To nie jest 5 gwiazdek!!!, maksymalnie 3!!!

Pisemny: 25 lipiec 2018
Czas podróży: 9 — 19 lipiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
To nie jest 5 gwiazdek! ! ! Maksymalnie 3! ! !
Dzień dobry.

Zdecydowanie nalegam, aby zorganizowali kongres przywó dcó w i przejrzeli liczby lub przenieś li się do tej „SZOPY” jako kryjó wki.

ummmm

Wszystkie opinie o hotelu nie są prawdziwe, kiedy przyjechaliś my, byliś my o tym przekonani. To nie jest 5*. Meldują się dopiero po 14.00, z dzieć mi, po czarterze nocnym, za pienią dze kategorycznie ich to nie obchodzi. Na recepcji tylko jedna osoba na zmianę mó wi po rosyjsku, a ona jest bardzo niezrozumiał a, gdy tylko dowiaduje się o konkretach, wybiegł a otył a kobieta i krzyczał a na swoich podwł adnych, któ rzy przybyli w odrę twieniu nawet bez niej, wię c nie był o wielka sympatia przy odprawie.


Po rozpoczę ciu krę cenia filmu ta sama otył a kobieta, niczym ś miał y profesjonalista z grupy ludzi z problemami z hotelu, zauważ ył a mnie i zaczę ł a krzyczeć coś w swoim wł asnym ję zyku, DRUGA nie minę ł a, gdy pojawił się ł ysy mę ż czyzna, któ ry przedstawił się jako dyrektor generalny hotelu i voila dostajemy kartkę z liczb, przypadek? Nie są dzę ! Wszyscy z tej samej bandy obibokó w!
Zapominają wydać karty na rę czniki plaż owe, gdzie pokó j się znajduje, też poszukaj siebie, a mają.4 budynki.

Pokoje moż e są już wolne, ale recepcja robi bezradny gest, bo nie jest gotowa na przyję cie tylu turystó w (znowu wró ć my do podobno 5 gwiazdek).

I tak po 4 godzinach stania w recepcji tak dam Ci NUMER

Wchodzimy, w ł azience jest 4 Turkó w, odkrę cają dla nas krany, na nasz widok od razu zbierają i zostawiają gorą cą wodę , ż eby wypł ynę ł a z konewki, wycią gają jednego z nich i pytają „Kiedy naprawią to? ” Odpowiedź brzmiał a „Dwie minuty”, proszę czytelnika, aby zapamię tał te „2 minuty”

Potwornie zmę czeni po locie, zostawiają c rzeczy na korytarzu i nasł uchują c stukotu uciekają cych hydraulikó w, przechodzimy dalej i zaczyna się zabawa. Zamó wiliś my pokó j dla nowoż eń có w, w efekcie 2 osobne ł ó ż ka, czyjeś paznokcie leż ą na podł odze, wszystkie meble tapicerowane, tapeta sklejona w kawał kach, brudne lustra itp. itp.
Rozbieramy rzeczy, trwa to okoł o godziny, nie ma kanalizacji) Schodzę na recepcję do tych samych pó ł przytomnych pracownikó w, mó wią , ż e teraz przyś lą , UWAGA! ! ! W efekcie hydraulika został a wysł ana dzień przed WYJAZDEM! dziewią tego dnia obró cili cał ą wannę , wywiercili kafelek, ogó lnie rzecz biorą c, tylko szopę . Zostawiają c wszystkie godne ś mieci w ł azience, ponownie zwró cił em się do tej niekompetentnej recepcji, aby zadzwonić do sprzą taczki, czekaliś my na nią.4 godziny, aż dotarliś my do maty w telefonie.


Po spę dzeniu duż ej iloś ci czasu w recepcji i wysł uchaniu okropnoś ci innych goś ci (któ rzy mają karaluchy, usiedli z widokiem na ś mietnik, któ rym przydzielono pokó j trzyosobowy z dwoma ł ó ż kami itp. itp. ) przestał em się z nimi kontaktować , z myś lą , ż e w tym domu wariató w ponad stopę w ż yciu i nie radzę!

I tak przez 10 dni:

Usł uga - MINUS 5 z twoich pię ciu gwiazdek (czytaj powyż ej)
Kuchnia - 3 z 5

Terytorium - 2 z 5 (Bardzo mał o miejsca, nie moż esz spokojnie się poł oż yć )

Animacja - 0 z 5

Plaż a - 3 na 5 (3 tylko przez morze, wszystkie leż aki są poł amane, ś cież ki nie został y oczyszczone z piasku (a przy 40 stopniach nie każ dy moż e po niej biec) urny to brą zowe doniczki, postawić tam jedną butelkę i tyle to)

I szkoda tylko napisać kilka innych minusó w i po odwiedzeniu w ż yciu hoteli, któ re miał y zaró wno trzy, jak i cztery gwiazdki, co najważ niejsze, ten hotel nie ma 5 gwiazdek, sufit to 3, wszystko jest przesycone chamstwem i oboję tnoś cią , ja polecam rozważ yć jakikolwiek inny hotel na relaks, a nie na kł opoty, dzię ki za uwagę !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał