Nie idź tutaj

Pisemny: 5 lipiec 2021
Czas podróży: 27 czerwiec — 4 lipiec 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Organizator wycieczek „Doł ą cz”, biuro podró ż y „Chodź my z nami”
Wię c w kolejnoś ci:
Zameldowanie do pokoju: przyjechaliś my okoł o 7 rano, od razu zał oż yliś my bransoletki, abyś my mogli zjeś ć ś niadanie (to był a czę ś ć warunku wycieczki, ostrzegali w biurze podró ż y), odmó wili zameldowania pokó j wcześ niej, powoł ują c się na to, ż e nie ma pokoi, chociaż ludzie wyszli wcześ nie i był y pokoje. Nie chcieli brać dodatkowych 20-30 $ (swoją drogą nie tylko od nas), sugerowali, ż e wcześ niej niż.14-00 mogą się zameldować tylko z widokiem na morze za dopł atą.10 euro za dzień , a nastę pnie nie wcześ niej niż.12-00. Kierownik w recepcji wprost powiedział , ż e dzieci nie są dla niego argumentem, ż eby osiedlić się wcześ niej, przyjdź o 11-30, powiedział by, gdy się osiedlił . W rezultacie, z obietnicami nieco wię cej, osiedlił em się okoł o pierwszej po poł udniu. WI-FI na hasł o. Kierownik recepcji odmó wił podania hasł a, argumentują c, ż e dopiero po zameldowaniu się w pokoju moż na korzystać z internetu. Musiał em się zgodzić z jakimś pracownikiem, podał nam hasł o na 1 telefon.

Sprzą tanie w pokoju jest warunkowe, jeś li przyjdą , zmienią rę czniki (a nawet mał e, duż e nie zawsze) i wyniosą ś mieci, $ nie pomaga, ł ó ż ko nie był o zmieniane od siedmiu dni. Usunę li go pierwszego dnia, a potem czwartego i szó stego. Bar w pokoju (Pepsi i sok) nie jest uzupeł niany, woda butelkowana 1.5 litra musi być wyż ebrana od sprzą taczek. Czajnik w pokoju był zepsuty, wnioski był y nagrywane, ale nikt niczego nie zmieniał . Nie ma ż elu do mycia pod prysznic i nie dodaje się do nich mał ych jednorazowych sł oiczkó w szamponu i balsamu do wł osó w na cał y okres.
Centralny klimatyzator wył ą cza się sam, pytaliś my innych, to też jest problem, jak zepsute zamki w przesuwanych drzwiach na balkon, mał e dziecko moż e je otworzyć samodzielnie.
Pewnego dnia poszliś my na plaż ę o 10, rę czniki już się skoń czył y i nie został y wydane, „nakarmiono” obietnicami „za godzinę przyniosą ”, w efekcie o 11-30 , rę czniki jeszcze gorą ce po wyschnię ciu został y wycią gnię te z prania.
Jadalnia jest mał a, asortyment też . Z mię sa tylko kurczak to 1 rodzaj, a jeś li jest smaż ona ryba, mię so nie jest gotowane. Z sał atek moż na zjeś ć posiekane pomidory i ogó rki. Reszta to wszystkie opcje z twardą kapustą bez smaku. Kolejki przy wejś ciu do jadalni są dł ugie, jak udał o się wejś ć i staną ć w kolejce po mię so, to cię ż ko znaleź ć miejsce, a nie bę dzie sprzą tane, trzeba poszukać kelnera do usunię cia i rozdaj sztuć ce. Dzieci mają asortyment kulek i pł atkó w ś niadaniowych, moż na je napeł nić mlekiem (dokł adniej 50% mleko 50% woda).
Ekspresy do kawy są czę sto zepsute i albo w ogó le nie dział ają , albo wylewają lekko zabarwione pomyje. Kiedy był em w barze w holu, dziewczyna zamó wił a cappuccino, po prostu rozcień czył a espresso wrzą cą wodą , powiedzieli, ż e mleko się skoń czył o i był o coś po turecku.
Lunchbox na wycieczkę z nimi dostał em pomidora, jajko, kawał ek ogó rka i kawał ek chleba, bez napojó w i kromek, zamó wił em dwa, dali jeden, a na wierzchu przywią zano 2 kawał ki chleba sprawiają , ż e wyglą da jak podwó jne.

Na plaż y od 12 do 16 tortilli, frytki i hamburgery, tortille sprawiają , ż e kobieta jest pyszna, ale moż na poczekać godzinę . Pyszne są też frytki i hamburgery przyrzą dzone przez mę ż czyznę w bufecie, specjalne podzię kowania dla nich. To prawda, ż e ​ ​ na polecenie dyrekcji chowają buł ki z hamburgerami pod ladą do zamknię cia kawiarni i mó wią , ż e to koniec.
Lody rozdawane są nie wię cej niż po dwie na rę kę , kolejka to okoł o 30 osó b jest stabilna i nie starczy dla wszystkich, wynoszona jest ograniczona iloś ć .
Batony są zawsze niedostę pne, zwykle najpopularniejsze napoje, takie jak whisky, cola itp. Idą do baru w holu i są kolejki. Po kolejnym duż ym osadzie Rosjan, barman w lobby postanowił nie wydawać w jednej rę ce wię cej niż.2 drinki, mimo ż e trzeba stać w kolejce 15-20 minut, w innych barach nikt nie ograniczał iloś ci , po prostu nie ma poł owy asortymentu. Z zadeklarowanym Ultra All, nawet lokalne napoje szybko się koń czą , moż na tam zapomnieć o imporcie. A jeś li zaczniesz im coś tł umaczyć , przestawiają się na turecki i udają , ż e nie rozumieją (chociaż.1 barman mó wi po angielsku od okoł o 50 lat i pracuje odpowiedzialnie i sumiennie).
Przy basenach jest kilka parasoli i jest ich za mał o, te któ re są od rana do wieczora są zaję te rę cznikami, poprosił am o parasole, nic wię cej nie powiedzieli. Podobnie na plaż y wszystkie normalne miejsca są zaję te przez rę czniki. Na plaż y jest tylko jeden ratownik i wydaje się , ż e nadal jest przy basenie, nie ma nikogo przy basenie ze zjeż dż alniami, zaró wno dzieci, jak i doroś li jeż dż ą mieszanie.
Na windę dł ugo czekam, szybszy spacer. Jeden był kilkakrotnie wył ą czany.

Osobne „dzię kuję ” dla Doł ą cz: nie odpowiadają za oś cież a hotelu, przewodnik nie ma wpł ywu na hotel, gdy lot był przeł oż ony z 11-30 na 13-40, transfer z hotelu nie został przeł oż ony, Zaczę liś my odbierać z hoteli o 6 rano, zabrano nas do 8 ostatnich. Mailing o zmianie odjazdu przyszedł SMS-em, poł owa autobusu, któ ry nie otrzymywał od nas wiadomoś ci dowiedział a się o tym, przewodnik w autobusie zamarzł i nic nikomu nie powiedział , a autobus w jakiś sposó b też zawiną ł sklepu z pamią tkami, aby tam wycofać .
Ogó lnie morze jest pię kne, wycieczki fascynują , ludzie są przyjaź ni, a hotel jest gotowy. . . ale nie ma już piechoty.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał