Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7839 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Czy biuro podróży może odmówić przyjęcia wybranego i opłaconego hotelu na tydzień przed wycieczką?
W marcu zarezerwowaliśmy wycieczkę do Kemer w hotelu ZEN PHASELIS PRINCESS. Od razu zapłaciliśmy 60% kosztów wycieczki, reszta na miesiąc przed wyjazdem. Teraz do wyjazdu pozostał tydzień, a nasze biuro podróży informuje nas, że ten hotel odwołał sprzedaż pokoi ekonomicznych i sugeruje, abyśmy dopłacili 370 USD za pokój standardowy lub odwołali wyjazd. Czy powinniśmy dopłacać, bo to nie nasza wina. Spełniliśmy wszystkie warunki wczesnej rezerwacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • zapytał 2014-07-0810 lat wstecz
Odpowiedzi  •  8
аватар Pachok
Pokoje są wykupywane przez operatorów na początku sezonu, a następnie płacą hotelowi. Agenci dokonują rezerwacji u operatora, najlepiej gdy turysta przyszedł do biura z pieniędzmi. A potem dostają potwierdzenie. Jak widzę sytuację w twoim przypadku: hotel nie ma z tym nic wspólnego. Albo operator nagle chciał sprzedać te same pokoje drożej (co jest możliwe, ale mało prawdopodobne), albo, co bardziej odpowiada prawdzie, twój agent zawiódł - albo przypadkowo zarezerwował standard, albo w ogóle nie zarezerwował pokoju czas przedpłaty, a teraz „ekonomia” nie zostaje, oferuje się mu standard. W każdym razie nalegaj na własną rękę, udaj się do dyrektora agencji.
аватар svetagolovleva
Dziękuję za odpowiedź. Dzisiaj idę do agencji nalegać na własną rękę.
аватар sigur62
Na pewno będę wspierać Pachoka.
Agent szczeka, numery już dawno zostały wykupione i nikt nie może „odwołać” sprzedaży. Dlatego istnieje RB, żeby zapłacić wcześniej, ale mniej.
Zażądaj tych agentów gopnika, aby spełnili warunki umowy.
аватар sent2008
Popieram Pachoka i sigur62.
Kilka razy, gdy rezerwowałem wycieczkę z agencjami, potwierdzenie rezerwacji z hotelu przyszło w momencie realizacji umowy o świadczenie usług między mną a TO, czyli kilka minut po otrzymaniu naszych danych przez rezerwację hotelu obsługa. A pełna opłata za wycieczkę pobierana jest dopiero po potwierdzeniu rezerwacji przez hotel. Zdecydowanie wina agencji. Postawić na swoim. Powodzenia!
аватар lubitelj
Teraz okazało się - to kiedy? po 100% opłaceniu wycieczki i potwierdzeniu hotelu? Jeśli tak, nalegaj na własną rękę.
аватар irina_1901
Jeśli hotel schrzanił, to powinni umieścić cię w "standardowym" pokoju bez żadnych dodatkowych opłat. Jeśli winne jest biuro podróży, niech dopłaci. Musisz mieć przy sobie kupon. Powinien powiedzieć, jaki masz numer. Więc spokojnie idźcie i pozwólcie im to rozgryźć między sobą.
аватар HotLine
sent2008 poruszył ważny punkt kupowania trasy.
Zwykły agent niezwłocznie po podpisaniu umowy i dokonaniu uzgodnionej części przedpłaty PRI THE TURIST dokonuje rezerwacji w systemie rezerwacji on-line operatora. A te zastrzeżenia (wnioski) nie mogą nigdzie zniknąć. Wszystko jest widoczne w samej aplikacji - data zgłoszenia, składniki wycieczki, potwierdzenie, anulowanie, koszt, płatność itp. Wielu operatorów na stronie ma możliwość sprawdzenia jej statusu na otwartym terenie po numerze zamówienia.
To są informacje.
Teraz rekomendacja dla pytającego. Wymagaj pokazania aplikacji na wycieczkę. Myślę, że na tym etapie wszystko stanie się jasne. Kiedy zarezerwowany, jaka cena, jaki rodzaj pokoju.
Więcej informacji. Operator NIGDY nie dokonuje zmian w zamówieniu, które mają wpływ na cenę. Tylko za zgodą lub na żądanie agenta. Jeśli operator chce coś zmienić, to musi być pismo od operatora do agenta na ten temat. A operator będzie czekał na odpowiedź agenta na ten list. Korespondencję tę można również przeglądać.
Niestety, jeśli agent jest winny, trudno go ukarać. Jest on zobowiązany albo dostarczyć dokumenty na zwiedzanie opisane w umowie, albo zwrócić pieniądze.
аватар bakirovaalbina
Zapłaciliśmy 100% za wycieczkę, powiedzieli, że czekamy na potwierdzenie hotelu, rano otrzymaliśmy odmowę. Dlaczego hotel może odmówić?
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już