Najgorszy hotel i personel?

Pisemny: 22 wrzesień 2013
Czas podróży: 17 — 24 sierpień 2013
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Odpoczywaliś my w....Chociaż nie. . Znosili chamstwo i niedogodnoś ci w sierpniu 2013r. Pojechaliś my na tydzień . I bardzo się cieszymy, ż e przez dł uż szy czas nie wzię liś my biletu. Powiem ci dlaczego.
Nie jesteś my pierwszy raz w Turcji. Odwiedziliś my Side, Belek, Kemer, Alanya. Jesteś my w Kemer po raz trzeci, wię c jest coś do poró wnania. Wię c. Do hotelu przywieziono nas o 7.45. Zameldowanie do pokoi o godzinie 2 czasu tureckiego. Oczywiś cie, aby skró cić czas oczekiwania, przy zameldowaniu w hotelu dokł adamy 30$. Zabrali pienią dze, wydano nas, ale! Nie dostaliś my pokoju, powiedzieli, ż e bę dziemy musieli poczekać do 2. !! ! ! Mą ż sugerował pienią dze, ale Turek udawał , ż e nic nie rozumie. Oczywiś cie nikt nam pienię dzy nie zwró cił . Zgodzili się nas zameldować dopiero o wpó ł do drugiej.
NUMBER dostaliś my na 4 pię trze w nowym budynku. Gdy szliś my do pokoju, widzieliś my wiele wolnych pokoi, nie jest jasne, dlaczego byliś my zmuszeni siedzieć przez tyle godzin zmę czeni z drogi, jeś li pokoje są wolne i nie są zamieszkane przez nikogo? ! Pokó j okropnie pachniał proszkiem i innymi detergentami. Myś leliś my, ż e dzieje się tak z powodu ogó lnego sprzą tania, któ re odbywa się po każ dym goś ciu, ale nie. Ten zapach był w pokoju każ dego dnia, ponieważ podł ogę pozostawiono w detergencie bez zmywania. Podł ogi był y bardzo ś liskie, a stopy przykleił yby się do nich, gdybyś nie nosił a kapci. Nawiasem mó wią c, w pokoju są kapcie. Samo sprzą tanie w pokoju pozostawia wiele do ż yczenia: kurz z szafek nocnych i stoł u w ogó le nie jest myty. Są warstwy kurzu. Kiedy zacią gasz zasł ony, lecą z nich kilogramy kurzu, wydaje się , ż e nigdy nie są prane. Dywany są odkurzane raz w tygodniu. Nie pomogł a nawet koń có wka pozostawiona sprzą taczkom. Któ ry, notabene, ró wnież został zabrany, tak jak w przypadku recepcji przy naszym zakwaterowaniu w hotelu. W ł azience i toalecie nie ma ż adnej wentylacji. Po wzię ciu prysznica cał a ta para rozchodzi się po pomieszczeniu, któ re jest już duszne.

ODŻ YWIANIE. Bardzo biedny i monotonny. z menu dla dzieci tylko kasza manna i puree ziemniaczane. Lepiej nie brać kaszy manny, w ogó le nie wiedzą , jak ją ugotować - gotują ją z grudkami, trawią , a potem przychodzą z czajnikiem i wlewają do niej wrzą cą wodę bezpoś rednio na stole z jedzeniem. Ale to wcią ż poł owa kł opotó w. Ale zepsute owoce, kwaś ne mleko i sok rozcień czony wodą są już poważ niejsze. Gotowanie nie jest smaczne. W cią gu tygodnia widzieliś my tylko 2 rodzaje ryb. Z owocó w morza tylko kalmary był y kilka razy w cieś cie. Zepsute pomidory moż na zł apać w sał atkę . Cieszy się , ż e nie ma much. Z tego, czego nie zjedli na ś niadanie lub lunch, kucharze przygotowują do obiadu, lekko modyfikują c danie. Wię c jeś li nie jadł eś dzisiaj smaż onego mię sa czy kurczaka, jutro to wszystko znajdzie się na stoł ach w formie jakiejś sał atki.
Naczynia należ y dokł adnie obejrzeć przed wł oż eniem czegoś do nich - na szklankach był y ś lady szminki, na talerzach kawał ki zaschnię tego jedzenia. Nawiasem mó wią c, naczynia nie są wycierane, leż ą mokre. Wiele zepsutych naczyń . raz pokazał em kelnerowi, ż e brzeg kubka jest odł amany i dziecko moż e się skaleczyć , wię c tylko się uś miechną ł i pokiwał gł ową . nawet nie zaproponował , ż e go podniosę i wymienię . Jeś li danie się wyczerpie, nie jest ono uzupeł niane, wię c lepiej przyjś ć na począ tek obiadu lub kolacji, bo pod koniec nie ma co jeś ć , moż na wyjś ć gł odny. Nawiasem mó wią c, stoł y też nie są zastawiane do koń ca obiadu/kolacji, po prostu zdejmują serwetki, aby ludzie już tam nie siadali, zwł aszcza na tych stoł ach, któ re są daleko od stoł ó w z jedzeniem. Wynika to najwyraź niej z tego, ż e kelnerzy są zbyt leniwi, by iś ć daleko. W tym hotelu nie ma zwyczaju zmieniać obrusó w na stole po każ dym posił ku, kelnerzy po prostu strzepują okruszki ze stoł u i wymieniają tylko zuż yte sztuć ce. Okruchy nie są czyszczone pod stoł ami. Jeś li dziś kawał ek jedzenia wpadł pod stó ł , bę dzie tam leż ał jeszcze dzień lub dwa.
Kelnerzy mają okropny zwyczaj zabierania brudnych talerzy, nie po kilka na raz, i zabierania ich, ale mię dzy rzę dami niosą duż y wó zek, do któ rego wkł adają brudne naczynia. Moż esz usią ś ć i zjeś ć , a obok ciebie z są siedniego stolika kelner wyrzuci niezjedzone jedzenie do kosza na ś mieci, a wszystkie plamy polecą na twó j talerz. Jeś li zrobisz uwagę , kelner zaczyna się uś miechać i udawać , ż e nie zrozumiał . Chociaż prawie wszyscy rozumieją rosyjski i mó wią nim.
PLAŻ A. Morze jest cudowne, tylko wiatr jest bardzo zimny rano i wieczorem, kiedy zaczyna się zachó d sł oń ca. 2 dni w cią gu dnia był o zimno, padał o, w ogó le nie pł ywaliś my. Plaż a jest sprzą tana zgodnie z nastrojem, niedopał ki i kubki są wszę dzie, chociaż na plaż y są kosze na ś mieci. Problemy z leż akami. Bardzo ich brakuje, ponieważ plaż a jest jedna na dwa hotele - Phaselis Hill i Phaselis Club. Co wię cej, w tych hotelach 98% rosyjskich urlopowiczó w i Rosjanie, jak wiadomo, mają okropny zwyczaj zabierania 4 leż akó w na 3 urlopowiczó w. Ponadto na leż akach stoją rę czniki, a turyś ci są gdzieś w barze lub gdzie indziej. Obsł uga hotelu nie reaguje w ż aden sposó b na pozostawienie rę cznikó w na plaż y w nocy oraz skargi na brak leż akó w.

PARK WODNY. Mał a, mał a zjeż dż alnia w basenie gł ó wnym i 3 zjeż dż alnie w samym parku wodnym. Nie podobał o mi się to, ż e jest strasznie lodowata woda i szwy na skoczni są sł abo uszczelnione, nie są uszczelnione od koń ca do koń ca, ale przy ró ż nicy wysokoś ci kilku milimetró w jest to bardzo odczuwalne - przy jeź dzić na nim, boli to, co jeź dzisz.
POOLS są nieustannie chlorowane. Bardzo pechowy dla tych, któ rzy mieszkają w domach przy basenie, smró d jest okropny. Na dnie basenu są ś mieci. Woda jest bardzo zimna. Pł ywaliś my w basenie tylko raz, po spró bowaniu tej kwaś nej nadchlorowanej wody w ogó le nie był o ochoty iś ć na basen. Jak się okazał o, wybielacz wrzuca się do wody wieczorem iw cią gu dnia, dokł adnie wtedy, gdy ludzie tam pł ywają .
FITNESSCENTER to jedna nazwa. Jest kilka hantli, za mał o dla trzech mę ż czyzn jednocześ nie. Jedna bież nia, 2 rowery treningowe. Orbitrek nie dział a. Nie ma instruktora.
Hotel wcale nie jest dla rozrywki, wszyscy wczasowicze w nim z mał ymi dzieć mi. Program rozrywkowy jest bardzo nudny. Był o karaoke, tylko dyskoteka i tań ce. Tań ce są sł abo ć wiczone, tancerze poruszają się inaczej, nie podą ż ają za rytmem itp. Wielu nie mogł o znieś ć takiego wystę pu i po prostu wstał o i wyszł o bez oglą dania spektaklu. Jest pokó j dziecię cy, ale animatorzy w ogó le nie zajmują się dzieć mi. Wł ą czają bajki na laptopie i dzieci oglą dają . Lub po prostu narysuj. Ż adnych zabaw dla dzieci. . . wieczorna letnia dyskoteka to jedno imię . Codziennie tań czą przez pó ł godziny do tej samej piosenki, pod okiem animatorek, któ re pokazują dzieciom ruchy.
Ogó lnie jest to chyba najgorszy hotel w Kemer, zwł aszcza za te pienią dze. Czekaliś my na te wakacje cał y rok i byliś my bardzo rozczarowani. . . Z zalet hotelu tylko morze, ale ten plus nie należ y do waloró w hotelu, to dar natury.

Oszczę dzaj na wszystkim, co moż esz. Kelner moż e cię ł atwo popchną ć i nawet nie przeprosić . W tym hotelu nie ma zwyczaju przepraszać turystó w. Ten hotel nie szanuje turystó w, gotują jak dla ś wiń , mieszkają w chlewach. Jeś li nie chcesz oszczę dzać i być niegrzeczny, wybierz inny hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał