Nasze wakacje tworzą ludzie, a ten hotel ma wspaniałych ludzi

Pisemny: 17 listopad 2021
Czas podróży: 18 — 25 październik 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 10.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Wypoczę ty z rodziną.

Nasze „przygody” rozpoczę ł y się w Kijowie. Został zakupiony i opł acony za wycieczkę po Coral w czerwcu. Dwa tygodnie przed odprawą przychodzi powiadomienie, ż e overbooking, a oni oferują pią tki, ale takie g… zrozumiał e. Dzwonię do hotelu i okazuje się , ż e operator Coral tylko wysł ał zgł oszenie!! ! 29.09, a już hotel im odmó wił , bo był peł ny. Bez wyjaś nień , bez normalnych opcji hotelowych, po prostu operator postanowił odsprzedać moją wycieczkę za wię cej i to wszystko. Jak moż esz zaufać takiemu operatorowi? Zastanó w się dobrze przed uż yciem tego operatora. Ale wielkie podzię kowania dla Nurai (relacja goś cia), któ ry wszedł na nasze stanowisko i zaproponował rozwią zania problemu. Nasza wycieczka przeniosł a się o jeden dzień . Szczerze mó wią c jestem zdziwiony, ż e ta osoba nie przejmował a się tym i pró bował a nam pomó c, ale mogł a wszystko wcisną ć na operatora i tyle. Jeszcze raz dzię kuję Nuray.

Przez resztę czasu zwracaliś my się do niej z ró ż nymi drobnymi sprawami i zawsze wszystko rozwią zywaliś my szybko i sprawnie.

Teraz o hotelu:
1. Był em w Turcji wiele razy i pierwsze wraż enie z hotelu nie był o zbyt dobre, ale kiedy się zadomowiliś my i trochę lepiej poznaliś my personel i hotel, pozostał y tylko pozytywne emocje.
2. Hotel „zatochin” dla rosyjskoję zycznych wczasowiczó w (przez cał y tydzień nie spotkał em ani jednego obcokrajowca). Cał y personel mó wi dobrze po rosyjsku. To oczywiś cie plus dla tych, któ rzy nie mó wią po angielsku.

3. Jedzenie - nie bę dziesz gł odny, cią gle coś jest dodawane, wszystko jest pyszne, ale homara nie oczekuj na co dzień . Dał kilka razy owoce morza - mał ż e, krewetki, ryby od zawsze. Duż o sł odyczy, szczegó lnie w cukierni i duż y wybó r pysznych lodó w.

4. Plaż a jest duż a, leż aki ustawione tak, ż e nikt nie siedzi na gł owie, bardzo wygodnie.

5.
Wejś cie do morza - mał e kamienie i jest mał e, niezbyt wygodne zejś cie - dla osó b starszych, gdy są fale bardzo trudno się wydostać.

6. W pokoju są przestronne, wygodne materace, są szlafroki. Nie ma kapci, niezbyt wygodnych szaf, a już moż na by je wyremontować.


7. Animacja jest najlepsza. Animacja dla dzieci - 5 osó b zabawia dzieci, cał y czas coś formują , kleją , jakaś aktywnoś ć . Nie moż na był o wycią gną ć dziecka z klubu. Animacja dla dorosł ych - nie mogę nic powiedzieć o zaję ciach przy basenie, ponieważ cał y czas był em nad morzem, ale wieczorne pokazy są wspaniał e. Przed każ dym pokazem jest bardzo fajna i fajna dyskoteka dla dzieci, takż e z dorosł ymi. Nastę pnie nagradzanie wszystkich, któ rzy aktywnie uczestniczyli we wszystkich zaję ciach w cią gu dnia. Gratulacje urodzinowe, a potem profesjonalne pokazy - magik, taniec, akrobatyka. Naprawdę mił o patrzeć i czerpać przyjemnoś ć estetyczną.

osiem.
O alkoholu nic nie powiem, bo nie jesteś my szczegó lnie pijakami, kilka razy piliś my piwo i wino. Moż esz się napić.

9. Centrum Spa - do dyspozycji ł aź nia rosyjska, sauna rzymska, ł aź nia turecka. Mó wią , ż e jedna godzina na osobę dziennie, ale nie widział em ich wyrzuconych. Nie korzystał em ze spa innych niż sauna.

10. Park wodny jest niezwykł y, park wodny jest elegancki. Osobno dla dzieci z duż ą iloś cią miasta i basenem jest pł ytki i podgrzewany. A dla dorosł ych wspaniał e zjeż dż alnie. Dział a na godziny.

11. Medycyna - zł apał em się za plecy i musiał em skontaktować się z firmą ubezpieczeniową , wysł ali mnie do lekarza w hotelu. W hotelu zawsze obecna jest pielę gniarka, któ ra doskonale mó wi po rosyjsku, wstę pnie wypeł nił a wszystkie dokumenty ubezpieczenia, zadzwonił a do nich, a nastę pnie wezwał a lekarza. Lekarz przyjechał za 10 minut, zapytał o wszystko (mó wi doskonale po angielsku, ale w razie potrzeby pielę gniarka moż e wszystko przetł umaczyć.
Przepisał zastrzyki, kupił lekarstwa, pielę gniarka zrobił a zastrzyk, a nastę pnego dnia poczuł am się ś wietnie. Nie daj Boż e, ż e nie potrzebujesz usł ug lekarzy.

12. Restauracje a la carte są ró wnież niezwykł e, koniecznie odwiedź . Wystarczy wcześ niej się zapisać , bo jest full. To jest naprawdę pyszne, pię kne. I jeszcze raz powtarzam, ż e ludzie robią resztę i są cudowni w tym hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał