Nie rozumiem kto może napisać pozytywną opinię o hotelu...

Pisemny: 31 lipiec 2017
Czas podróży: 21 — 28 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Kilka biur podró ż y poinformował o hotel, ż e znajduje się w TOP, co nie jest jasne. Ś wież y remont, hotel jest na poziomie!! ! ! Dowiedziawszy się , ż e wcześ niej odpoczywał em w Amara, powiedzieli, ż e ten hotel jest znacznie lepszy! Gdy wszedł em do pokoju o 22.00 ł zy popł ynę ł y z tego co zobaczył em: zardzewiał a lodó wka, brudne podł ogi, odrapane meble, pleś ń pod prysznicem, wyrwane haczyki na rę czniki, dziury w ś cianie, podarta suszarka do wł osó w, podarte rę czniki i wiele jeszcze....Kiedy poproszono mnie o zmianę numeru, zaproponowano mi jeszcze gorzej. Nastę pnego dnia zł oż ył em wniosek o zauważ alny hotel, chcę powiedzieć , ż e nie był em jedynym, któ ry był tak „wybredny”, codziennie szedł em z jakimś spojrzeniem na recepcję i ludzie stali domagają c się zmiany pokoju a wielu domagał o się zmiany hotelu od przedstawiciela biura podró ż y. Nie trafił em na jednego urlopowicza, któ ry nie narzekał by na hotel lub pokó j. Wyż ywienie: nie chodził am gł odna, ale asortyment jest mał y, wszystko powtarzał o się na 5-6 blachach do pieczenia (mię so, sał atki, sery), ale sushi w ogó le nie jedz, rzadkie bł oto. Bardzo mał y wybó r owocó w. Có ż mogę powiedzieć , przez wszystkie 7 dni jadł em tł uczone ziemniaki jako dodatek. . . Oczywiś cie ktoś powie, chichocze, leci na Malediwy itp. Ale to moja opinia i moje gorzkie doś wiadczenie. Mogę ocenić hotel na 3. A cena nie odpowiada poziomowi. I jeszcze jedno, ostatni raz naprawa miał a miejsce w 2004 roku, a nie w 2014 roku, wię c wcią ż to samo się kruszy. Moja rada, spó jrz na inny hotel za te same pienią dze! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał