Obsługa w restauracjach jest okropna / większość personelu zna tylko język turecki?

Pisemny: 19 lipiec 2021
Czas podróży: 26 czerwiec — 3 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Przyjaciele, dł ugo nie zajmę wam czasu, ale powiem tylko, ż e ten hotel jest daleki od 5 gwiazdek, a pod wzglę dem obsł ugi generalnie dał bym mu nie wię cej niż.3.
Pokoje, któ re są oferowane ludziom po przyjeź dzie to po prostu goł ę bniki, w któ rych dosł ownie nie ma miejsca na rozł oż enie walizki - jest minimum mebli, a w pokoju jest tylko miejsce na obejś cie „podwó jnego” ł ó ż ka 1.20 m szeroki! Przy zakwaterowaniu w takim planie zaproponowano nam 2 pokoje - 1 przy drodze i korcie tenisowym, na trzecim pię trze, a drugi - trochę bliż szy ż ycia, ale też malutki i ciemny, jak buda. I dopiero po tym, jak ponownie poszliś my na przyję cie, obiecano nam zmienić numer, a nastę pnie po 2 dniach. W rezultacie po 2 dniach otrzymaliś my dobrą liczbę plus lub minus. Przynajmniej był o miejsce na rzeczy. Cał a grupa z naszego lotu poszł a się przebrać . Pytanie brzmi – dlaczego nie dać ludziom od razu normalnych? Obł oż enie hotelu wyniosł o 65%.
Obsł uga w restauracjach - po prostu do bani! Tylko tureccy turyś ci są dobrze obsł ugiwani. A teraz mają co najmniej 50%. Nigdy nie widział em takiej „usł ugi”, zwł aszcza w Turcji. Bą dź przygotowany, ż e maksymalna obsł uga w restauracji polega na tym, ż e przyjdą do ciebie po brudny talerz, a nastę pnie za 15-20 minut. Ale z drugiej strony do Turkó w natychmiast podejdą i niosą napoje, pytają , co chcą pić i tak dalej. Zrobiliś my tę obserwację nie z 1 kolacji, ale z cał ej reszty! Nawiasem mó wią c, kiedy rozmawiał em z szefem kelneró w, nie mó wi on w ż adnym innym ję zyku niż turecki, podobnie jak wielu innych kelneró w i ogó lnie personelu. Zadzwonił wię c do kogoś , kto mó wił po rosyjsku, a oni wyjaś nili mi, ż e to z powodu pandemii. Argument nie jest dla mnie jasny. A co z pandemią ? Kelnerzy niosą z baru czyste szklanki z napojami. Nie proszę ich o zabranie mojej szklanki. Poproszono mnie o zł apanie kelnera i poproszenie go o przyniesienie czegoś . Jak ci się to podoba? A jak go zł apać ? Jakieś pomysł y? Jeś li nie widzą nikogo z bliskiej odległ oś ci, z wyją tkiem Turkó w…

Nastę pnego dnia poszedł em do dział u relacji z goś ć mi, ż eby wszystko wyjaś nić . Okazuje się , ż e w pierwszej kolejnoś ci z nimi rozmawiał em. To był jego argument o pandemii. Wyjaś nił mi po raz kolejny, ż e był a oficjalna instrukcja od prezesa hotelu, aby nie obsł ugiwać turystó w w restauracji z powodu pandemii, a to, ż e obsł ugują Turkó w to czysto z wł asnej inicjatywy i nic na to nie moż na poradzić...Ogó lnie rzecz biorą c, rozmowa nie dotyczy niczego.
I ten faszyzm jest widoczny wszę dzie, w cał ej sł uż bie. W barach i kawiarniach obsł uga pozwala sobie wariować i robić niezadowolone grymasy, a Turcy w kolejce za tobą są obsł ugiwani szybciej niż ty.
Uznaje się za normalne stwierdzenie, ż e coś już się skoń czył o i już nie bę dzie. I to nie był tylko jeden raz.
Kobiety, któ re robią sajgonki, sł uż ą Turkom, któ rzy stoją za tobą w kolejce przed tobą . A jednocześ nie dostają naleś nik z nadzieniem, a ty dostajesz skorupkę brzegową , któ ra jest bez nadzienia itp. itp. A ten chaos dzieje się wszę dzie!
Przyjaciele, co się stał o z Turcją ? Dlaczego za te kosmiczne pienią dze, któ re są teraz warte bonó w, nikt nawet się nie mę czy, aby ś wiadczyć normalną usł ugę ? Od wielu lat pracuję w turystyce i nie jest to moja pierwsza podró ż do Turcji. To tylko puszka, a nie hotel… Radzę zapł acić.300 dolaró w wię cej za wycieczkę , ale pojechać gdzieś , gdzie nie ma takiego koszmaru, gdzie ktoś dba o personel, a nie zatrudnia ucznió w jako kelneró w. . . któ rzy po prostu o nic nie dbają .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał