Kradzież hotelu

Pisemny: 13 lipiec 2021
Czas podróży: 5 lipiec 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Dł ugo nie bę dę pisał o tym, ż e: nie dział a winda, w niektó rych pokojach nie dział ają klimatyzatory, nie dział a telewizor, nie ma darmowego Wi-Fi, w pokojach nie ma wody pitnej , nie ma ciepł ej wody, jedzenie niezbyt smaczne, w zasadzie wszystko jest ostre, plaż a jest mał a, brudna i niezbyt zadbana. ALE POCZT NIE O TYM!
Post o kradzież y i nieodpowiedzialnoś ci menedż eró w i wł aś ciciela hotelu.
Zameldowaliś my się.07. 05.21 wieczorem. Nie rozpakowaliś my walizek, wzię liś my kostiumy ką pielowe i poszliś my nad morze. Wró ciliś my pó ź no, a rano koleż anka stwierdził a, ż e ​ ​ nie ma trzech toreb z rzeczami, koleż anka i jej syn byli dosł ownie w tym, co przyjechali. Nie zareagowaliś my od razu. . . Na począ tku myś leliś my, ż e zapomnieliś my w domu, gdy ta wersja zniknę ł a, zdecydowaliś my, ż e wycią gniemy ją na lotnisku. Trzeciego dnia odpoczynku, jeś li moż na to tak nazwać , postanowili zachować ostroż noś ć i zapytać administratora, czy są paczki z rzeczami. Oczywiś cie nic nie znaleziono. To był by koniec historii i pogodzilibyś my się . Jak tu w 4 dzień odpoczynku czuliś my się jak w serialu „Matchmakers” i ś miech i grzech…

Siedzimy przy basenie i patrzymy, jak kelner nalewa drinki w naszą koszulę . Moja koleż anka jest w szoku. . . Podchodzi do admina i mó wi "tak i tak". . . "Tak, to nie moż e być ". Mó wimy, ż e zadzwoń do sprzą tacza, któ ry obsł uguje pią te pię tro. Ta kobieta wychodzi. . . A jak myś lisz? W koszuli przyjaciela. Kró tko mó wią c, rzeczy został y skradzione i to jest fakt… Ta kobieta został a zwolniona. Mó wią c, ż e problem został rozwią zany. Naturalnie byliś my oburzeni, kto pokryje szkody? Na co powiedzieli, có ż , moż emy dać ci 50 $ przy odbiorze. Nawiasem mó wią c, był o tam okoł o 3000 hrywien.
Ta opcja oczywiś cie nam nie odpowiadał a i zaproponowaliś my, ż e udamy się do jednego z najtań szych sklepó w w Kemer, marki Waikiki, i kupimy wszystkie ubrania z listy skradzionych przedmiotó w, a oni z kolei zapł acili czeku, na któ ry najpierw wyrazili zgodę . Poszliś my tego samego wieczoru, kupiliś my nawet mniej niż to, co został o skradzione, a kwota wyszł a na 100 $. Po przekazaniu czeku do administracji powiedziano nam, ż e mogą zapł acić tylko 60 $ i ż e my sami jesteś my winni za wzię cie tak wiele rzeczy. Szczerze mó wią c, to był o obrzydliwe i nie chodzi o te nieszczę sne 100 dolaró w. I w stosunku do nas. Kró tko mó wią c, wszystko to trwał o 3 dni z udział em administracji hotelu, przedstawicieli biura podró ż y, lokalnej policji. Kto nam powiedział , ż e najkorzystniejszą opcją jest wzię cie 60 dolaró w. W zwią zku z obecną sytuacją i ogó lnymi odczuciami od reszty, rozwinę ł o się powiedzenie...tutaj w każ dym razie chcą cię pieprzyć moralnie lub fizycznie.
Od profesjonalistó w, ś wież ego gó rskiego powietrza, czystego morza i fajnych wycieczek, profesjonalnie zaplanowanych przez agencję w okolicy, któ ra tam odpocznie, proszę o kontakt @roma_kirihс. Po prostu wybierz inny hotel! Jest ich wiele na każ dy gust i budż et.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał