Za magicznym szumem fasady

Pisemny: 23 październik 2013
Czas podróży: 7 — 21 październik 2013
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Hotel został poinformowany jako alternatywa dla Sri Lanki - za te same pienią dze, ale ultra-wszystko.
Na wakacje wyjeż dż amy z mę ż em zawsze w listopadzie-paź dzierniku oraz w marcu-kwietniu. Plus zimą na narty (Sł owacja i Austria).
Ogó lnie jest z czym poró wnywać (tylko w Kemer i okolicach był y 4 razy).
Zawsze wybieramy dobre i drogie pią tki.
Tym razem puś cili)))
Teraz o Phaselis:
Hotel jest duż y, ale w rzeczywistoś ci jest na drugiej linii - Phaselis Club jest bliż ej morza - solidne bungalowy. Dla oszczę dnych radzę tylko raz - ceny niż sze, pokoje proste, ale cał a infrastruktura do Pań stwa dyspozycji.
Na terenie znajdują się korty tenisowe (należ y zapł acić tylko kaucję za rakiety), rzutki, ł ucznictwo. Jest klub dla dzieci, jest też park wodny (trzy wzgó rza)).

Krę gle (dwa tory) są ró wnież dostę pne, ale za 10$ od każ dego gracza))
Prawie zapomniał em: Wi-Fi jest dostę pne prawie wszę dzie (ró wnież w pokojach nowego budynku).
Morze jest cudowne, czyste, są ryby)))
PONADTO proszę , abyś cie nie czytali tym, któ rzy nie są szczegó lnie wymagają cy, jeś li coś pó jdzie nie tak – ostrzegał em i wszystkie uwagi kierują do ogrodu.
NEGATYWNY:
1. Osiedlają c się , celowo poś wię cają czas na zdobycie bakszyszu. Jest to problem dla wszystkich pracownikó w hotelu.
!! ! Na począ tku mojej wiadomoś ci napisał em, ż e jeż dż ę do dobrych hoteli, gdzie wynagrodzenie personelu nie jest konieczne, a czasem napiwki są cał kowicie zabronione (dla tych, któ rzy nie wiedzą , takie hotele są nawet w Egipcie).
2. Pokoje są bardzo kiepsko sprzą tane: niezależ nie od rachunkó w, któ re zostawiasz, wyrzucają tylko ś mieci i zmieniają rę czniki.
3. Minibar jest aktualizowany tylko dla bakszyszu (ultra-wszystko musi być aktualizowane codziennie).
4. Restauracje nie są schludne, jedzenie jest kiepsko przygotowane, praktycznie nie ma ryb i owocó w. Należ y się spodziewać miejsca przy stole.
5. Gł ó wnym kontyngentem hotelu są obywatele Turcji i TAGIIL))
6. Obsł uga hotelu otwarcie kradnie (znaleź li w swoim pokoju barmana uż ywają cego perfum mojego mę ż a, a są siad z 6. pię tra zgubił pienią dze z sejfu).
7. Administracja hotelu jest po stronie personelu (w razie konfliktu zadzwoń na lokalną ż andarmerię.112, wystarczy, ż e bę dzie z tobą kilku ś wiadkó w turystó w - obsł uga ZAWSZE zeznaje PRZECIW WAM).

8. Hotel został zbudowany bardzo kiepsko: najmniejszy deszcz i rzeki bł ota pł yną . Nasz pokó j był.5506, przepł acany za dobry widok na morze i za taras (trawa, kwiaty itp. ) okoł o 100 euro. W efekcie, aby pokó j nie został zalany, mą ż musiał sam czyś cić rynny.
9. Klimatyzatory nasze i są siadó w pachniał y amoniakiem po wł ą czeniu - to oznaka taniego czynnika chł odniczego. Technik, do któ rego zadzwoniliś my, powiedział , ż e to normalne, mó wią , ż e wszystko jest nowe i nie mogł o się zepsuć )))
10. Baseny są stale zaś miecone, na dnie jest muł , przy tym, któ ry był nagrzany, przebił się ogrodzenie i był o cał kowicie zalane bł otem, teraz moż na tam ką pać się leczniczo)))
Jeś li nadal masz ochotę przyjechać do Turcji - wybierz inny hotel.
Jeś li nadal masz odwagę przyjechać do Phaselis, oto kilka wskazó wek:
1. Na prawo od aquaparku jest przejś cie na dziką plaż ę , nie jest zatł oczona, jest pię kny widok, a morze zawsze spokojne.
2. Lepiej kupować prezenty w Guilyuk lub czymś podobnym. Nie warto po to jechać do Kemer. Gdzieś.500m krę tą drogą (któ rą dowieziesz do hotelu) i jesteś na przystanku lokalnych minibusó w. Odchodzą co 10-15 minut. Podró ż do centrum tego Gavnyuk))) kosztuje nie wię cej niż.1 dolara na osobę . Musisz dotrzeć do zakrę tu (okoł o 90 stopni w lewo) i tam wszystko zobaczysz.
Mieć ś wietne wakacje!
PySy Dla naszej rodziny wakacje w Phaselis niestety bę dą niezapomniane)))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał