Poziom hotelu wyraźnie się pogorszył (w porównaniu do 2020 roku)

Pisemny: 8 czerwiec 2021
Czas podróży: 19 — 26 może 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 10.0
Odpoczywaliś my w maju z duż ą rodziną , 10 osó b. Mieliś my 4 pokoje. Rozliczenie - wszystko poszł o ś wietnie, dziewczyny na recepcji są po prostu mą dre i pię kne, dał y pokoje w pobliż u, szybko się zadomowił y. Odwiedziliś my ten hotel po raz pierwszy w lipcu 2019 roku i byliś my mile zaskoczeni. Podobał a nam się koncepcja hotelu, kulturalna i troskliwa obsł uga, a wieczorem muzyka na ż ywo w pobliż u restauracji to tylko "atrakcja" tego hotelu, a takż e osobna cukiernia. Ł adna plaż a, widok na gó ry. Wszystko jest pyszne, pię kne.... Byliś my w 2019 zaraz po zniesieniu blokady, moż e wtedy hotel spró bował wię cej. Nawiasem mó wią c, jedzenie był o ró wnież o poziom wyż szy w 2019 roku. Dlatego decydują c się na wyjazd z duż ą grupą , wybraliś my ten hotel bez zastanowienia i zabraliś my najbliż szych.
Kupiliś my bilety z wyprzedzeniem, bez ż adnych promocji itp. Po przyjeź dzie byliś my rozczarowani. Sprzą tanie jest zł e, sprzą tają kiedy jest im wygodnie i na chybił trafił (obecnoś ć nawet 1-2 dolaró w w ż aden sposó b nie wpł ynę ł a), musieli czekać pó ł dnia na rę czniki, raz poł oż yli kompletnie zabrudzony rę cznik w niektó rych plamach zamiast czystych. Kosz na ś mieci w ł azience był zepsuty we wszystkich 4 pokojach. Nigdy nie został y zastą pione. I któ regoś dnia po prostu zostawiliś my ś mieci z wiadra, choć w torbie, na stole przy szczoteczkach do zę bó w, w ł azience. Kapcie był y tylko w jednym pokoju. Skargi na zł e czyszczenie był y reagowane na opieszał y i nie po raz pierwszy. Cukiernia był a na poziomie, ale dziewczyny kelnerki był y niegrzeczne, okazywał y niezadowolenie i nieoczekiwanie. Mą ż poprosił o cukier i ł yż kę - tak kelnerka z niezadowoloną miną rzucił a cukier na stó ł . A w ostatnich dniach odpoczynku asortyment w cukierni stał się bardzo mał y (resztki z 20-00). W przypadku leż akó w problem dotyczy tylko basenu, ale nie jest krytyczny. Wydawał o się , ż e przez ostatnie trzy dni odpoczynku hotel był peł ny.
Plusy: animacja dla dzieci jest doskonał a, park wodny jest dobry, wi-fi jest wszę dzie na terenie i w pokojach hotelowych, morze jest doskonał e, pokoje z widokiem na morze to 4, sam hotel 4.5, pyszne sł odycze (specjalne podzię kowania w tym celu). Posił ki - 4. Napoje - 4.

Minusy: szef animacji jest prosty, w wię kszoś ci niegrzeczny i nie peł en szacunku dowcipy wobec wczasowiczó w (to po prostu okropne, odnosi się konkretnie do jednej osoby, strasznie był o uczestniczyć , rodzaj pani-braterstwa), reszta animacji jest ś wietna . Ale ton nadaje szef animacji. Niegrzecznoś ć personelu serwisowego. Nieco zniszczone pokoje. I bardzo zdenerwował mnie brak zapał u w hotelu - muzyka na ż ywo w pobliż u restauracji, no có ż , to był o po prostu za mał o...(znowu nie dla wszystkich). Kawa jest okropna, nie do picia. Postanowił em widocznie w tym roku zaoszczę dzić na wczasowiczach. Niegrzecznoś ć personelu był a rozczarowują ca (na ulicy w restauracji, w któ rej smaż one jest mię so, do czyszczenia - jest to po prostu nie do przyję cia na tym poziomie hotelu, kelnerka w cukierni).
TO WSZYSTKO W PORÓ WNANIU Z TYM SAMYM HOTELEM OD 2020 ROKU. Ż yczę hotelowi naprawienia niedocią gnię ć z personelem. Jeden z moich ulubionych hoteli, niestety w przeszł oś ci. Nie pojedziemy tu ponownie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał