Niepopełnić błędu! Nie idź do tego hotelu?

Pisemny: 12 czerwiec 2019
Czas podróży: 1 — 8 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Lecieliś my z Join Up, nawet nie wiem, co nas bardziej zszokował o, hotel czy touroperator
Hotel jest okropny, gdy przewodnik nas spotkał , powiedzieli: „Ż eby się ze mną skontaktowali, wyjaś nię , ż e hotel jest zł y”.
Przewodnik jest na miejscu, moż e powiedzieć , ż e hotel pasuje do opisu, czy nie. A menedż er Joint Up nawet nie zadał sobie trudu, aby napisać do przewodnika w Kemer i wyjaś nić , czy to normalny hotel, czy nie.
Tak wybierają wycieczki. A kiedy napisał em do agencji, ż e wszystko jest obrzydliwe, powiedzieli: „Powinieneś pomyś leć o tym, co bierzesz”
A dlaczego tam jesteś ?
Ludzie kupują u Ciebie, proszą o radę , ż eby nie zarabiać na nich i wysył ają do hotelu 2*.
Wynik:
+ gó ry, dobra okolica hotelu
- morze jest brudne, plaż a nie jest czyszczona;
-ł ó ż ka się rozpadają

-nogi wszystkie w ranach, kamieniach, fragmentach;
- pokó j nie był sprzą tany raz w tygodniu, pokó j był zmieniany trzy razy.
- personel nie odpowiada na proś by i uwagi;
- ś mierdzi jedzenie, tanie, frytki, makarony, nawet ciasta ś mierdzą jajkami.
-brud, rdza wszę dzie, rę czniki i poś ciel są brudne, nie zmieniaj.
-w 1980 roku mieliś my lodó wkę ;
- nie chcieliś my się tam umyć i spać ;
Generalnie nie wierzcie w zdję cia w internecie i a la remonty z 2018 roku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał