Nie mogę polecić. Nie podobało nam się to

Pisemny: 15 lipiec 2020
Czas podróży: 29 czerwiec 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Postanowił em z hotelem w ostatniej chwili. Tam, gdzie chcieli, nie był o już miejsc. Zatrzymaliś my się w Grand Hotelu ze wzglę du na basen i stosunkowo nowe pokoje.

Ale jakie to był o rozczarowanie, gdy prawie wszystkie informacje był y w biurze. Strona tego hotelu okazał a się fał szywa.

Po pierwsze, nie jest to wieś Zatoka, ale wieś Karolino-Bugaz. Straszna droga do hotelu, wą ska, z nieró wnymi pł ytami, dookoł a przepraszam biurokraci i opuszczone tereny, kolej.

Po drugie rozbudowana infrastruktura – w ogó le nie ma komentarzy. Nie ma absolutnie doką d pó jś ć , sklepy i bazar znajdują się po drugiej stronie linii kolejowej. Ci w pobliż u mają droż sze ceny i mniejszy wybó r. Miał am wraż enie, ż e jestem na bezludnej wyspie, gdzie w ogó le nie chciał am wychodzić poza hotel.


Przez telefon powiedziano mi, ż e animacja dla dzieci 2 razy w tygodniu. Wł aś ciwie doszliś my do tego 1 raz - a potem był a to animacja na pó ł godziny dla najmł odszych. Moje dzieci odmó wił y udział u.
Ś niadania są takie sobie. Oczywiś cie moż esz. Zabroniono mi wyjmować naleś nikó w dla dzieci. Chociaż na moich oczach ludzie wielokrotnie wycią gali peł ne talerze jedzenia i nikt ich nie komentował .

W pobliż u basenu nie ma znakó w palenia. Ale niektó rzy „ludzie”, nie zawstydzeni, palą w twarze dzieci tuż przy basenie i nikt z administracji nawet nie prowadzi na ucho, a popielniczki przynoszą z kawiarni.

Pokoje, któ re nie wychodzą na basen, wychodzą na budowę kolejnej bazy i kuchni hotelu. Z kuchni do pokoju wdzierają się zapachy, a do toalety przenika nawet zapach jedzenia. Ró wnież przez okno, gł ę boko wieczorem, sł ychać muzykę z innej bazy i jadą cego pocią gu. Ekologia zero ((

Zielone jezioro, w któ rym moż na ł owić ryby. Ale nie jestem pewien, czy ona tam jest. Przez cał y czas nikt nie korzystał z tej wspaniał ej usł ugi, przepisanej na stronie.
Kiedy się zameldujesz, nie powiedzą ci zasad lub powiedzą ci coś zupeł nie innego niż to, co się faktycznie wydarzy. Jak to się dla nas stał o. Na moje uwagi gospodyni hotelu (kobieta w recepcji tak się nazywał a) powiedział a, ż e ​ ​ jest tu gospodynią i bę dzie wchodził a do pokoi, kiedy uzna za stosowne, bez pytania mnie. Jakbym w ogó le był nikim, chociaż zapł acił em duż o pienię dzy. A jeś li coś mi się nie podoba, to już nie moż emy przyjechać . Przyjmiemy twoją radę i już nie wró cimy))

Oczywiś cie był y też pozytywy:
- wspaniał e baseny, czyste;
- pokoje dobre, ró wnież czyste, z dobrym remontem;

- plac zabaw, choć mał y, ale dzieciom się podobał , bo był o duż o dzieci, potem był z kim się bawić ;
- znakomici kelnerzy, widać , ż e chł opaki pró bowali (z wyją tkiem popielniczek);
- Miejsce do grillowania.
Nam się to nie podobał o, był o jakoś niekomfortowo, wyjechaliś my z radoś cią . Istnieje wiele innych opcji, któ re są znacznie bardziej wartoś ciowe. Wystarczy zarezerwować z wyprzedzeniem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał