Niegrzeczność i nieprofesjonalizm

Pisemny: 18 sierpień 2018
Czas podróży: 16 — 17 sierpień 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 1.0
1. Przyszliś my do Babuni w celu planowania strategicznego – Wi-Fi po prostu nigdzie nie dział ał o. Nie moż na był o poprawnie dział ać .
2. Na ś niadanie zamó wiliś my pł atki owsiane z owocami z menu - przynieś li pustą owsiankę i nie potrafili wyjaś nić dlaczego. Kolejne ś niadanie - angielskie - przyniesiono bez fasoli wskazanej w menu. Nic nie został o zastą pione. Nie dają latte na ś niadanie - nie jest wliczone: tylko americano z mlekiem) Nie przyniosą też dodatkowego kawał ka chleba - nie wolno)
3. W basenie trzeba WYPOŻ YCZYĆ rę cznik za 15 UAH. To pierwszy raz, kiedy to widzę , mimo ż e duż o podró ż uję .
4. Aby przyjś ć na basen lub na ś niadanie - trzeba wzią ć kartę w recepcji) Nie był o innego wyjś cia.
5. Z dobrej strony - pyszne steki, przyzwoite pokoje i jeden dobry, profesjonalny kelner (wysoki, ciemnowł osy mł ody czł owiek, daj mu podwyż kę , ratuje miejsce! ). Ale ocena miejsca to 1, bo to totalny cham.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał