Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7841 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
powiedz mi, kto pozwał organizatorów wycieczek o ukąszenia w hotelu pluskwami?
w maju odpoczywaliśmy z Pegasusem na Kiriszu, w ich firmowym hotelu, gdzie pogryzły ich pluskwy, wysłali oficjalny list do touroperatora, zaświadczenie z kliniki pielęgnacji skóry, zdjęcia, są dowody - ale nie ma w rezultacie organizator wycieczki odpowiedział, że wysłał reklamację do hotelu i odpowiedź jest mało prawdopodobna, że ​​warto czekać, chociaż w umowie wyraźnie stwierdza się, że są odpowiedzialni za czas trwania podróży, aby nie wyrządzić szkody zdrowiu, być może ktoś miał podobne przypadki, powiedz mi
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • zapytał 2010-05-2614 lat wstecz
Odpowiedzi  •  9
аватар farewell
Nie spotkałem się z takimi przypadkami, ale z całą pewnością mogę powiedzieć, że Państwa zamiar pociągnięcia touroperatora do odpowiedzialności na drodze sądowej, dochodzenia od niego odszkodowania itp. niestety nie zakończy się sukcesem. Rzeczywiście, zgodnie z Ustawą Ukrainy „O ochronie praw konsumentów”, jeśli turysta ma zapewnioną usługę turystyczną niskiej jakości, ma prawo do proporcjonalnej obniżki ceny, usunięcia braków, zwrotu kosztów usunięcie braków lub rozwiązanie umowy i zwrot wpłaconej kwoty lub wymianę na nią usług. Ale tutaj pytanie brzmi dokładnie, co jest uważane za „usługę niskiej jakości”. Organizator może zostać pociągnięty do odpowiedzialności, jeśli nie zakwaterujesz się w hotelu określonym w Umowie, hotel nie odpowiada zadeklarowanej kategorii itp. Obecność pluskiew w hotelu leży „poza odpowiedzialnością” organizatora . To jest skarga na hotel.
аватар Pachok
Czy mogę poznać nazwę hotelu? Kraj musi znać swoich „bohaterów”!
аватар Irina-ua
To na pewno trzeba znać „bohaterów”! Odpoczywaliśmy w zeszłym roku w Kilikia Palace w Kemer, były karaluchy. Ale wszyscy razem z przewodnikiem udawali, że niczego nie zauważają.
аватар Anetka-gan
organizator wycieczki odpisze wszystko jako siłę wyższą i zjawiska naturalne :) podobno wszystko zatruli, ale tutaj inwazja nie jest od nich zależna. Pegasus ma teraz większe kłopoty z powodu rozbitego autobusu, nie ma czasu na karaluchy.
аватар mishonok
Hotel PEGAS KIRISH RESORT, karaluch właśnie przebiegł, a my swędziliśmy całą resztę, a ugryzienia są nadal widoczne, jaka siła wyższa tu jest ...... zdjęcie w moich recenzjach
аватар Irina-ua
A w Pałacu Cilicia byliśmy z Coral. Ale przewodnik był ciągle bardzo zajęty zbieraniem ciasta na wycieczki i kart SIM. Co więcej, cena kart SIM na dzień wzrosła z 15 do 20 dolców. Co to za owady!)))
аватар Pachok
Oszołomiony! Spojrzałem na zdjęcia, bardzo Ci współczuję. Hotel znajduje się na czarnej liście.
Co powiesz na pluskwy? Zdarza mi się to od komarów, kochają mnie i zjadają mnie bezlitośnie, jeśli się niczym nie smaruję.
аватар Anetka-gan
Sądząc po zdjęciu, gryzło cię całe stado! Komary mnie pogarszają, ale jestem uczulony.
wygląda jak komary lub alergie
аватар jabetta
Jeśli to cię pociesza, to ukąszenia twojego męża nie są pluskwami ​​- są to albo komary, albo alergie (co jest bardziej prawdopodobne).
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już