane są szybko, nawet gdy restauracja jest zaję ta. Ceny są do przyję cia. Kelnerzy są dobrzy.
Ale naczynia są myte sł abo, ja osobiś cie kilkakrotnie mył em widelce, na któ rych był nadmiar jedzenia od poprzedniego uż ytkownika, co jest bardzo nieprzyjemne, sprzę t nie jest sterylizowany po klientach, w okresie koronowirusa nie są podejmowane ż adne ś rodki, pokoje są nie kwarc po wyjś ciu i przed przyjazdem nowych goś ci. Jedyne dwa ś rodki antyseptyczne w cał ym hotelu znajdują się w barze i recepcji. Obsł uga w ogó le nie przestrzega elementarnych norm, nie mierzy niczyjej temperatury po przyjeź dzie, w Grand Hotelu nie zobaczysz rę kawiczek, masek, mycia rą k, sterylizacji. Jeś li tak, to zapraszamy do Grand Hotelu.
Baseny są dobre, czyste, ale bardzo, bardzo chlorowane, zapach wybielacza jest wyczuwalny na cał ym terytorium. I tak doskonał e.
Miejsce na grilla jest ś wietne.
Pokoje są stare i mał e, mają okropne materace, na któ rych twarde sprę ż yny ł atwo wyczuwa się rę ką , sen boli, ale jest budynek z nowymi, cudownymi pokojami.
Sprzą tanie pokoju jest takie sobie. Trochę brudne i zakurzone w trudno dostę pnych miejscach. W ł azience jest trochę pleś ni. Wi-Fi jest doskonał e w cał ym tekś cie.

Prywatna plaż a jest brudna, personel nie został nauczony, jak czyś cić ją z papierosowych gobies i ś mieci za pomocą grabi.
Sam musisz iś ć po papier toaletowy i worki na ś mieci, sam też wyniesiesz ś mieci z pokoju.

Administracja spowalnia rozwó j sprzed 20 lat. Wię c to nie tyle hotel, ile oś rodek rekreacyjny. Nie dał bym jej wię cej niż.3 gwiazdki.
Na pewno nie wró cę tu ponownie.
Chociaż wiele osó b lubi ten hotel pomimo niedocią gnię ć i to prawda.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał