Piszę o hotelu zaraz po przyjeździe, jak mówią, świeży

Pisemny: 1 listopad 2018
Czas podróży: 8 — 17 październik 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Piszę o hotelu zaraz po przyjeź dzie, jak mó wią ze ś wież ym umysł em, w Turcji nie po raz pierwszy lubimy wypoczywać w regionie Kemer (Belbedi, Gyunyuk, Tekerovo itp. ). Do hotelu przyjechaliś my 16.10. 18 ok. 9.00 Specjalne podzię kowania dla recepcjonisty Ahmeda, któ ry dosł ownie po ś niadaniu od razu zaoferował nam pokó j o godzinie 10.00, co cał kowicie nam odpowiadał o. Ró wnież wielkie podzię kowania dla pracownika gastreleyshayn, niestety nie pamię tam jego nazwiska, któ ry zawsze jest w recepcji, bardzo dobrze mó wi po rosyjsku i zawsze odpowiadał na nasze proś by i ż yczenia. Teren hotelu jest bardzo pię kny w zieleni. Nigdy nie miał em ż adnych problemó w z sprzą taniem. Restauracje i bary obsł uga jest doskonał a. Szczegó lnie wdzię czni jesteś my pracownikom baru „Lotus” (Murat, Nadir i wszyscy inni, niestety nie pamię tam wszystkich imion). Prawie wszyscy kelnerzy i pracownicy restauracji i baró w dobrze mó wią po rosyjsku i bez problemu go rozumieją . Jedzenie w hotelu nie jest nawet zł e, nie uważ amy, ż e ktoś został gł odny, nie ma ż adnych skarg. Animacja w tym hotelu, choć był o to zamknię cie sezonu, był a na bardzo wysokim poziomie (choć hotel ma ponad 40 lat lub jest rodzinny). Specjalne podzię kowania od animatoró w to Kadir, któ ry zawsze ciekawie prowadził swoją czę ś ć programu, a takż e starsza animacja Serhat i Zinet, chł opaki są po prostu ś wietni. Ogó lnie wraż enie hotelu jest bardzo dobre. Z peł ną odpowiedzialnoś cią moż emy polecić znajomym i znajomym i nie tylko. Mamy nadzieję , ż e wró cimy ponownie. Jeś li ktoś ma konkretne pytania proszę pisać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał