Okropny personel, niegrzeczne nastawienie i całkowita obojętność na potrzeby gości

Pisemny: 17 czerwiec 2015
Czas podróży: 8 — 9 marta 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 2.0
Dzień dobry!
Odpoczywał w kompleksie restauracyjno-hotelowym 03.08. 2015. Przede wszystkim uderzył a mnie niegrzecznoś ć personelu. Pomimo tego, ż e wynajmowali najdroż szy domek, postawa był a po prostu obrzydliwa. Bą dź przygotowany na to, ż e obsł ugiwane są tu tylko osoby w norkach i sandał ach (w marcu), czyli personel okreś la poziom zamoż noś ci „na oko” i na tej podstawie decyduje, czy sł uż yć , czy nie.
Kiedy pró bujesz zjeś ć obiad w restauracji, chę tnie zostawisz porzą dną sumę - czekanie na kawę /herbatę przez 25 minut, gorą ce nie czekał o wcale. Jak najbardziej nieproszeni goś cie siedzieli na werandzie (znowu w marcu). Wielu goś ci był o wygodnie owinię tych w koce, ale nie znaleziono ich dla nas, twierdzą c, ż e to nie sezon, jak mó wią .

Podejmowaliś my daremne pró by zamó wienia chociaż by herbaty w pokoju....do dziś pamię tamy odpowiedź prostackiego zarzą dcy - "Có ż , oczywiś cie herbatę moż na zamó wić w pokoju, ale nikt ci jej nie przyniesie..." Jak bezdomni i ż ebracy pobiegli na stację benzynową po herbatę i zanieś li go do domu.... Nie mogł em pomyś leć , ż e bę dę tak zadowolony z herbaty z torebki, bo najbliż sza restauracja w Kijowie (100-150 km. )
Jedynymi mił ymi ludź mi w tym, ż e tak powiem, kompleksie restauracyjno-hotelowym byli pan mł ody i ochroniarz.
Optymistyczne spojrzenie na ż ycie i przyjemne towarzystwo pozwolił y nam potraktować to z humorem. Nie trzeba jednak wspominać , jak nieprzyjemnie był o dla naszych Panó w, któ rzy cał ym sercem chcieli sprawić nam niespodziankę na wakacjach. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał